سریال مردگان متحرک تمام شد/ افشای یک راز در قسمت پایانی

منبع: ایران آرت

8

1401/9/4

16:56


. آخرین اپیزود این مجموعه تلویزیونی زامبی به این پرسش پاسخ داد که آیا «ریک گرایمز» بازمی‌گردد یا نه؟

ایران آرت: پخش سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) یکشنبه شب این هفته در شبکه ای‌ام‌سی به پایان رسید. آخرین اپیزود این مجموعه تلویزیونی زامبی به این پرسش پاسخ داد که آیا «ریک گرایمز» بازمی‌گردد یا نه؟

در کامیک-کان سن‌دیه‌گو امسال که در ماه ژوئیه برگزار شد، «اندرو لینکلن» و «دانای گوریرا» اعلام کردند که با اسپین‌آفی موسوم به «ریک و میشون» (Rick & Michonne) به ای‌ام‌سی بازخواهند گشت. این سریال که پیش‌تر قرار بود یک سه‌گانه سینمایی باشد، فاش می‌کند که ریک پس از جدایی از سریال در فصل نهم چه سرنوشتی پیدا کرده است.

به گزارش 30نما، اپیزود آخر سریال تحت عنوان «روحت شاد» (Rest in Peace) برای اسپین‌آف شخصیت «دریل دیکسون» با بازی «نورمن ریداس» مقدمه‌چینی کرد و «ریک گرایمز» و «میشون» را در صحنه‌ای غافلگیرکننده بازگرداند. علاوه بر این سریال اسپین‌آف دیگری برای شخصیت «مگی ری» با بازی «لورن کوهن» و نگان با بازی «جفری دین مورگان» مقدمه‌چینی شد. اسپین‌آف «شهر مردگان» (Dead City) کوهن و مورگان در نیمه اول سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

مگی در یکی از صحنه‌های این اپیزود به نگان می‌گوید: «به حرفی که زدی فکر می‌کردم و اینکه آیا می‌توانم تو را ببخشم یا نه. نمی‌توانم ببخشمت، هرچند قدردان نجات جان فرزندم باشم، هرچند می‌دانم که تلاشت را می‌کنی.»

این اپیزود نشان داد که ریک و میشون نامه‌هایی برای عزیزان خود نوشته‌اند. ریک می‌نویسد: «همیشه به مردگان فکر می‌کنم. و زندگانی که از دست داده‌ام. هر روز به همه آن‌ها فکر می‌کنم. چهره آن‌ها. درس‌هایی که از آنان آموختم. اینکه چگونه هویت امروز من را ساختند.» میشون به دخترش «جودیث گرایمز» با بازی «کیلی فلمینگ» می‌نویسد: «بارها و بارها سعی کردم به سوی تو و برادرت بازگردم.» او اضافه می‌کند: «همیشه در کنار هم خواهیم بود، حتی اگر از یکدیگر جدا باشیم. ما، با هم، نیرومندتریم. ما عشقیم و عشق بی‌پایان است.» در ادامه جملات ریک و میشون در هم می‌آمیزند.

ظاهر کثیف ریک نشان می‌دهد که او در مراکزی کار می‌کند که در سریال «مردگان متحرک: فراسوی دنیا» (The Walking Dead: World Beyond) به تصویر کشیده شد. او در پایان می‌نویسد: «این ما هستیم که زنده می‌مانیم.»

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو