دانلود مجله T3 UK – دسامبر ۲۰۲۲

دانلود مجله T3 UK – دسامبر ۲۰۲۲


منبع: دانلود ها

19

1401/9/4

16:56


4/5 - (1 امتیاز)

مجله T3 UK – تی ۳

| شماره دسامبر ۲۰۲۲ اضافه شد |

مجله-T3

مجله T3 UK یکی از معتبرترین تیراژهایی است که در جهان در زمینه تکنولوژی منتشر می‌شود و می‌توانید به‌عنوان ابزاری عالی جهت اطلاع‌رسانی در مورد تکنولوژی روز دنیا از آن استفاده کنید. این مجله دارای عکس‌های خیره کننده و ترکیبی قدرتمند از اخبار و اطلاعات متنوع است و هر شماره از آن، شامل لیست کاملی از جدیدترین بازی‌ها، برنامه‌ها و اطلاعاتی است که در مورد هریک از آن‌ها می‌توانید داشته باشید. دستگاه‌های تکنولوژی جدید و قدیم در این مجله بررسی شده و می‌توانید ویترینی از لاطلاعات را در آن‌ها دریافت کنید. این مجله شامل برخی از مسابقات و نظرسنجی‌ها نیز خواهد بود که شما را به‌خوبی با خود درگیر می‌کند.

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید اطلاعاتی از یک سیستم هوشمند خانگی را دریافت کنید که به‌تازگی طراحی شده است. بررسی جامعی از لپ تاپ Dell XPS 15 هم خواهید داشت که به‌عنوان محصول بهتری نسبت به مک بوک از آن در بازار یاد می‌شود. از تکنولوژی‌های جدید و محصولات جدید هم رونمایی شده است.

مجله-T3

می ۲۰۲۱

این شماره شما را اب بهترین تکنولوژی‌هایی به‌صورت همه کاره توسعه داده شده‌اند آشنا شده و می‌توانید به سراغ لپ تاپ‌هایی بروید که دوکاره بوده و ارزش بیشتری با خرید آن‌ها کسب خواهید کرد. این شماره تصاویر جالبی هم از تکنولوژی‌های مخصوص خانگی دارد.

مجله-T3

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید اطلاعاتی از ارتقا ابزارهای خانگی را داشته و به‌سراغ ۱۲ مورد از باربیکیوهای هوشمندی بروید که می‌توانید در خانه آن‌ها را راه‌اندازی کنید. از ایربادزهایی خواهیم گفت که می‌توانند عملکرد خوبی داشته و بهترین موارد را برای خرید به شما معرفی می‌کنیم.

مجله-T3

جولای ۲۰۲۱

این شماره به ابزارهای مخصوص تابستانی پرداخته و می‌توانید با نحوه راه‌اندازی آن‌ها آشنا شوید. از بادزهای مخصوص سونی صحبت کرده و در نهایت به سراغ تلویزیون‌های ۸K خواهیم رفت که کم کم در سرتاسر جهان در حال وایرال شدن هستند.

مجله-T3

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید از گجت‌هایی بخوانید که برای مصرف مسافرتی ساخته شده‌اند و ۳۵ مورد از بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنید. از لپ تاپ‌های سبکی خواهیم گفت که زیر ۹۹۹ یورو قیمت دارد و در نهایت، به سراغ صفحه نمایش اولد رفته و تکنولوژی آن را بررسی می‌کنیم.

مجله-T3

بهار ۲۰۲۱ (استرالیا)

در این شماره می‌توانید در مورد گجت‌های برتر سال مطالبی را مطالعه کنید. در مورد آی مک مجهز به تراشه M1 اپل هم صحبت خواهیم کرد و عملکرد آن را زیر نقد خواهیم کشید. در این شماره می‌توانید تصاویر جالبی از محصولات جدید اپل نیز مشاهده کنید.

مجله-T3

اکتبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی از گجت‌هایی دریافت کنید که نوآوری جالبی در آن‌ها صورت گرفته است و آشنایی جالبی هم با آن‌ها خواهید داشت. از آیفون ۱۳، اپل واچ ۷ و همچنین آیپد مینی هم خواهیم گفت که تازه معرفی شده‌اند.

مجله-T3-UK

نوامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید در مورد لپ تاپ‌های OLED اطلاعات کامل را کسب کرده و تحلیلی روی آن‌ها داشته باشیم. در مورد آیفون ۱۳ مطالب جالبی خواهید خواند و تغییرات آن نسبت به سال گذشته را می‌توانید بررسی کنید. در مورد ۳۰ تغییر برتر برای تکنولوژی خانگی نیز مقاله‌هایی آمده است.

ژانویه ۲۰۲۲ (استرالیا)

در این شماره قرار است که در مورد یک تلویزیون خانگی صحبت کنیم که سینمای واقعی را به خانه شما خواهد آورد. از گلکسی فلیپ ۳ هم برای‌تان خواهیم گفت که گوشی تاشوی جدید سامسونگ است. یک مطلب بررسی آیفون ۱۳ و آیپد مینی نیز خواهیم داشت.

مجله-T3

مارس ۲۰۲۲

در این شماره گلکسی اس ۲۲ سامسونگ مورد بررسی و موشکافی قرار خواهد گرفت. در ادامه با گجت‌هایی آشنا خواهید شد که تغییرات زیادی را در زندگی شما ایجاد می‌کنند. از ایربادهایی خواهیم گفت که کیفیت بالایی دارند و به تازگی معرفی شده‌اند.

مجله-T3

پاییز ۲۰۲۲ (استرالیا)

شماره استرالیا هم مثل گذشته به اس ۲۲ سامسونگ پرداخته است و از گجت‌هایی صحبت می‌شود که اخیرابرای سال ۲۰۲۲ معرفی شده است. اس ۲۲ در سه نسخه روانه بازار شده و سامسونگ تلاش می‌کند که با آن رقابت خوبی را در بازار شکل دهد.

مجله-T3

جولای ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که با بهترین گجت‌های مخصوص فصل تابستان آشنا شده و با نحوه استفاده آن‌ها نیز همراه شویم. این شماره از وان پلاس نورد ۲T هم صحبت می‌کند و مشخصات فنی این گوشی را کاملا عالی بررسی خواهیم کرد. با عکس برداری در روزهای تعطیلات نیز همراه خواهید شد.

مجله-T3

دسامبر ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که یک جشن کریسمسی داشته باشیم. از گوشی‌هایی مانند پیکسل ۷ پرو صحبت کرده و سپس به سراغ صفحه نمایش‌های برتر سامسونگ خواهیم رفت. از فناوری VR صحبت کرده و بهترین دستگاه‌های ارائه شده را بررسی خواهیم کرد.

مجله-T3

info

A T3 magazine download is essential for anyone who needs to keep updated on the world’s best gadget. Launched in 1996, T3 magazine is Britain’s best-selling monthly technology magazine. T3 magazine features stunning photography and a powerful blend of news, reviews, and features to keep our readers bang up to date with the latest gadgets. Each monthly issue includes a full list of the latest boys’ toys to come out, along with honest reviews of technological gadgets both new and old. Every reviewed gadget is given a rating, which allows readers to have an honest and objective opinion before purchasing. EDITORIAL FEATURES: Showcase, Tile, T3 Essentials (including Deluxe, Active, Style, Auto), Competitions, Reviews, Monster tests, Mini tests, How To, Buyer’s Guide, Installations, and Entertainment features. T3 magazine also covers lifestyle consumer products including cars, hi-fi, mobile phones, home entertainment, computing, and gaming products and gadgets.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود مجله T3 UK – دسامبر ۲۰۲۲

لینک دانلود

مجله T3 UK

دانلود شماره دسامبر ۲۰۲۲ – با حجم ۲۸ مگابایت (جدید)

دانلود شماره جولای ۲۰۲۲ – با حجم ۶۷ مگابایت

دانلود شماره پاییز ۲۰۲۲ (استرالیا) – با حجم ۳۸ مگابایت

دانلود شماره مارس ۲۰۲۲ – حجم ۴۶ مگابایت

دانلود شماره ژانویه ۲۰۲۲ (استرالیا) – حجم ۹۱ مگابایت

دانلود شماره نوامبر ۲۰۲۱ – حجم ۳۳ مگابایت

دانلود شماره اکتبر ۲۰۲۱ – با حجم ۱۸ مگابایت

دانلود شماره بهار ۲۰۲۱ (استرالیا) – با حجم ۳۵ مگابایت

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – با حجم ۳۵ مگابایت

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – با حجم ۱۸ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – با حجم ۱۸ مگابایت

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – با حجم ۳۰ مگابایت

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – با حجم ۲۶ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو