لیزر موهای زائد با دستگاه جنتلمکس پروپلاس، جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد در کلینیک گیتا

منبع: زیبامون

35

1401/9/4

16:55


در این مطلب به معرفی دستگاه بی‌رقیب جنتلمکس پرو پلاس می‌پردازیم. همچنین شما را با کلینیک گیتا تنها دارنده دستگاه جنتلمکس پرو پلاس در ایران آشنا خواهیم کرد.

لیزر موهای زائد با دستگاه جنتلمکس پروپلاس، جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد در کلینیک گیتا

در صنعت پررقابت لیزر موهای زائد بدن، هر ساله دستگاه‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شوند. شرکت‌های تولیدکننده سعی می‌کنند با تغییرات در دستگاه‌های خود، سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند. امروز قصد داریم از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد شرکت کندلا رونمایی کنیم و برای شما شرح دهیم که چرا این دستگاه بی‌رقیب است. علاوه بر این، کلینیکی را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید با خیالی آسوده در آن اقدام به لیزر موهای زائد خود با جدیدترین دستگاه شرکت کندلا کنید.

 

آشنایی با جدیدترین دستگاه لیزر کندلا

آخرین دستاورد شرکت کندلا در زمینه دستگاه‌های لیزر، دستگاه جنتلمکس پرو پلاس (Gentle Max Pro Plus) است. این دستگاه در حال حاضر در دنیا بی‌رقیب است. برای این که با این دستگاه بهتر آشنا شوید، ابتدا باید فاکتورهایی که در یک دستگاه لیزر حائز اهمیت هستند را بشناسید. سپس این فاکتورها را در دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس بررسی خواهیم کرد. این فاکتورها عبارتند از:

  • سرعت دستگاه
  • قابلیت استفاده برای انواع پوست
  • کارایی سیستم ضد درد دستگاه
  • قدرت دستگاه
  • عملکرد دستگاه در نواحی کوچک و حساس
  • اثرگذاری دستگاه برای موهای نازک و کرکی
  • اقتصادی و به‌صرفه‌بودن

 

سرعت دستگاه

برای بانوانی که جهت لیزر موهای زائد به یک کلینیک مراجعه‌ می‌کنند، مهم است که در سریع‌ترین زمان ممکن، فرآیند لیزر انجام شود. برای این منظور، جنتلمکس پرو پلاس مساحت تحت پوشش هر پالس از پرتو لیزر را بالا برده است. با این دستگاه، در هر پالس 26 میلی‌متر از سطح پوست لیزر می‌شود. در نتیجه، شما سریع‌تر از شر موهای زائد خود خلاص خواهید شد. هیچ یک از دستگاه‌های موجود در بازار چنین سرعتی را ندارند. بنابراین در این زمینه، جنتلمکس پرو پلاس بی‌رقیب است.

 

قابلیت استفاده برای انواع پوست

هم پوست‌های روشن و هم پوست‌های تیره را می‌توان با این دستگاه لیزر کرد. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس با 2 طول موج کار می‌کند. طول موج الکساندرایت 755 برای لیزر پوست‌های روشن به کار برده می‌شود. با طول موج ND:YAG 1064 هم موهای زائد پوست‌های تیره را می‌توان لیزر کرد.

 

کارایی سیستم ضد درد دستگاه

یکی از مهم‌ترین موارد در دستگاه‌های لیزر موهای زائد میزان درد بیمار در حین انجام لیزر است. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس از سیستم ضد درد DCD استفاده می‌کند. با وجود این سیستم، قبل از اینکه پرتو لیزر به پوست برخورد کند، ماده‌ای به نام کرایجون به پوست پاشیده می‌شود. این ماده روی پوست می‌نشیند و مانع درد خواهد شد.

میزان تحمل درد از فردی به فرد دیگر متفاوت می‌باشد. ولی سیستم ضد درد دستگاه جنتلمکس پرو پلاس طوری طراحی شده است که هیچ بیماری در زمان انجام لیزر، دردی را حس نکند.

 

قدرت دستگاه

قدرت دستگاه به این معنی است که در هر پالس به چه میزان می‌تواند به لایه‌‌هایی زیرین پوست نفوذ و فولیکول‌های موهای زائد را نابود کند. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس طوری طراحی شده است که در هر پالس به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ می‌کند. در عین‌حال هیچ آسیبی به سطح پوست و قسمت‌های اطراف ناحیه‌ای که لیزر می‌شود، وارد نخواهد شد. قدرت دستگاه جنتلمکس پرو پلاس ضامن نابودی کامل موهای زائد است. در نتیجه، فرد بعد از چند جلسه به طور دائم از شر موهای زائد بدن خود، رهایی پیدا می‌کند.

 

عملکرد دستگاه در نواحی کوچک و حساس

دستگاه لیزر باید کارایی و اثربخشی لازم را برای نواحی کوچک و حساس بدن داشته باشد. بینی، گوش و واژن بانوان از نواحی کوچک و حساس برای انجام لیزر هستند. جنتلمکس پرو پلاس از هند پیس‌های مختلفی استفاده می‌کند. با این هند پیس‌ها می‌توان مساحت پوشش هر پالس را تغییر داد. در نتیجه، این دستگاه به‌خوبی می‌تواند نواحی کوچک و حساس بدن را لیزر کند.

 

 

اثرگذاری دستگاه برای موهای نازک و کرکی

بانوانی که موهای نازک و کرک با پوست‌های روشن دارند، معمولا از لیزر موهای زائد بدن خود رضایت کامل ندارند. زیرا دستگاه‌های لیزر موجود نمی‌توانند در از بین‌ بردن موهای کرکی و نازک به این دسته از خانم‌ها کمک کنند. اما دستگاه جنتلمکس پرو پلاس با کاهش میزان ماندن هر پالس بر پوست، موهای نازک و کرکی را مانند دیگر موهای زائد بدن به‌ راحتی لیزر می‌کند.

 

اقتصادی و به‌صرفه‌بودن

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس موهای زائد بدن را به‌ سرعت لیزر می‌کند. در نتیجه، هم تعداد جلسات لیزر کاهش می‌یابد و هم زمان هر جلسه لیزر با این دستگاه کم می‌شود. از طرفی دیگر، قدرت و کارایی این دستگاه از دیگر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار بیشتر هستند. به همین دلیل، به طور دائم از شر موهای زائد بدن خود خلاص خواهید شد. در نتیجه، نیازی نیست که در آینده باز هم به کلینیکی مراجعه کنید و خواستار لیزر موهای زائد خود شوید.

 

برای لیزرموهای زائد با جنتلمکس پرو پلاس به کدام کلینیک مراجعه کنیم؟

یکی از دغدغه‌های بانوانی که قصد انجام لیزر موهای زائد دارند، پیدا کردن یک کلینیک مجهز، به‌روز و با بالاترین کیفیت است. کلینیک گیتا اولین و تنها کلینیک ایرانی می‌باشد که از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس استفاده می‌کند. به‌علاوه، این کلینیک با پزشکان مجرب و باسابقه‌ای همکاری دارد. در نتیجه، شما در حین برای انجام لیزر با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. یکی دیگر از ویژگی‌های کلینیک گیتا، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است. به همین دلیل، مراجعه‌کنندگان این کلینیک دچار عوارض جانبی ناشی از عدم رعایت بهداشت نمی‌شوند.

 

 

جمع‌بندی

برای لیزر موهای زائد کلینیک‌های ایرانی از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌کنند. دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر در جهان است. خوشبختانه کلینیک گیتا از این دستگاه برای لیزر موهای زائد مراجعین خود استفاده می‌کند. شما با مراجعه به این کلینیک به‌راحتی می‌توانید داشتن پوستی نرم‌تر و شفاف‌تر را تجربه کنید.

 

منبع:

https://www.myskingym.co.uk/blogs/news/why-candela-gentlemax-pro-plus-is-the-best-technology-when-it-comes-to-laser

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو