بررسی تخصصی مزیت ها و معایب بانی مد و دیجی استایل

منبع: مینویسم

16

1401/9/4

17:05


بررسی تخصصی مزیت ها و معایب بانی مد و دیجی استایل

در دوره امروزی فروشگاه آنلاین به چیزی تبدیل شده است که بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد و توسط همه افراد، از جوان گرفته تا پیر، استفاده می‌شوند و در طی روز افراد زیادی به دنبال کد تخفیف برای خرید از این فروشگاه ها هستند. انواع مختلفی از فروشگاه‌های اینترنتی در دنیای دیجیتال ظهور کرده‌اند و بسیاری از این فروشگاه‌های آنلاین در ایران فعال هستند. این فروشگاه‌ها می‌توانند هر چیزی مانند کفش، لباس، لوازم الکترونیکی و غیره را به فروش برسانند.

وجود یک فروشگاه اینترنتی مطمئنا مزایای بسیاری برای کاربران و مشتریان دارد. فروشگاه‌های اینترنتی مثل بانی مد و دیجی استایل خرید و فروش لباس و انواع پوشاک را برای مردم آسان می‌کنند، با استفاده از این فروشگاه‌ها، شخص یا طرف فروشنده می‌تواند کالاهای خود را به همراه تصویر یا فیلم به نمایش بگذارد. به این ترتیب کاربران فقط با استفاده از دسترسی به اینترنت، می‌توانند تنوع بالایی از لباس و کیف و کفش را بدون اینکه از خانه خارج شوند، مشاهده کنند.

وجود فروشگاه آنلاین باعث صرفه‌جویی در زمان، انرژی و تلاش هم می‌شود. این فروشگاه قیمت تمام اجناس را به صورت شفاف زیر هر کالا درج می‌کنند و کاربران به راحتی می‌توانند قیمت‌ها را با هم مقایسه کنند. در ادامه این مطلب به بررسی مزایا و معایب دو سایت برتر در زمینه فروش اینترنتی لباس خواهیم پرداخت، تا پایان با ما همراه شوید.

فروشگاه آنلاین بانی مد

تخفیف بانی مد

فروشگاه اینترنتی بانی مد یکی از قدیمی‌ترین‌ها در زمینه فروش لباس است. این فروشگاه در سال 93 افتتاح شد و از آن زمان به یکی از سایت‌های تخصصی مد و پوشاک تبدیل شده است. این فروشگاه با بیش از 500 برند داخلی و خارجی همکاری دارد و می‌توانید از تمامی برندها از طریق بانی مد خرید کنید.

مزایای خرید از بانی مد

خرید کردن از فروشگاه اینترنتی بانی مد مزایای زیادی به همراه دارد و برخی از این مزایا عبارت است از:

  • تنوع کالاها و محصولات در بانی مد بالاست و می‌توانید یک ست کامل را از این فروشگاه بخرید. به طور مثال اگر به دنبال یک استایل مناسب زمستان هستید، می‌توانید تمام این استایل از پالتو و کاپشن گرفته تا بوت را از بانی مد بخرید.
  • دومین مزیت بانی مد کامل بودن دسته‌بندی محصولات است. شما حتی می‌توانید برای سایز صفر و نوزادی لباس مناسبی از این فروشگاه پیدا کنید.
  • خرید آنلاین باعث می‌شود شما با تنوع زیادی از برندها روبه‌رو شوید. مثلا می‌توانید از برندهای با کیفیتی مثل چرم مشهد یا پیر کاردین خرید کنید.
  • یکی دیگر از مزایای اصلی این فروشگاه خرید با کد تخفیف بانی مد است که به شما این امکان را می‌دهد، با هزینه کمتری خرید کنید.
  • وجود بخش سایز بزرگ یکی دیگر از مزایای سایت بانی مد است که به افرادی که سایز آن‌ها در اکثر فروشگاه‌ها پیدا نمی‌شود، گزینه خوب و مناسبی است.

معایب بانی مد

فروشگاه آنلاین بانی مد در کنار مزایایی که برای خرید دارد، معایبی برای کاربران هم به همراه داشته است. یکی از معایبی که فروشگاه اینترنتی بانی مد دارد، سقف ارسال رایگان کالاهاست، برای ارسال رایگان سفارش باید حداقل 800 هزار تومان باشد و سبد خرید شما به اندازه 800 هزار تومان رسیده باشد، این محدودیت در سقف ارسال رایگان از اصلی‌ترین معایب در بانی مد است. از دیگر معایب این فروشگاه آنلاین، مطابق نبودن عکس کالا با سفارش ارسال شده است که برخی کاربران را مجبور به تعویض یا مرجوعی کالا کرده است.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

تخفیف دیجی استایل

همانطور که همه می‌دانیم دیجی استایل فروشگاه تخصصی مد و پوشاک از زیر مجموعه فروشگاه محبوب دیجی کالاست، اما این فروشگاه آنلاینبه طور ویژه روی مد و لباس تمرکز دارد و برای عاشقان استایل راه‌اندازی شده است. دیجی استایل در دسته‌بندی‌های زنانه، مردانه، بچگانه و زیبایی محصولات گوناگونی را به فروش می‌رساند، این محصولات از برندهای ایرانی و خارجی هستند و ضمانت اصالت این کالاها توسط دیجی استایل تضمین می‌شود.

اگر به دنبال بهترین سایت برای خرید لباس‌های باکیفیت هستید، بدون شک باید دیجی استایل را انتخاب کنید، این فروشگاه آنلاین هر آنچه برای داشتن یک استایل شیک یا کلاسیک نیاز داشته باشید، موجود دارد.

مزایای خرید از دیجی استایل

  • مشتریان برای خرید با طیف وسیعی از محصولات و کالاها روبه‌رو هستند و تصمیم گیری در نهایت برای آن‌ها ساده‌تر خواهد بود.
  • تمام محصولات دیجی استایل با کیفیت هستند و اصالت برند کالا قابل بررسی است.
  • وجود بخش نظرات باعث می‌شود کاربران محصولات را با خیال راحت و دیدگاه واقعی انتخاب کنند و از قبل اطلاعات کاملی درباره محصول داشته باشند.
  • در فروشگاه دیجی استایل سفارش‌ها با سرعت بالا و در کمترین زمان ممکن ارسال می‌شوند و تاخیری در ارسال سفارش وجود ندارد.
  • با استفاده از کد تخفیف دیجی استایل می‌توانید با هزینه کم، خریدی به‌صرفه و اقتصادی داشته باشید.

معایب دیجی استایل

در کنار تمام مزایا و ویژگی‌های مثبت، در فروشگاه آنلاین دیجی استایل برخی نکات وجود دارد که می‌توان آن را در دسته معایب آن قرار داد. از معایب دیجی استایل می‌توان به هزینه ارسال سفارش بالا نسبت به دیگر فروشگاه‌های آنلاین اشاره کرد از دیگر معایب آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که امکان ارسال رایگان فقط برای شهر تهران فعال است.

جمع بندی مطالب

با توجه به مطالب گفته شده می‌توان به این نتیجه رسید که خرید آنلاین از فروشگاه آنلاین دیجی استایل و بانی مد، مزایای بسیاری دارد و به افراد علاقه‌مند به خرید آنلاین به خصوص پوشاک پیشنهاد می‌شود برای خریدی یا کیفیت و هزینه معقولانه حتما به پیشنهادهای ویژه و شگفت‌انگیز این دو فروشگاه اینترنتی توجه زیادی داشته باشند تا بتوانند از مزایای آن بهره ببرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو