گام های موفقیتم در زندگی را با کود برداشتم

منبع: نمکستان

6

1401/9/4

16:57


همیشه همه مسیر را برای رسیدن به پول و موفقیت امتحان کردم ولی جوابی که انتظار آن را داشتم نگرفتم تا اینکه به وسیله یکی از آشناهایم با بحث تجارت آشنا شدم و کار خود را در حوضه کود شروع کردم در طی این مدت مسیر موفقیت و ثروت را جهش زدم و حال یکی از افراد ثروتمند به شمار می آیم.

همیشه همه مسیر را برای رسیدن به پول و موفقیت امتحان کردم ولی جوابی که انتظار آن را داشتم نگرفتم تا اینکه به وسیله یکی از آشناهایم با بحث تجارت آشنا شدم و کار خود را در حوضه کود شروع کردم در طی این مدت مسیر موفقیت و ثروت را جهش زدم و حال یکی از افراد ثروتمند به شمار می آیم.

کود اوره

کود اوره

خواص کود اوره فسفات برای پسته این است که اگر کود اوره در خاک درختان پسته حل شود موجب بهبود کیفیت پسته وجلوگیری از آفت درخت پسته خواهد شد.

کود اوره تولید ایران در بین کشورهای همسایه از محبوبیت خاصی برخوردار است و با وجود بالا بودن قیمت این کود نسبت به دیگر کشورها، تاجران خواهان خرید کود اوره تولید ایران هستند.

شرکت ما آماده همکاری با سرمایه گذاران و تجار گرامی در زمینه صادرات کود اوره می باشد.

پاسخگویی به تقاضای جمعیت رو به افزایش با چنین منابع کمی بسیار دشوار است.

از دست دادن حاصلخیزی خاک، آفات و کمبود عناصر غذایی باعث کاهش تولیدات کشاورزی شده است. این امر بر اهمیت کودهای شیمیایی به خصوص کود اوره افزوده است، و از این رو تقاضای محصول در تمام نقاط کشور افزایش یافته است.

جهت سفارش و خرید کود اوره با تخفیف ویژه، می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات و اطلاع از قیمت آنها، از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص نیز بهره‌مند گردید. ضمن آن که امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت این مجموعه، جهت رفاه حال مشتریان، فراهم می باشد.

کود مرغی

کود مرغی

در بین انواع کودهای حیوانی، کود مرغی از ارزش و کیفیت بالاتری برخوردار بوده و به دلیل ارگانیک بودن آن و داشتن مقادیر زیادی از عناصر مهم ضروری برای رشد گیاه از آن استفاده می شود.

طبیعتا قیمت کود مرغی تابع عوامل مختلفی بوده که شامل کیفیت تغذیه مرغ، نوع نگهداری آن و با بستر یا بدون بستر بودن آن است به صورت کلی هر چقدر کود بیشتر فرآوری شود از ارزش و بهای بالاتری برخوردار خواهد بود.

در ادامه به تفکیک به هر کدام جداگانه می پردازیم که از لحاظ ارزشی به ترتیب از گران تر به ارزان تر پیش می رویم.

کود سبز

کود سبز

کود سبز را به خاک برگشت دادیم قسمت ریشه و قسمت هوایی آن پوسیده می شوند و دوباره به خاک بر می گردد، در زمینهای که شنی و سبک هستند کود سبز باعث چسبندگی خاک و در خاکهای سنگین و رسی باعث سبک و پوک شدن خاک می شود. ۲. افزایش ازت در خاک؛ کود سبز علاوه برمواد آلی مقداری ازت هم به خاک اضافه می کند که این مقدار بسته به شرایط و نوع گیاه ممکن است خیلی ناچیز و یا قابل توجه باشد، به طور مثال اگر این گیاه بازگردانده به خاک از نوع خانواده بقولات باشد در صورت شرایط مساعد توانایی جذب و تثبیت ازت آزاد در هوا را دارند. خال آنکه اگر غیر از گیاه لگومینه به خاک برگردد فقط در شکل ازت اولیه تغییر ایجاد می شود.

از نوع معدنی به الی تبدیل می شود ولی افزایش پیدا نمی کند. ۳. حفاظت از خاک؛ در زمانهایی از سال که خطر فرسایش خاک وجود دارد برای آنکه خاک بدون محافظ باقی نماند از یک گیاه برای پوشش آن استفاده می کنند، این گیاهان پوششی در مناطقی که باران زیاد می بارد از نشست کردن خاکهای سنگین و همچنین از فرسایش پیدا کردن خاکهای سبک جلوگیری می کنند. علاوه بر این گیاهان پوششی در مناطق باد خیز روی خاک را می پوشانند و با کم کردن سرعت باد مانع از کنده شدن خاک می شود و آن را در جای خود نگه می دارد. ۴. تامین کردن مواد بیوشیمیایی خاک؛ از کود سبز به عنوان مواد غذایی برای میکرو ارگانیسمهای خاک استفاده می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو