سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Callisto Protocol

منبع: زومجی

16

1401/9/4

17:09


سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Callisto Protocol

استودیوی Striking Distance با به‌روزرسانی صفحه استیم بازی ترسناک و سبک بقای The Callisto Protocol، بالاخره حداقل مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه پی سی این بازی را اعلام کرده است. بازیکنان برای این منظور حداقل به یک پردازنده Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 2600 با ۸ گیگابایت حافظه رم نیاز خواهند داشت. ضمن اینکه کارت گرافیک مورد استفاده شما نباید کمتر از GeForce GTX 1060 یا Radeon RX 580 باشد. DirectX 11 و ۷۵ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی هم از الزامات اجرای این بازی است.

اما در مورد سیستم پیشنهادی به یک تراشه Core i7-8700 یا Ryzen 5 3600 درکنار ۱۶ گیگابایت رم اشاره شده است. ضمن اینکه با یک کارت گرافیک GeForce GTX 1070 یا Radeon RX 5700 با DirectX 12 هم می‌توانید بازی را با کیفیت مطلوب اجرا کنید. در اینجا هم به ۷۵ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اشاره شده اما اینبار نوع SSD آن پیشنهاد شده است. جزئیات سخت‌افزار مورد نیاز برای بهره بردن از ویژگی‌هایی مانند ری تریسینگ و رزولوشن 4K و تنظیمات Ultra بازی هنوز اعلام نشده است.

سیستم مورد نیاز اجرای بازی The Callisto Protocol

بازی The Callisto Protocol در روز دوم دسامبر سال جاری برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد. سیزن پس این بازی شامل یک DLC جدید داستانی، حالت و اسکین‌‌های بیشتر و انیمیشن‌های مرگ کاراکترها خواهد بود. گلن اسکافیلد، کارگردان این بازی اعلام کرده که هیچ یک از این محتوای اضافی از بازی حذف نشده و به‌عنوان موارد اضافی به آن افزوده خواهند شد.


نظرات


تصویری


ویدئو