دو راهکار کلیدی برای ثروتمند شدن

منبع: نمکستان

11

1401/9/4

16:57


فقط کافی است دنبال کسانی باشید که در اون مهارت بهترین هستن و روی خودشان سرمایه گذاری کردن تا کار خودشان را درست انجام دهند.

ما تو دنیای جدیدی زندگی می کنیم و تعریف راه اندازی کسب و کار و ایده یابی تغییر کرده حتما افرادی را دیدید که از راه های خیلی ساده به ثروت های بزرگی رسیدن معمولا این افراد در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرن افرادی که با دنبال کردن علاقشان به ثروت رسیدن و یا افرادی که با یادگیری و یا سرمایه گذاری در زمینه های مختلفی مثل تجارت در انواع پنیرها به ثروت رسیدن فقط کافی است دنبال کسانی باشید که در اون مهارت بهترین هستن و روی خودشان سرمایه گذاری کردن تا کار خودشان را درست انجام دهند.

پنیر پارمزان

پنیر پارمزان

قیمت پنیر پارمزان قالبی به فاکتورهای متعددی از جمله میزان خرید، بازه زمانی خرید، نرخ روز ارز، کیفیت، نام برند، نوع بسته بندی و غیره بستگی دارد. پنیر پارمیجانو یا پارمزان یا پنیر پارمسان یک پنیر با رنگ زرد کم رنگ است که از شیر گاو درست می‌شود. “پارمیجانو” در زبان ایتالیایی، صفت برای شهر پارما است که در زبان فرانسوی پارمِسان گفته می‌شود. این پنیر بافتی سفت دارد و سفت بود آن با زمان عمل آوری آن رابطه مستقیم دارد. زمان عمل آوری این پنیر حداقل ۸ ماه و حداکثر ۳ سال است. هرچه پنیر پارمسان کهنه‌تر باشد قیمت آن بیشتر است و بافت آن کریستالی و دانه دانه خواهد بود. پروتئین پارمسان از پروتئین موجود در گوشت قرمز بالاتر است و در عین حال هضم آن بسیار آسان‌تر است. پنیر پارمسان نرسیده به‌عنوان پیش‌غذا (اُردُور) و مزه مصرف می‌شود. طعم خوب این پنیر باعث شده که در غذاهایی همچون پاستا، سس پستو و انواع سالادها و سوپ‌ها استفاده شود.

پنیر سفید

پنیر سفید

قیمت پنیر سفید در ایران با توجه به محل تولید می تواند متغییر باشد. پنیر سفید ایرانی در بسته بندی های متنوع و در وزن های مختلف به بازار عرضه می شوند. پنیر سفید یا پنیر فتا در اصل یونایی‌ست و از شیر گوسفند و بزهای محلی این کشور تهیه می‌شود. پنیر سفید تولید شده از شیر گوسفند در مقایسه با شیر بز طعم و مزه قوی‌تری دارد. پنیر سفید به صورت بلوکی تولید می‌شود و بافت آن نرم و در عین حال منسجم است. با این حال، ممکن است هنگام برش زدن خرد شود. پنیر سفید چربی و کالری کمتری نسبت به پنیرهایی نظیر چدار یا پارمزان دارد و کلسیم و ویتامین‌های گروه B موجود در آن نسبت به پنیرهای نرمی مانند پنیر ریکوتا و پنیر کاتیج بیشتر است. شیری که برای تهیه پنیر بکار می‌رود معمولا پاستوریزه است، اما می‌توان از شیر خام نیز برای تولید آن استفاده کرد.

پنیر گودا

پنیر گودا

پنیر گودا ورقه ای مصرف زیادی در بازار مواد غذایی و سبد کالای مردم داشته و برای صادرات نیز اهمیت دارد به همین دلیل خرید و فروش پنیر گودا ورقه ای و قیمت پنیر گودا ورقه ای مناسب برای بنکداران، فروشگاه ها و خریداران عمده از اهمیت بالایی برخوردار است که مصرف رو به افزایشی در این میان دارد. گودا پنیر نیمه سخت و زرد رنگی است که از شیر گاو تولید می شود. این پنیر، اولین بار در روستای گودا در جنوب هلند تولید شد و قدمت آن به قرن ۱۲ می رسد. گودا، یکی از معروفترین پنیرهای جهان و محبوب ترین و پرفروش ترین پنیر هلند، رایحه ای ملایم و گردویی و طعم و بویی شبیه به خامه دارد و به همین دلیل برای هر ذائقه ای خوشایند و مطلوب است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو