بهترین استراحتگاه‌های ساحلی مالزی

بهترین استراحتگاه‌های ساحلی مالزی


منبع: فوت و فن

45

1401/9/4

17:02


مالزی نیز همانند بسیاری دیگر از کشورهای آسیای شرقی از سواحل و جزیره‌های درخشان و برجسته‌ای برخوردار است.

بهترین استراحتگاه‌های ساحلی مالزی

مالزی نیز همانند بسیاری دیگر از کشورهای آسیای شرقی از سواحل و جزیره‌های درخشان و برجسته‌ای برخوردار است. چه در ساحل غربی و چه در ساحل شرقی، سواحلی بسیار زیبا در مالزی به چشم می‌خورند و در آنجا نیز استراحتگاه‌های ساحلی متعددی وجود دارند که مطمئنا فضایی دلنشین و آرامش‌بخش را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین ریزورت‌ها و استراحتگاه‌های ساحلی مالزی بپردازیم.

۱۰. استراحتگاه جزیره بانگا رایا

Bunga Raya Island Resort & Spa

Bunga Raya Island Resort & Spa

استراحتگاه جزیره بانگا رایا (Bunga Raya Island Resort & Spa) در مکانی منزوی در نزدیکی شهر کوتا کینابالو (Kota Kinabalu) قرار دارد و با این وجود، خدمات تلویزیونی، تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت و مینی بار در هر اتاق موجود است. ویلاهای این تفرجگاه ساحلی نیز دارای بالکون‌هایی با نماهای بسیار زیبا هستند.

با اینکه این استراحتگاه از امکاناتی مدرن برخوردار است اما طراحی آن به گونه‌ای است که عناصر مشخصه معماری بورنئو مانند سازه‌های چوبی در آن به چشم می‌خورند. نزدیکی این مکان به ساحل نیز سبب شده تا مهمانان شاهد مناظری بسیار زیبا از دریای جنوب چین باشند.

۹. استراحتگاه وستین لنکاوی

The Westin Langkawi Resort & Spa

The Westin Langkawi Resort & Spa

استراحتگاه وستین لنکاوی (The Westin Langkawi Resort & Spa) در مکانی ایدئال و تماشایی در جزیره لنکاوی قرار گرفته و از ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل و استراحتگاه به زیبایی با دکوراسیون امروزی ساخته شده و تمام ۲۰۲ اتاق و سوئیت آن نیز از امکانات مدرنی همچون تلویزیون ماهواره‌ای و اینترنت پرسرعت برخوردار هستند. شنا در استخر بی‌نهایت یا گشت و گذار در ساحل اختصاصی نیز مطمئنا اوقات خوشی را برای مهمانان این استراحتگاه رقم خواهد زد.

۸. استراحتگاه تانجونگ رو

Tanjung Rhu Resort

Tanjung Rhu Resort

استراحتگاه تانجونگ رو (Tanjung Rhu Resort) درست در دماغه شمالی جزیره لنکاوی و در یکی از زیباترین و آرامش‌بخش‌ترین سواحل این جزیره قرار دارد. این استراحتگاه برای مهمانان خودش امکانات اختصاصی و لوکس فراهم آورده و تنها هتل و استراحتگاه این بخش جزیره محسوب می‌شود.

در مقابل این استراحتگاه نیز نماهایی بسیار زیبا از غارهای سنگ آهکی و جزیره‌های غیر مسکونی در میان آب‌های دریا به چشم می‌خورند. اتاق‌ها همگی فضای بزرگی دارند و پنجره‌های بزرگ آن‌ها نیز نور طبیعی کافی به داخل وارد می‌کند و نماهایی تماشایی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

۷. استراحتگاه شانگری لا تانجونگ آرا

Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa

Shangri-La’s Tanjung Aru Resort & Spa

استراحتگاه شانگری لا تانجونگ آرا (Shangri-La’s Tanjung Aru Resort & Spa) در میان طبیعی بسیار زیبا و تماشایی در کوتا کینابالو قرار دارد و مراکز خرید و تفریحی نیز در نزدیکی آن دیده می‌شوند. همه اتاق‌ها دارای بالکون اختصاصی با نمایی زیبا هستند و مهمانان می‌توانند از ۶ رستوران و بار مختلف این استراحتگاه، غذاهای خوشمزه خودشان را سفارش بدهند. سرویس آبگرم آن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌اش به شمار می‌رود.

۶. استراحتگاه شانگری لا راسا ریا

Shangri-La's Rasa Ria Resort

Shangri-La’s Rasa Ria Resort

استراحتگاه شانگری لا راسا ریا (Shangri-La’s Rasa Ria Resort) درست در فاصله نیم ساعته از مرکز کوتا کینابالو قرار دارد و نزدیکی آن به آب‌های بسیار شفاف دریا و همچنین سواحل درخشان باعث جذاب‌تر آن شده است. رستورانی با غذاهای کالیفرنیایی، باشگاه ورزشی،‌ اتاق بخار و سرویس ماساژ از جمله امکانات این استراحتگاه به شمار می‌روتد که در کنار استخر شنا و زمین گلف اختصاصی، فضایی عالی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

۵. استراحتگاه پانگکور لاوت

Pangkor Laut Resort

Pangkor Laut Resort

استراحتگاه پانگکور لاوت (Pangkor Laut Resort) در جزیره‌ای اختصاصی در فاصله ۵ کیلومتری از ساحل غربی مالزی در کنار تنگه ملاکا (Straits of Malacca) قرار دارد. هیچ هتل یا ریزورت دیگری در این جزیره وجود ندارد و سواحل درخشان و خلیج‌های منزوی این جزیره تنها در اختیار مهمانان استراحتگاه پانگکور لاوت هستند.

ویلاهای استراحتگاه به شکلی دقیق و زیبا در نقاط مختلف جزیره قرار گرفته‌اند؛ برخی از آن‌ها در میان جنگل‌های بارانی و گرمسیری هستند؛ برخی دیگر نیز در میان باغ‌های گرمسیری دیده می‌شوند و تعدادی از آن‌ها نیز مشرف به ساحل و دریا قرار دارند.

۴. استراحتگاه چهار فصل لنکاوی

Four Seasons Resort Langkawi Malaysia

Four Seasons Resort Langkawi Malaysia

استراحتگاه چهار فصل لنکاوی (Four Seasons Resort Langkawi Malaysia) د ساحل تانجونگ رو (Tanjung Rhu) قرار دارد و تمام آلاچیق‌ها و ویلاهای مهمان نیز می‌توانند از صداهای آرامش‌بخش دریای آندامان (Andaman Sea) لذت ببرند و نماهایی بسیار زیبا از طلوع و غروب خورشید از آن سوی ساحل را شاهد باشند.

طراحی اتاق‌ها نیز تلفیقی از عناصر سنتی مالزی و ریزورت‌های معاصر با کفی چوبی، سقف‌های بلند و ایوان‌های باز بزرگ است. علاوه بر این اتاق‌ها نیز ویلاهای جداگانه و خصوصی‌ای وجود دارند که دارای حریم خصوصی و نمایی مشرف به دریای نیلگون هستند.

۳. استراحتگاه داتای لنکاوی

The Datai Langkawi

The Datai Langkawi

هتل و استراحتگاه داتای لنکاوی (The Datai Langkawi) طیف گسترده‌ای از ویلاها و سوئیت‌ها را در خودش دارد که همگی آن‌ها در میان جنگل‌های بارانی گرمسیری و در نزدیکی ساحل قرار گرفته‌اند. از جمله امکانات متعدد این هتل نیز می‌توان به سالن ورزشی، مرکز سلامت‌، سونا و دو استخر اشاره کرد.

استخر بزرگتر در میان پوشش جنگلی قرار گرفته است و نماهایی زیبا نسبت به دریا و درختان دارد. استخر دیگر نیز در نزدیکی ساحل دیده می‌شود و علاوه بر شنا در آن می‌توان از نسیم با طراوت دریا لذت برد. پنج رستوران در این استراحتگاه وجود دارند که انواع غذاهای بین‌المللی را طبخ می‌کنند.

۲. استراحتگاه دانا لنکاوی

The Danna Langkawi Malaysia

The Danna Langkawi Malaysia

هتل دانا لنکاوی (Danna Langkawi) در پانتای کوک (Pantai Kok) در شمال غربی پولائو لنکاوی قرار گرفته است و ساختمانی پنج طبقه دارد که مناظری بسیار زیبا و تماشایی از دریا، ساحل و کوهستان را برای مهمانان خودش به ارمغان می‌آورد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به سالن ورزشی، آبگرم و اتاق بازی اشاره کرد.

در طراحی این هتل از ترکیبی از سبک معماری محلی و سبک استعماری بریتانیایی استفاده شده و مناظر سرسبز و پرجنب‌وجوش اطراف آن نیز جلوه زیباتری به آن داده است. ۱۲۵ اتاق و سوئیت در این هتل وجود دارد که همگی از امکانات مدرن برخوردار هستند.

۱. استراحتگاه کاسا دل مار لنکاوی

Casa del Mar Langkawi

Casa del Mar Langkawi

استراحتگاه کاسا دل مار لنکاوی (Casa del Mar Langkawi) به عنوان یکی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی مالزی شناخته می‌شود که در ساحل پانتای سینانگ (Pantai Cenang Beach) قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین مناطق تفریحی در لنکاوی به شمار می‌رود که در آن تعداد زیادی رستوران و میخانه به چشم می‌خورد. همه اتاق‌های هتل رو به دریا هستند و از تهویه هوای مناسب برخوردارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو