چند راهکار ساده برای میلیونر شدن

منبع: نمکستان

6

1401/9/4

16:57


برای رسیدن به ثروت و موفقیت در کسب و کار هایمان نیاز به هزینه های زیاد و کار های سخت نیست زمانی که در راه درستی قدم گذاشته باشیم می توانیم به راحتی در کسب و کار هایمان به موفقیت برسیم

برای رسیدن به ثروت و موفقیت در کسب و کار هایمان نیاز به هزینه های زیاد و کار های سخت نیست زمانی که در راه درستی قدم گذاشته باشیم می توانیم به راحتی در کسب و کار هایمان به موفقیت برسیم. من زمانی توانستم این راه را پیدا کنم که کارم را بر روی یک محصول عالی یعنی انواع سویق شروع کردم و توانستم با آن به موفقیت برسم در ادامه می توانید با خواص این محصول آشنا شوید.

سویق جو

سویق جو

سویق جو برای چی خوبه (خواص سویق جو برای کودکان و در بارداری)

حفظ سلامتی و تقویت بدن در کودکان در حال رشد.

در زنان باردار موجب تقویت مادر و جنین و مانع از بدنیا آمدن فرزند معلول می شود.

اگر قبل از بارداری به مدت ۴ هفته زن و شوهر استفاده کنند، این کار باعث بدنیا آمدن فرزندی با بنیه قوی می شود. سویق جو از تفت دادن جو پودر شده بدست می آید که هم دارو محسوب می شود هم غذا که هم طبع گرمی دارد و هم کاربرد و خواص مختلفی دارد.

ترکیب سویق جو به همراه پودر سنجد برای تقویت مغز استخوان و کسانی که دیابت (دیابت نوع یک و دو و دیابت در دوران بارداری) بسیار مفید است.

سویق

سویق

در فارسی قدیم به آن پِست یا پَست می‌گفتند و در زبان عربی و امروزه به آن سویق یا صویق می‌گویند. باید دقت داشت سویق را با قاووت و یا همان قُوَّتو اشتباه نگرفت، سویق‌ها با قاووت‌ها فرق دارند. یکی از تفاوت‌های آنها در این است که قاووت‌ها اکثراً تفت‌ داده نمی‌شوند. همچنین در قاووت‌ها از شیرین‌کننده‌ها و طعم‌دهند‌ه‌ها مثل قند و شکر و هل‌ و… استفاده می‌شود، در حالی که سویق‌ها مواد اضافی ندارند. از دانه‌های مختلف حبوبات، غلات و هسته میوه‌ها یا در بعضی موارد از خود میوه‌ها، سویق‌های متنوعی تهیه می‌شود. مثل سویق گندم، سویق جو، سویق برنج، سویق عدس، سویق ماش، سویق نخود، سویق سنجد، سویق‌ سیب، کنار، کدوتنبل، دانه انار، خشخاش، به و…. و گاهی هم سویق‌ها را با هم ترکیب می‌کنند: مثل سویق گندم و جو که به نسبت مساوی باهم ترکیب شده‌اند و یا سویق کامل که ترکیبی از سویق‌های گندم، جو، سنجد و عدس بوده که جزء مهم‌ترین سویق‌ها هستند.

سویق برنج

سویق برنج

سَویق، یا همان آرد حبوبات انواع مختلفی دارد از سَویق جو گرفته تا گندم و عدس که هر کدام برای خود خواص خودشان را دارند. سویق برنج خواصی چون برطرف کننده اسهال، تمیز کننده روده ها،رفع لاغری شدید ناشی از اسهال را دارد. سویق‌ها به طور عمده برای تقویت بدن استفاده می‌شوند. به عنوان مثال برای کودکان در سن رشد، می‌شود از سویق استفاده کرد. همچنین برای وزن‌گیری جنین در سه‌ماهه پایانی بارداری، مصرف سویق می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو