سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 ؛ سریال جدید ایرانی چی ببینیم؟

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 ؛ سریال جدید ایرانی چی ببینیم؟


منبع: تکراتو

35

1401/9/4

17:08


اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید در ادامه با تکراتو همراه باشید زیرا در این گفتار قصد داریم سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 را به شما معرفی کنیم.

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 ؛ سریال جدید ایرانی چی ببینیم؟

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید در ادامه با تکراتو همراه باشید زیرا در این گفتار قصد داریم سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 را به شما معرفی کنیم.

مدتی است که تولید سریال‌های شبکه نمایش خانگی افزایش یافته و فیلم‌ها و سریال‌های جذابی تولید می‌شود که البته شبکه‌های نمایش خانگی نیز در این امر نقش پررنگی دارند.

سریال های جدید ایرانی مخاطبان بسیاری دارند و همگی از دیدن آنها لذت می‌برند و همین موضوع نیز باعث شده تا بر تعداد جدیدترین سریال های ایرانی افزوده شود و تولید آنها افزایش یابد.

در این مطلب تکراتو بهترین سریال های ایرانی در سال 1401 را معرفی کرده است تا شما با سریال های جدید ایرانی آشنا شوید و با دانلود و تماشای آنها از لحظات خود لذت ببرید.

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

استقبال مردم از سریال‌های نمایش خانگی، فیلمسازان را تشویق می‌کند تا سریال‌های خود را در این رسانه توزیع کنند. این روزها که تب ساخت سریال‌ها در شبکه نمایش خانگی بسیار داغ شده است قصد داریم در ادامه بهترین سریال های ایرانی در سال 1401 را معرفی کنیم.

جیران

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: حسن فتحی
  • ژانر: خانوادگی، عاشقانه
  • ستارگان: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی و …

مجموعه جیران که داستانی عاشقانه و تاریخی دارد از جدیدترین سریال های ایرانی است. در این سریال شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر کشیده می‌شود.

این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود، داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی را بیان می‌کند و یکی از بهترین سریال های ایرانی در سال 1401 است.

در ادامه شاه به سبب چشمان درشت خدیجه نام «جیران» را برای او انتخاب می‌کند. عاشقانه‌های این دو این فیلم را زیبا کرده و باعث شده از بهترین سریال های جدید ایرانی باشد.

نوبت لیلی

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: روح الله حجازی
  • ژانر: خانوادگی، درام
  • بازیگران: حمید فرخ نژاد، مهران غفوریان، لاله مرزبان، مریلا زارعی و …

یکی دیگر از سریال‌هایی که در لیست سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 قرار دارد، نوبت لیلی است که چند قسمت از آن پخش شده است.

لیلی کتابی را می‌یابد که داستانش دو قرن قبل در بالکان می‌گذرد و وقایع آن شباهت‌های بسیاری به سرگذشت خانواده‌ او دارد. او باور دارد که رمزگشایی از این داستان، می‌تواند پرده از آن چه در گذشته بر مادر و خانواده‌اش گذشت بردارد.

لیلی که اتفاقات شوم زمان کودکی‌اش را ناشی از نفرینی کهن می‌ داند، از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌ های موازی بسیاری زیسته‌‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌ معنا بدهد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 1400

راز بقا

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • ژانر: کمدی
  • بازیگران: بهرام افشاری، حسن معجونی و …

از بهترین سریال های ایرانی در سال 1401 می‌توان راز بقا را نام برد. راز بقا سریالی کمدی است و بسیار جذاب است.

کارگردان این سریال سعید آقاخانی است و پیش از این وی در تلویزیون با سه فصل سریال پرطرفدار نون خ دیده شد. این بار آقاخانی بازهم به سراغ برخی بازیگران نون خ رفته و سریال جدیدی را شروع به ساخت کرده است.

این اثر درباره دو برادر به نام‌های رحیم (بهرام افشاری) و حاتم (حسن معجونی) است. رحیم مردم آزار و بیکار و حاتم مردی بی‌عرضه است. حاتم در رویای داشتن مقام و منصب دست و پا می‌زند. در این حال، رحیم با سازمانی خلافکار آشنا می‌شود و دردسرهایی به‌‌وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تابستان 1400

ساخت ایران 3

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: بهمن گودرزی
  • ژانر: طنز، اجتماعی
  • بازیگران: امین حیایی، مجید صالحی و …

در ساخت ایران 3 مجید صالحی بازیگر جدیدی است که به همراه امین حیایی دو بازیگر محوری سریال هستند تا روایتگر داستانی دیگر در فضای طنز باشند.

غلام در جنوب ایران غواص است. یک روز ستاره که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می خواهد. غلام که به ستاره علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل ستاره برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

ساخت ایران ۳ (Made In Iran 3) یکی از سریال های نمایش خانگی در سال 1401 است که تهیه کنندگی آن را امیر پروین ‌حسینی برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

مهمونی

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: ایرج طهماسب
  • ژانر: تاک شو، عروسکی و طنز
  • بازیگران: ایرج طهماسب، هوتن شکیبا، کاظم سیاهی، سهیل مستجابیان

از دیگر سریال های نمایش خانگی در سال 1401 می‌توان مهمونی را نام برد. ایرج طهماسب یکی از بزرگ‌ترین کارگردانان ژانر کودک و نوجوان ایران است که سال‌ها با نام آقای مجری دل کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان را شاد کرده است.

داستان این برنامه جدید ایرج طهماسب درباره این است که آقای مجری به تازگی به خانه‌ای در کنار یک تالار عروسی نقل مکان کرده و شخصیت‌های عروسکی جدیدی که از ساکنان این خانه هستند و در تالار نیز کار می‌کنند، نیز حضور دارند.

بهترین شخصیت این سریال کاراکتر بچه (بادوم) و پس از آن پشه است. بچه در این اثر از سریال های نمایش خانگی در سال 1401 ، نماد کودک کار است که به خوبی با بینندگان ارتباط برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

شب‌های مافیا 4

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: سعید ابوطالب
  • ژانر: اجتماعی، خانوادگی
  • بازیگران: علی اوجی، علیرضا خمسه، سیامک صفری و …

از دیگر سریال های نمایش خانگی در سال 1401 می‌توان مسابقه شب‌های مافیا را نام برد که بسیار جذاب است.

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می‌آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم‌های هنرمند این مسابقه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

جوکر

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

 

  • کارگردان: احسان علیخانی، سید حامد میرفتاحی
  • ژانر: خانوادگی
  • مجری: سیامک انصاری

از سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 که باید در مورد آن صحبت کرد، جوکر است. جوکر بسیار جذاب و سرگرم کننده است و می‌توانید در کنار خانواده از تماشای آن لذت ببرید.

فصل چهارم سریال جوکر از اواخر سال 1400 و نوروز امسال شروع به پخش کرد. تاکنون پنج فصل از این مسابقه پخش شده و فصل ششم آن که فینال است به زودی پخش خواهد شد.

بی گناه

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401
  • کارگردان: مهران احمدی
  • ژانر: خانوادگی، اجتماعی
  • بازیگران: مسعود رایگان، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش و …

در این سریال می‌بینیم که بهمن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود، به ایران باز می گردد و خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

بی گناه یکی دیگر از سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 است که داستانی بسیار جذاب دارد و شما می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

پدر گواردیولا

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: سعید نعمت‌الله
  • ژانر: اجتماعی
  • بازیگران: مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و …

پدر گواردیولا یکی دیگر از سریال‌هایی است که به نظر می‌رسد بسیار جذاب است. البته هنوز اطلاعاتی در مورد داستان آن در دسترس نیست اما به دلیل بازیگران محبوب و موفقی که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به این نتیجه رسید. پدر گواردیولا اولین ساخت مشترک دو پلت‌فرم اینترنتی نماوا و فیلمنت است.

سریال‌های دیگری نیز هستند که هنوز منتشر نشده‌اند و قرار است در سال جاری از جمله سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 باشند. در ادامه تعدادی از این سریال‌های بررسی شده‌اند.

آهوی من مارال

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: مهرداد غفارزاده
  • ژانر: خانوادگی
  • بازیگران: الهام کردا، ترلان پروانه، حسن معجونی، شبنم مقدمی و …

قصه این سریال در دوره قاجار می‌گذرد و به عشق‌های ناصرالدین شاه می‌پردازد و در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود؛ فصل اول 15 قسمت است.

در خلاصه داستان «آهوی من مارال» آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌‌شود، حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد.

شاه به حکم قدر قدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان…

البته این مجموعه از سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 حواشی زیادی دارد. کارگردان این سریال ادعا کرده که جیران از روی ایده او برداشته شده است. پس از سریال قبله عالم و جیران، آهوی من مارال سومین روایت از یک تاریخ محسوب می‌شود.

یاغی

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: محمد کارت
  • ژانر: اجتماعی، جنایی و معمایی
  • بازیگران: پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی و …

یاغی، تازه‌‌ترین اثر محمد کارت اقتباسی از رمانی به نام «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش است. سالتو رمانی اجتماعی با درون مایه‌های جنایی و معمایی است.

قهرمان رمان «سالتو» پسری ۱۶ ساله به نام سیاوش از جنوب شهر تهران بوده که بدون داشتن مربی و باشگاه حرفه‌ای، یک کشتی‌گیر نابغه می‌شود.

او در رقابت‌های محلی آن‌قدر خوب بازی می‌کند که روزی دو مرد غریبه به نام‌های «سیا» و «نادر» سر راهش سبز می‌شوند تا از او یک قهرمان جهانی بسازند.

سیاوش که می‌خواهد سلطان دنیای کشتی و فرمانروای جهان کوچک خودش باشد، به این دو نفر اعتماد می‌کند. سیا و نادر، دنیای کوچک و ساده سیاوش را از او می‌گیرند و با دسیسه و فرصت‌طلبی او را وارد دنیای بزرگ‌تر و سیاه‌تری می‌کنند.

شبکه مخفی زنان

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: افشین هاشمی
  • ژانر: تاریخی، کمدی، درام
  • بازیگران: احمد مهران فر، حمید فرخ نژاد، سیامک انصاری و …

از سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 مورد انتظار، شبکه مخفی زنان را می‌توان نام برد. داستان این سریال به سال ۱۳۱۰ برمی‌گردد، زمانی که وزارت فرهنگ و هنر تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته است.

هدف این کار رقابت کانون بانوان با سایر تشکل‌ها و سپس حذف آنان است. این سریال نیز امسال پخش خواهد شد.

در این مطلب به بررسی و معرفی سریال های نمایش خانگی در سال 1401 پرداختیم. تمامی سریال‌هایی که در این مطلب معرفی شدند همگی دارای داستان‌هایی جذاب و دیدنی هستند که شما می‌توانید با دیدن آنها لحظات خوبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ایرانی 1401

روزی روزگاری در مریخ

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان:پیمان قاسم خانی و محسن چگینی
  • بازیگران:سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی
  • ژانر: کمدی، فانتزی

روزی روزگاری مریخ یک سریال طنز ایرانی جدید سینما خانگی 1401 است که با نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم خانی اثری تماشایی محسوب می‌شود. داستان حالتی فانتزی دارد و در سیاره مریخ اتفاق می‌افتد.

در زمین، ناصر، خلافکار خرده‌پای بدشانس، می‌خواهد دست به بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. او باید خودش را از دست دشمنانش پنهان کند. در مریخ، لونا، بانوی زمینی-مریخی، درگیر و دار مشکلات کار و زندگی، در انتظار بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد.

روز اول حضور ناصر در مریخ دردسرها و مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای ایجاد می‌کند. آقاجون با مریخ آشنا می‌شود، دوستان جدید پیدا می‌کند، و در پایان روز گم می‌شود!

جادوگر

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

  • کارگردان: مسعود اطیابی
  • بازیگران: احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی و نادر سلیمانی
  • ژانر: کمدی

سریال جادوگر یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی بوده که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این مجموعه کمدی به کارگردانی سید مسعود اطیابی ساخته شده است.

ماجرای سریال ایرانی جادوگر درباره قدرت و جهانگیر، دو جاعل حرفه‌ای بوده که تحت تعقیب پلیس هستند. آن‌ها تنها راه نجات خود را فرار از ایران می‌دانند، اما در این میان فکر تازه‌ای برای یک خلافکاری پردرآمد به سرشان می زند، به همین خاطر ترجیح می‌دهند به جای فرار از ایران با همکاری یکدیگر رمالی را شروع کنند.

این سریال با تعقیب و گریز آغاز می‌شود. قدرت و جهانگیر داخل ماشین نشسته‌اند و به سرعت زیاد در حال فرار هستند در حالی که پلیس تعقیبشان می‌کند و هر چند ثانیه یک بار دستور می‌دهد که کنار بزنند. اما آن‌ها بدون توجه به راه خود ادامه می‌دهند. جهانگیر در حال از بین بردن مدارک جعلی و گذرنامه‌های تقلبی مشتریان شان بوده پاره می‌کند و از شیشه ماشین بیرون می‌ریزد.

آنتن

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401
  • کارگردان: سید ابراهیم عامریان
  • بازیگران: پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، رویا افشار
  • ژانر: کمدی

آنتن سریالی کمدی با بازی پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، رویا افشار، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام دوست و اصغر سمسارزاده، به نویسندگی حمزه صالحی و کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.

گوهر پس از فوت همسرش یک سال درس می‌خواند و با موفقیت در آزمون کنکور در رشته پزشکی قبول می‌شود. حالا او با نوه اش هم دانشگاهی می‌شود و همین موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه پیش می آورد.

در نخستین روز از سال تحصیلی، گوهر با هم اتاقی های خود آشنا می‌شود. اما با از راه رسیدن مسئول سختگیر خوابگاه، مشکلات دانشجویان آغاز می‌شود. هم اتاقی‌های گوهر از او می‌خواهند تا همراه با آن‌ها به مراسم شب شعر برود. از سوی دیگر، خلیل همچنان تلاش می‌کند تا مادرش را از تحصیل منصرف کند و باعث داستان‌های جالب در سریال می‌شود.

سوالات متداول

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 کدام‌ها هستند؟

بهترین سریال های ایرانی در سال 1401 در این مطلب معرفی شدند. هر کدام از این سریال‌ها بسیار جذاب و پربیننده هستند و شما می‌توانید از بین آنها براساس سلیقه خود بهترین را برای تماشا کردن انتخاب کنید.

سریال جدید ایرانی چی ببینیم؟

فیلمسازان موفق بسیاری در حال سخت انواع فیلم و سریال برای شبکه نمایش خانگی هستند و شما می‌توانید جدیدترین سریال های ایرانی را انتخاب کرده و از تماشای آنها لذت ببرید.

.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود رادر بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو