معرفی فیلم عاشقی برای کریسمس 2022 (Falling for Christmas) ؛ بازگشت لیندزی لوهان بر روی صحنه!

معرفی فیلم عاشقی برای کریسمس 2022 (Falling for Christmas) ؛ بازگشت لیندزی لوهان بر روی صحنه!


منبع: پلازا

41

1401/9/4

17:09


معرفی فیلم عاشقی برای کریسمس 2022 (Falling for Christmas) ؛ بازگشت لیندزی لوهان بر روی صحنه!

فیلم عاشقی برای کریسمس 2022 یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی است که چند وقت پیش اکران شد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی فیلم عاشق شدن برای کریسمس ۲۰۲۲ بپردازیم.

فیلم عاشق شدن برای کریسمس (Falling for Christmas) به کارگردانی جنین دیمین (Janeen Damian) است که جف بونت (Jeff Bonnett) و ران آلیور (Ron Oliver) فیلمنامه آن را نوشته‌اند. از بازیگران این فیلم باید لیندزی لوهان (Lindsay Lohan)، کورد اوراستریت (Chord Overstreet)، جرج یانگ (George Young) و جک وانگر (Jack Wagner) اشاره کنیم. در ادامه این مقاله پلازا به معرفی و بررسی فیلم عاشقی برای کریسمس 2022 خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

داستان فیلم سینمایی عاشقی برای کریسمس

خلاصه ی فیلم عاشقی برای کریسمس / داستان فیلم سینمایی عاشقی برای کریسمس

قصد داریم تا خلاصه ی فیلم عاشقی برای کریسمس را برای شما تعریف کنیم. داستان درباره زنی به نام سیرا بلمونت را روایت می‌کند که به مدیریت هتلی که صاحب آن پدرش است، منصوب می‌شود. او هنگامی که همراه نامزدش برای اسکی به کوه می‌رود دچار حادثه‌ای می‌شود و چون همه فکر می‌کنند سیرا همراه نامزدش به سفری دور رفته، به دنبال او نمی‌گردند. جیک راسل و دخترش، سیرا را پیدا می‌کنند و او را به بیمارستان می‌برند اما سیرا حافظه‌اش را از دست داده و چیزی به خاطر نمی‌آورد. به همین دلیل جیک تصمیم می‌گیرد که تا زمان به دست آمدن حافظه زن، از او مراقبت کند.

ژانر فیلم عاشقی برای کریسمس کمدی و عاشقانه است. فیلم در تاریخ 10 نوامبر 2022 (19 آبان 1401) از نتفلیکس منتشر شد. مدت زمان فیلم عاشق شدن برای کریسمس ۲۰۲۲ حدودا 93 دقیقه است.

بازیگران فیلم عاشقی برای کریسمس 2022

وقتی تریلر فیلم Falling for Christmas 2022 پخش شد، طرفداران از دیدن ستاره فیلم لیندزی لوهان و بازگشت او خوشحال شدند. او و کورد اوراستریت بازیگران اصلی این اثر هستند. در ادامه نگاهی بر کارنامه کاری و بیوگرافی بازیگران فیلم Falling for Christmas 2022 خواهیم انداخت.

لیندزی لوهان در نقش سیرا بلمونت / سارا

بازیگران فیلم Falling for Christmas 2022 / لیندزی لوهان

  • سن: 36 سال
  • محل تولد: نیویورک، آمریکا
  • اثر معروف: فیلم دختران بدجنس (Mean Girls)

لیندزی دی لوهان (Lindsay Dee Lohan) خواننده و بازیگر اهل آمریکا در 2 ژوئیه 1986 (11 تیر 1365) به دنیا آمد. او در سن سه سالگی با آژانس مدلینگ فورد (Ford Models) قرارداد امضا کرد. سپس حضور مستمرش در مجموعه تلویزیونی دنیایی دیگر (Another World) باعث معروفیت او شد. لوهان پس از آن در سال 2004 وارد دنیای خوانندگی شد و در این زمینه نیز موفق بود. این بازیگر در سن 17 سالگی یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های سینمای هالیوود لقب گرفت. او به دلیل حواشی زیادی که در سنین نوجوانی تا جوانی داشت، بسیاری از فرصت‌های شغلی خود را از دست داد و در سال‌های اخیر بسیار کم‌ کار شد.

از فیلم‌های دیگر لیندزی لوهان باید به سرنخی به دست بیار (Get a Clue)، جمعه عجیب (Freaky Friday) و اعترافات ملکه درام نوجوان (Confessions of a Teenage Drama Queen) اشاره کنیم. لوهان پس از چند سال دوری از بازیگری در این فیلم به ایفای نقش اصلی پرداخت.

کورد اوراستریت در نقش جیک راسل

ژانر فیلم عاشقی برای کریسمس / کورد اوراستریت

  • سن: 33 سال
  • محل تولد: تنسی، آمریکا
  • اثر معروف: سریال گلی (Glee)

کورد پل اوراستریت (Chord Paul Overstreet) بازیگر و موسیقیدان معروف در 17 فوریه 1989 (28 بهمن 1367) است. او از سال 2009 فعالیت خود را با بازیگری شروع کرد و در سال 2012 اولین آلبوم خود را منتشر کرد. سبک موسیقی این خواننده کانتری و پاپ است و در زمینه بازیگری تاکنون در 6 فیلم و 11 سریال به ایفای نقش پرداخت. اوراستریت از سال 2021 در سریال کمدی آکاپولکو (Acapulco) بازی می‌کند.

جورج یانگ در نقش تاد فیرچایلد

تریلر فیلم Falling for Christmas 2022 / جورج یانگ

  • سن: 42 سال
  • محل تولد: لندن، انگلیس
  • اثر معروف: فیلم بدخیم (Malignant)

جورج یانگ بازیگر، نویسنده و مجری تلویزیونی در 29 فوریه 1980 (10 اسفند 1358) به دنیا آمد. جورج یانگ نخستین بار در فیلمی هندی به نام دروغ‌های واقعی (Jhootha Hi Sahi) بازی کرد. او تاکنون در 10 فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است و در فیلم عاشقی برای کریسمس 2022 نقش نامزد سیرا را دارد.

جک وانگر در نقش بروگارد بلموت

مدت زمان فیلم عاشق شدن برای کریسمس ۲۰۲۲ / جک وانگر

  • سن: 63 سال
  • محل تولد: میسوری، آمریکا
  • اثر معروف: مجموعه تلویزیونی بیمارستان عمومی (General Hospital)

پیتر جان وانگر دوم (Peter John Wagner II) که او را با نام جک وانگر می‌شناسند، یکی از بازیگران و خوانندگان آمریکایی است که در 3 اکتبر 1959 (10 مهر 1338) به دنیا آمد. او فعالیت خوانندگی خود را از سال 1984 آغاز کرد و در حرفه خود شهرت خوبی دارد. اما فعالیت بازیگری وانگر از سال 1982 و حضور در مجموعه تلویزیونی A New Day In Eden آغاز شد. این بازیگر تاکنون در 4 فیلم و 34 اثر تلویزیونی حضور داشته است.

سایر بازیگران فیلم عاشق شدن برای کریسمس ۲۰۲۲ عبارتند از:

  • اولیویا پرز (Olivia Perez) در نقش ایوی
  • الخاندرا فلورس (Alejandra Flores) در نقش الخاندرا کارلیسل
  • چیس رمزی (Chase Ramsey) در نقش تری کارور
  • شان جی. دیلینگهام (Sean J. Dillingham) در نقش رالف
  • و…

نقد فیلم عاشق شدن برای کریسمس 2022

در این قسمت به بررسی فیلم Falling for Christmas 2022 می‌پردازیم. فیلم در نتفلیکس مورد استقبال قرار گرفت و یکی از فیلم‌هایی بود که به عنوان فیلمی متعلق به نتفلیکس افتتاحیه خوبی داشت. اما منتقدان چندان با این اثر موافق نبودند و نظری منفی نسبت به داستان، چیدمان صحنه‌ها در کنار هم و خصوصا کلیشه‌ای بودن آن داشتند. تنها نکته مثبت فیلم بازی لوهان بود که به عنوان بازگشت او پس از چند سال در صحنه، مورد تحسین قرار گرفت.

در جدول پایین نمرات فیلم Falling for Christmas 2022 را برای شما قرار داده‌ایم.

سایتنمره
آی‌ام‌دی‌بی (IMDb)5.3/10
راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes)56/100
متاکریتیک (Metacritic)39/100

از مجموع 15 منتقد تنها 4 منتقد نظری مثبت، 6 منتقد نظری متوسط و 5 منتقد نظری منفی به فیلم داشتند که در ادامه نظرات چند منتقد را مرور می‌کنیم.

بی. ال‌. پانتر (B.L. Panther) / PASTE

  • نمره: 70/100

فیلم عاشق شدن اصلا شبیه فرصتی واقعی و کارآمد برای بازگشت لوهان به دنیای بازیگری نمی‌ماند. گویی بیشتر قصد تهیه‌کنندگان پررنگ کردن یک نوستالژی بسیار قدیمی بود.

اما کیلی (Emma Kiely ) / Collider

  • نمره: 50/100

گویی همه بازیگران می‌دانند که این فیلمنامه بی‌فایده و بدردنخور است اما این مانع از انجام دادن کارشان به بهترین شکل ممکن، خصوصا نقش آفرینی لوهان، نمی‌شود. گویی تمام بازیگران فشار زیادی را تحمل می‌کنند و این به مخاطبان نیز انتقال داده می‌شود.

نقد فیلم عاشق شدن برای کریسمس / بررسی فیلم Falling for Christmas 2022

بنجامین لی (Benjamin Lee) / The Guardian

  • نمره: 40/100

اثری مثل عاشق شدن برای کریسمس نیازی ندارد مخاطب را تکان دهد یا حتی خوب باشد. قصد این است که فیلم را برای کریسمس آماده کنند تا مشتاقان دیدن فیلم‌های مناسبتی دو ماه زودتر به تماشای آن بپردازند.

راجر مور (Roger Moore) / Movie Nation

  • نمره: 30/10

لوهان تمام تلاش خود را می‌کند که این اثر کم ارزش و بدون محتوا را به بهترین‌ نحو ممکن نشان دهد. گویی سازندگان فیلم هیچ قصدی برای بالا بردن کیفیت آن ندارند و تنها مقصود این است که لوهان پس از چند سال، بدون حواشی بر روی صحنه حاضر شود.

دیوید رونی (David Rooney) / The Hollywood Reporter

  • نمره: 10/100

این ساخته حتی ارزش اینکه نام فیلم را بر آن بگذارند ندارد. چه برسد اینکه نخستین فیلم نتفلیکس لوهان پس از سه سال باشد‌. او بازیگری است که در سنین پایین مشکلات زیادی را تحمل کرد و حال با این اثر قصد دارد فرصتی برای دیده شدن پیدا کند. بهتر بود سه سال دیگر صبر می‌کرد، تا از این اثر به عنوان وسیله‌ای برای بازگشت به دنیای بازیگری استفاده می‌کرد.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی فیلم سینمایی عاشق شدن برای کریسمس ۲۰۲۲ پرداختیم و سعی شد که بررسی‌ای کلی از فیلم انجام شود. ساختن آثار کمدی-رمانتیک بدون استفاده از کلیشه حقیقتا دشوار به نظر می‌رسد اما حتی اگر قرار بر استفاده از کلیشه‌ها باشد، بهتر است که تفکر بیشتری بر روی فیلمنامه شود. شما می‌توانید پس از دانلود فیلم سینمایی عاشق شدن برای کریسمس و تماشای آن نظرات خود را در رابطه با فیلم با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو