لیست قیمت کفش اسکیچرز و معرفی جامع این برند

منبع: فوت و فن

43

1401/9/4

16:59


لیست قیمت کفش اسکیچرز از آن­ دسته لیست­هایی است که مرتب در حال به‌روز­شدن است. بنابراین در این­ مقاله، علاوه‌بر معرفی برند اسکیچرز، به‌روز­ترین لیست از قیمت این کفش را به شما ارائه خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

لیست قیمت کفش اسکیچرز و معرفی جامع این برند

لیست قیمت کفش اسکیچرز از آن­ دسته لیست­‌هایی است که مرتب در حال به‌روز­شدن است. بنابراین در این­ مقاله، علاوه‌بر معرفی برند اسکیچرز، به‌روز­ترین لیست از قیمت این کفش را به شما ارائه خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

تاریخچه برند اسکیچرز

برند اسکیچرز یک برند آمریکایی است که در سال 1992 فعالیت خود را در کالیفرنیا آغاز کرد. نکته قابل توجه در رابطه با این کفش این است که هزینه‌­های تولید آن پایین بوده و همین امر باعث شده تا کارخانه­‌های تولید این­ کفش در کشور چین و ویتنام تاسیس شود.

آیا کفش‌­های اسکیچرز اورجینال هستند؟

اسکیچرز یک برند اورجینال است. بنابراین تمام شایعه­‌هایی را که در رابطه با چینی بودن این کفش­‌ها وجود دارد فراموش کنید. استفاده از کارگران و کارخانه­‌های چینی، فقط برای پایین آوردن هزینه‌های تولید است.

اسکیچرز در چه انواعی تولید می شود؟

یکی از بزرگ‌ترین مزیت­‌های اسکیچرز این است که در انواع مختلفی وجود دارد. به همین دلیل فرقی نمی‌کند که قصد دویدن دارید یا قصد پیاده‌روی؛ مهم این است که این ­برند توانایی پاسخ به نیاز شما را خواهد داشت.

ممکن است بپرسید که چرا قیمت این کفش­ مرتب در حال تغییر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تکنولوژی به کار گرفته‌شده در تولید هر یک از کفش­‌های اسکیچرز با دیگری متفاوت است. از این رو این یک امر طبیعی‌است که از لژ، پارچه و رویه‌­های متفاوتی در تولید هر یک از آنها استفاده شود.

لیست قیمت کفش اسکیچرز در سال 1401

حال که در رابطه با این برند و مزایای آن صحبت کردیم، نوبت به لیست قیمت کفش اسکیچرز می­‌رسد. بنابراین اگر قصد خرید این کفش را دارید با ما همراه باشید تا لیستی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین اسکیچرز­ها را به شما معرفی کنیم.

کفش مردانه skechers relaxed fit

این کفش را با عنوان کفش روزمره مردانه، کفش مخصوص پیاده‌روی و کفش راحتی می‌شناسند. قیمت آن 2 میلیون و 800 و 20 هزار تومان است.

کفش مردانه اسکیچرز skech max protect

این مدل بیشتر برای اهداف طبیعت‌­گردی و تمرینات ورزشی طراحی شده‌است و قیمت آن 4 میلیون و 70 هزار تومان است.

کفش مردانه کلاسیک

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که استایل کلاسیک را به استایل کژوال ترجیح می­دهید، پیشنهاد می­کنیم که حداقل یکبار، خرید یک اسکیچرز مردانه را امتحان کنید. قیمت این کفش 3 میلیون و 500 و 40 هزار تومان است.

نیم بوت زنانه اسکیچرز Skechers GLACIAL

این نیم‌­بوت­‌های زنانه هم برای پیاده‌­روی مناسب هستند و هم برای طبیعت‌­گردی. بنابراین می­‌توان گفت که خرید نیم‌­بوت زنانه اسکیچرز، یک تیر و دو نشان است. قیمت آنها 4 میلیون و 70 هزار تومان است.

نیم بوت زنانه اسکیچرز skechers on the go

این مدل، نسبت به نیم‌­بوت قبل، طرح فانتزی­‌تر و قیمت پایین‌­تری دارد. بنابراین اگر قصد خرید کفش اسکیچرز زنانه را دارید؛ بهتر است به لیست کامل کفش‌­های زنانه مراجعه کنید.

جمع‌بندی

قیمت­‌های ذکر­شده در این مقاله از سایت اصلی اسکیچرز آورده شده و با دلار 30 هزار تومانی و هزینه­‌های حمل‌ونقل محاسبه شده است. بنابراین لازم است به این موضوع توجه داشته باشید که تا شروع سال جدید، شاهد نوسانات قیمت خواهیم بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو