با تولید رکاب انگشتر به وضعیت مالی خود رونق دادم

منبع: نمکستان

9

1401/9/4

16:57


من با تولید این محصولات توانستم کارآفرین شوم و به جوانان جویای کار کمک کنم. این محصولات در سنین مختلف طرفداران خاص خود را دارند از این رو در بازار همیشه مشتری دارند. در ادامه با اسن محصولات بیشتر آشنا خواهید شد.

من با تولید این محصولات توانستم کارآفرین شوم و به جوانان جویای کار کمک کنم. این محصولات در سنین مختلف طرفداران خاص خود را دارند از این رو در بازار همیشه مشتری دارند. در ادامه با اسن محصولات بیشتر آشنا خواهید شد.

رکاب انگشتر زنانه

رکاب انگشتر زنانه

باید به این نکته اشاره کنیم که  قیمت رکاب انگشتر زنانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. امروزه اشخاص، شرکت ها و مجموعه های بسیار زیادی در تولید و بیزینس نقره جات فعالیت می کنند و در این میان تاجری برنده است که بتواند محصولات تولید شده خود را با قیمت مناسب و کیفیت مناسب تری

محصولات نقره بسیاری در دست تولید کنندگان با قالب های زیاد تولید و عرضه بازار می شود.

در کشور عزیزمان هنرمند های بسیاری هستند که انگشتر های دست ساز با کیفیت های بالا و مدل های متنوع تولید می کنند این هنرمندان غالباً در شهرهای مختلف ایران پراکنده اند.

اما عمده آنها در مشهد، قم، تهران، اصفهان، تبریز، شیراز و غیره مشغول به فعالیت هستند هنرمندان اصفهانی معمولاً در زمینه قلمزنی مهارت بسیاری دارند و عمده محصولات تولید شده آنها رکابهای قلم زنی هستند.

در تهران و قم نیز هنرمندان معمولاً در زمینه تولید انگشتر مردانه دست ساز با مدلهای شبکه ای فعالیت دارند و در مشهد که طیف گسترده ای از هنرمندان را در خود جای داده است از همه انواع انگشتر ها تولید می شود.

رکاب انگشتر مردانه

رکاب انگشتر مردانه

نمونه انگشترها عبارتند از انگشتر های مردانه دست ساز قلمزنی، شبکه ای، مخراجی و غیره.

قیمت رکاب انکشتر مردانه بسیار بالاست.

همچنین به جز انگشترهای دست ساز تولید انگشترهای مردانه نقره ماشینی و یا در اصطلاح قالبی در این شهر به تنوع بسیار زیاد تولید می گردد.

قیمت انگشترهای مردانه نقره متنوع است و بستگی به کیفیت آن دارد هرچه کیفیت تولید و مواد اولیه استفاده شده بهتر و بیشتر باشد قیمت آن محصول نیز بیشتر می شود و هر کیفیت پایین تر باشد قیمت آن محصول مناسب تر است.

علاوه بر کیفیت رکاب تولید شده جنس نگین و کیفیت آن نیز در بحث قیمت گذاری تاثیر گذار است هرچه کیفیت نگین استفاده شده در انگشتر بهتر و بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است و هرچه کیفیت آن پایین تر باشد قیمت آن پایین تر و مناسب تر می باشد.

رکاب انگشتر نقره

رکاب انگشتر نقره

حال تصور کنید یک رکاب ماشینی و قالبی با نگین عقیق را با یک رکاب دست ساز و نگین عقیق با کیفیت مانند عقیق یمن را که قطعا انگشتر دست ساز با نگین عقیق یمن قیمت بیشتری دارد.

قیمت رکاب انگشتر نقره دربازار متفاوت است.

چون رکاب های دست ساز زحمت بیشتری دارند، بیشتر چکش می خورند، کیفیت بیشتری دارا هستند و همچنین زمان بیشتری برای تولید به خود اختصاص می‌دهند.

اما رکابهای غالب به علت این که زمان کمتری برای تولید لازم دارند قیمت مناسب تری دارند، انگشتر های نقره مردانه با نگین های رنگی قیمت مناسبتری دارند.

انگشتر هایی مانند عقیق های سبز، زرد، قرمز، مشکی و غیره شامل دسته انگشترها با نگین عقیق معمولی هستند اما انگشترهایی با نگین عقیق یمنی و فیروزه نیشابوری قیمت بسیار بیشتری دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو