حقایقی جالب در مورد محصولات جنسی و مراقبتی

منبع: مینویسم

12

1401/9/4

17:05


حقایقی جالب در مورد محصولات جنسی و مراقبتی

خرید محصولات جنسی باید با آگاهی و شناخت باشد. شما باید بدانید چه چیزی را برای چه کاری بخرید و چطور از آن استفاده کنید. داروخانه آنلاین دارودراگ، امکان خرید محرمانه تمام محصولات جنسی را به شما می‌دهد. اما بد نیست قبل از خرید محصولات بهداشت جنسی و مراقبتی، حقایق جالبی را درباره آن‌ها بخوانید. 

خودسرانه از مکمل‌های جنسی استفاده نکنید

خرید مکمل بدنسازی، خودسرانه و بدون نظر پزشک انجام می‌شود. اما خرید و مصرف مکمل‌های جنسی را نباید خودسرانه انجام داد. مکمل جنسی مانند قرص تقویت میل جنسی مردان و زنان، روی فشار خون، قلب و عروق و… تاثیر می‌گذارد. بنابراین مصرف آن باید با توصیه پزشک و زیر نظر او انجام شود تا در صورت داشتن مشکل قلبی و عروقی، کسی به دادتان برسد. 

استفاده دو کاندوم همزمان

استفاده دو کاندوم همزمان امنیت رابطه جنسی را بیشتر نمی‌کند

در هیچ رساله علمی این موضوع نوشته نشده که استفاده از دو کاندوم می‌تواند باعث امنیت بیشتر در هنگام سکس شود. هنگام خرید محصولات جنسی و استفاده از آن، به دستورالعمل آن هم دقت کنید. روی جعبه کاندوم، موارد و نحوه استفاده از آن توضیح داده شده است و مطابق با همان، جلو بروید. 

مکمل‌های بدنسازی می‌توانند باعث کاهش میل جنسی شوند

نه فقط خرید مکمل بدنسازی و مصرف آن، بلکه فعالیت ورزشی سنگین هم می‌تواند باعث کاهش میل جنسی و تغییر در روند طبیعی بدن در مردان و زنان شود. هورمون‌های مردانه و زنانه تحت تاثیر مکمل‌های بدنسازی قرار می‌گیرند. بنابراین در صورت خرید مکمل بدنسازی و مصرف آن به شکل حرفه‌ای، می‌توانید خرید مکمل جنسی را هم در نظر داشته باشید.

اسپری تاخیری باعث زودانزالی نمی‌شود

زودانزالی یک بیماری جنسی است که درمان می‌شود. برای کاهش زودانزالی و افزایش طول مدت رابطه جنسی هم می‌توان از اسپری و کاندوم تاخیری استفاده کرد. این دو محصول، باعث زودانزالی نمی‌شوند، بلکه جلوی آن را می‌گیرند. 

کاندوم از ابتلا به سوزاک و سیفلیس جلوگیری می‌کند

خرید محصولات جنسی مراقبتی مانند کاندوم مردانه و کاندوم زنانه می‌تواند تا بیش از 60% روی عدم ابتلا به بیماری‌های عفونی مانند سوزاک و سفلیس موثر باشد. برای کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌هایی مانند تبخال و زگیل تناسلی هم موثر باشد. برای خرید انواع کاندوم می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین دارودراگ، مراجعه کنید.

کاندوم را مجدد استفاده نکنید

حتی اگر بهترین کاندوم را خریده باشید، باز هم نمی‌توانید آن را بشویید و مجدداً استفاده کنید. این کار می‌تواند روی سلامت شما و شریک جنسی‌تان تاثیر منفی بگذارد. هر کاندوم، برای یک رابطه جنسی تهیه شده و در صورت استفاده مجدد، احتمال پارگی و ورود عفونت و باکتری در آن، وجود دارد.

استفاده از کاندوم باعث نازایی نمی‌شود

یک اشتباه عجیب در هنگام خرید محصولات جنسی وجود دارد که کاندوم باعث نازایی و کاهش قدرت باروری در مردان و زنان می‌شود. در صورتی که کاندوم یک وسیله مکانیکی است نهایتاً از ماده‌های تاخیری و روان کننده در تولید آن استفاده می‌شود. بنابراین کاندوم را با خیال راحت از داروخانه آنلاین بخرید و نگران نازایی، نباشید. 

انواع کاندوم

کاپ قاعدگی، از نوار بهداشتی و تامپون بهتر است

با اینکه کاپ قاعدگی در دسته خرید محصولات جنسی قرار نمی‌گیرد و جزو محصولات بهداشتی محسوب می‌شود، اما می‌تواند تاثیر زیادی در سلامت رابطه جنسی بگذارد. استفاده از کاپ یا فنجان قاعدگی، آلودگی‌ها و عفونت‌های ناحیه واژن را بسیار کاهش می‌دهد و باعث سلامت در رابطه جنسی می‌شود. در مقایسه با نوار بهداشتی و تامپون، کاپ پریود می‌تواند باعث از بین رفتن بوی بد واژن و ناحیه تناسلی شود.

خرید محصولات جنسی از داروخانه آنلاین دارودراگ

شما می‌توانید برای خرید انواع محصولات جنسی، به سایت داروخانه آنلاین دارودراگ به نشانی daroodrug.com مراجعه کنید. ارسال محصولات جنسی، در تهران با پیک و در شهرستان با پست پیشتاز خواهد بود. در هر دو حالت هم ارسال محرمانه خواهد بود.

علاوه بر آن، می‌توانید خرید مکمل بدنسازی، خرید محصولات آرایشی و بهداشتی و خرید مکمل‌های غذایی و دارویی خودتان را از سایت دارودراگ انجام دهید. دارودراگ به شما کمک می‌کند تا محصولات مورد نیازتان را با بهترین قیمت، برچسب اصالت و تضمین اورجینال بودن، بخرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو