افزایش احتمال انتشار بازی Valorant برای کنسول ها

منبع: زومجی

10

1401/9/4

17:09


افزایش احتمال انتشار بازی Valorant برای کنسول ها

شرکت Riot Games آگهی‌های شغلی جدیدی را برای جذب طراح نسخه‌ی کنسولی Valorant منتشر کرده است که ظاهرا راه‌یابی این بازی شوتر اول-شخص به ایکس باکس، پلی استیشن و سایر کنسول‌ها در آینده را تأیید می‌کند.

شرکت رایت گیمز اخیرا آگهی‌های شغلی متعددی را در سایت Hitmarker، پلتفرم مختص مشاغل بازی‌های ویدیویی منتشر کرده است که به پورت بازی Valorant به کنسول‌ها مربوط می‌شود. این توسعه‌دهنده در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) با انتشار یک آگهی اعلام کرد که به‌دنبال جذب یک مدیر طراح بازی است. شرکت Riot Games در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) نیز آگهی دیگری را برای استخدام یک طراح ارشد بازی برای کنسول‌ها منتشر کرد.

در توضیحات یکی از این فرصت‌های شغلی می‌خوانیم: «افراد در این سِمت با همکاری سرپرست‌های تیم توسعه روی بخش مبارزات نسخه‌های کنسولی کار می‌کنند». پیش از این شایعات زیادی از انتشار بازی Valorant روی کنسول‌هایی مانند ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شد. حتی شرکت رایت گیمز تلویحا این مورد را تأیید کرد. در گذشته این توسعه‌دهنده اعلام کرد که آن‌ها می‌خواهند بازی والورانت را در دسترس مخاطبان بیشتری قرار دهند.

بازی Valorant یکی از معدود آثار شرکت Riot Games است که امکان پورت آن برای کنسول‌ها وجود دارد. این شرکت آثاری نظیر بازی Wild Rift، بازی Teamfight Tactics و بازی Legends of Runeterra را در اختیار دارد که در موبایل می‌توان به تجربه‌ی آن‌ها پرداخت.


نظرات


تصویری


ویدئو