معرفی فیلم The Son با بازی هیو جکمن

منبع: فوت و فن

12

1401/9/4

17:02


فیلم پسر (The Son) نیز یکی دیگر از فیلم‌های زلر به شمار می‎رود که بر اساس نمایش‌نامه‌ای به همین نام ساخته شده است و در کنار مادر (The Mother) یک سه‌گانه جذاب و جالب‌توجه را شکل می‌دهند.

معرفی فیلم The Son با بازی هیو جکمن

خانواده همیشه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در این مورد هیچ بحثی وجود ندارد. رابطه میان والدین، بچه‌ها و خواهر و برادران همیشه بخشی از زندگی ما هستند و می‌توانند نقشی مهمی داشته باشند. همین نیز سبب شده تا داستان‌های مرتبط با خانواده در دنیای سینما همیشه بسیار قدرتمند و جذاب باشند.

یکی از نویسنده‌هایی که به خوبی توانسته از رابطه ظریف میان یک فرزند با والدینش برای داستان‌سرایی استفاده کند، فلورین زلر (Florian Zeller) است. او یک نمایش‌نامه‌‌نویس، رمان نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان است که تاکنون توانسته آثار مختلف بسیار خوبی را تولید کند. او اولین اثر خودش در دنیای سینما را با فیلم پدر (The Father) در سال ۲۰۲۰ میلادی رقم زد.

فیلم «پدر» اثری اقتباس شده به شمار می‌رود که فیلم‌نامه آن را خود زلر به همراه کریستوفر همپتون (Christopher Hampton) نوشته است. فیلم پسر (The Son) نیز یکی دیگر از فیلم‌های زلر به شمار می‎رود که بر اساس نمایش‌نامه‌ای به همین نام ساخته شده است و در کنار مادر (The Mother) یک سه‌گانه جذاب و جالب‌توجه را شکل می‌دهند. در ادامه به معرفی فیلم «پسر» می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

داستان فیلم The Son

فیلم «پسر» داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که سعی دارند پس از جدایی بین پیتر با بازی هیو جکمن (Hugh Jackman) و کیت با بازی لورا درن (Laura Dern) همچنان پابرجا باشند و از پسر نوجوان مشکل‌دار خود به نام نیکلاس با بازی زن مک‌رث (Zen McGrath) مراقبت کنند.

پیتر یک وکیل موفق اهل نیویورک است که به تازگی دوباره ازدواج کرده و صاحب فرزند تازه‌ای نیز شده است. او یک مشاوره سیاسی را شروع کرده که می‌تواند به موقعیت بسیار برجسته‌ای در کاخ سفید منجر شود. با این حال، همسر سابقش با او تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که پسر ۱۷ ساله‌شان بسیار افسرده است و به مدرسه نمی‌رود و می‌خواهد برای مدتی با پدرش زندگی کند.

در هر صورت، پیتر به عنوان پدر وی نمی‌تواند این مسئله را رد کند و از سوی دیگر نیز همسر تازه‌اش به نام بث با بازی ونسا کربی (Vanessa Kirby) چاره‌ای جز کنار آمدن با این موضوع ندارد. پیتر در حین اینکه برای کار خود تلاش می‌کند، سعی دارد تا از پسر خودش مراقبت کند، آن هم همانطور که خود او دوست داشت تا پدرش با بازی آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) با او رفتار کند.

بازیگران فیلم The Son

همانطور که در بالا ذکر شده بود، بازیگر برجسته هیو جکمن نقش پیتر را بازی می‌کند. در کنار او نیز لورا درن در نقش همسر سابق پیتر به نام کیت و ونسا کربی در نقش همسر فعلی پیتر به نام بث حضور دارند. زن مک‌گرث نیز نقش نیکلاس را بازی می‌کند. آنتونی هاپکینز نیز پس از همکاری موفق خودش با فلورین زلر در فیلم «پدر»، بار دیگر نقش پدر پیتر را در این فیلم به تصویر می‌کشد.

تاریخ پخش فیلم The Son

فیلم «پسر» در جشنواره فیلم ونیز و تورنتو در ماه سپتامبر سال جاری میلادی اکران شده و حالا قرار است در تاریخ ۲۵ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱) به صورت محدود روی پرده سینماها اکران شود. پس از مدتی نیز این فیلم در تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱) به صورت سراسری به روی پرده سینماها خواهد آمد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو