معرفی فیلم استخوان ها و همه 2022 (Bones and All) + بازیگران، داستان و نمرات

معرفی فیلم استخوان ها و همه 2022 (Bones and All) + بازیگران، داستان و نمرات


منبع: پلازا

25

1401/9/4

17:09


معرفی فیلم استخوان ها و همه 2022 (Bones and All) + بازیگران، داستان و نمرات

فیلم استخوان ها و همه از فیلم‌های جدید تیموتی شالامی است که در جشنواره فیلم ونیز 2022 نیز حضور پیدا کرد. با مرور کامل اخبار مربوط به این فیلم و بررسی نمرات منتقدین به فیلم Bones and All 2022 همراه ما باشید.

فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022 (به انگلیسی Bones and All) اثری به کارگردانی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) و نویسندگی دیوید کایگانیچ (David Kajganich) است که با ترکیب ژانرهای بلوغ، عاشقانه، ترسناک و جاده‌ای ساخته شده. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته کامیل دآنجلیس (Camille DeAngelis) است و بازیگرانی چون تیلور راسل (Taylor Russell) و تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Bones and All 2022 اولین بار در ماه سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز 2022 اکران شد و پس از دو ماه به اکران عمومی رسید. با معرفی فیلم سینمایی استخوان ها و همه ۲۰۲۲ همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم Bones and All 2022

فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022 در تاریخ 2 سپتامبر 2022 برابر با 11 شهریور 1401 در جشنواره فیلم ونیز 2022 برای اولین بار به نمایش درآمد. نمایش‌های بعدی‌  این فیلم در شصتمین جشنواره فیلم نیویورک، هفدهمین دوره جشنواره Fantastic Fest و چهل و نهمین جشنواره فیلم تلیوراید صورت گرفت.

فیلم Bones and All 2022 پس از اکران محدود سینمایی که از 18 نوامبر (27 آبان) آغاز شد، سرانجام در تاریخ 23 نوامبر 2022 برابر با 2 آذر 1401 توسط کمپانی Metro-Goldwyn-Mayer به‌طور گسترده در آمریکا و توسط کمپانی Warner Bros. Pictures در سایر کشورها اکران شد. البته اکران فیلم در ایتالیا توسط کمپانی Vision Distribution انجام شد. مدت زمان فیلم سینمایی استخوان ها و همه ۲۰۲۲ برابر با 130 دقیقه است.

فیلم سینمایی استخوان‌ها و همه چیز

داستان فیلم استخوان ها و همه ۲۰۲۲

معرفی استخوان ها و همه چیز را با داستان آن ادامه می‌دهیم. داستان فیلم Bones and All 2022 درباره زوج عاشق آدمخواری به نام‌های مارن و لی است که در دهه 80 میلادی یک ماجراجویی را در سفری جاده‌ای شروع می‌کنند.

بازیگران فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022

در تاریخ 28 ژانویه 2021 (9 بهمن 1399) اعلام شد که تیموتی شالامی و تیلور راسل در اقتباسی از رمان Bones & All نوشته کامیل دآنجلیس به کارگردانی لوکا گوادانینو بازی خواهند کرد. همچنین شالامی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز هست. فیلمبرداری در می همان سال شروع شد و سایر بازیگران نیز به این پروژه پیوستند. در نهایت فیلمبرداری در جولای 2021 به پایان رسید.

گوادانینو درباره فیلمش گفته است: «یک داستان خیلی عاشقانه درباره ناممکن بودن عشق و همچنان نیاز به آن. حتی با پیشامدهایی شدید و افراطی». او همچنین در مورد شالامی و راسل گفته است که «قدرتی درخشان» دارند و قادر هستند «احساساتی جهانی را به تصویر بکشند». در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران فیلم Bones and All 2022 خواهیم داشت و با آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

تیموتی شالامی در نقش لی

فیلم bones and all

تیموتی شالامی بازیگر آمریکایی متولد 27 دسامبر 1995 برابر با 6 دی 1374 است. او علیرغم سن کمش تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله نامزدی برای یک جایزه اسکار، دو جایزه گلدن گلوب و سه جایزه بفتا. وی کارش را با حضور در سریال Homeland در سال 2012 شروع کرد و دو سال بعد در اولین فیلمش به نام Men, Women & Children به ایفای نقش پرداخت.

برخی از دیگر آثار تیموتی شالامی عبارتند از فیلم علمی تخیلی Interstellar محصول 2014، فیلم عاشقانه Call Me by Your Name محصول 2017، فیلم درام کمدی Lady Bird محصول 2017، فیلم بیوگرافی Beautiful Boy محصول 2018، فیلم درام Little Women محصول 2019 و فیلم علمی تخیلی Dune محصول 2021.

تیلور راسل در نقش مارن یرلی

معرفی استخوان ها و همه چیز

تیلور راسل بازیگر کانادایی متولد 18 جولای 1994 برابر با 27 تیر 1373 است. در تلویزیون او در سریال علمی تخیلی Lost in Space از نتفلیکس بازی کرده است. در سینما نیز در آثاری چون فیلم درام Waves محصول 2019، فیلم عاشقانه Words on Bathroom Walls محصول 2020 و فرنچایز ترسناک Escape Room به ایفای نقش پرداخته است.

مارک رایلنس در نقش سالی

بررسی فیلم استخوان ها و همه چیز

مارک رایلنس (Mark Rylance) بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر بریتانیایی متولد 18 ژانویه 1960 برابر با 27 دی 1338 است. از جوایز و افتخارات او می‌توانیم به یک جایزه اسکار، سه جایزه بفتا، دو جایزه لارنس اولویه و سه جایزه تونی اشاره کنیم.

برخی از آثار این هنرمند عبارتند از فیلم Prospero’s Books محصول 1991، فیلم Institute Benjamenta محصول 1996، فیلم درام Intimacy محصول 2001، فیلم تاریخی عاشقانه The Other Boleyn Girl محصول 2008، فیلم تاریخی Bridge of Spies محصول 2015، فیلم فانتزی The BFG محصول 2016، فیلم جنگی Dunkirk محصول 2017، فیلم علمی تخیلی Ready Player One محصول 2018 و فیلم The Trial of the Chicago 7 محصول 2020.

مایکل استولبارگ در نقش جیک

تیزر فیلم استخوان ها و همه

مایکل استولبارگ (Michael Stuhlbarg) بازیگر آمریکایی متولد 5 جولای 1968 برابر با 14 تیر 1347 است. او تا کنون دو جایزه انجمن بازیگران فیلم و یک جایزه دراما دسک دریافت کرده و برای جوایزی چون دو جایزه امی، یک جایزه تونی و یک جایزه گلدن گلوب نامزد شده است.

برخی از آثار استولبارگ عبارتند از فیلم درام کمدی A Serious Man محصول 2009، فیلم بیوگرافی Lincoln محصول 2012، فیلم Steve Jobs محصول 2015، فیلم سیاسی تاریخی The Post محصول 2017، فیلم بیوگرافی Shirley محصول 2020، سریال جنایی Boardwalk Empire، مینی سریال The Looming Tower و مینی سریال Dopesick.

سایر هنرپیشه های فیلم استخوان ها و همه چیز عبارتند از:

  • آندره هلند (André Holland) در نقش آقای یرلی
  • دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) در نقش برد
  • آنا کاب (Anna Cobb) در نقش خواهر لی
  • کندل کافی (Kendle Coffey) در نقش شری
  • جسیکا هارپر (Jessica Harper)
  • کلویی سونی (Chloë Sevigny)
  • فرانسسکا اسکورسیزی (Francesca Scorsese)
  • جیک هوروویتز (Jake Horowitz)

نمرات و بررسی فیلم Bones and All 2022

فیلم سینمایی استخوان‌ها و همه چیز از زمان اکران در جشنواره ونیز با استقبال منتقدان مواجه شد. منتقدان کارگردانی، نقش‌آفرینی بازیگران اصلی، سینماتوگرافی و همچنین خلاقیت این اثر در ترکیب ژانرهای مختلف را تحسین کرده‌اند. این فیلم پس اکران عمومی نیز توانست نظر بینندگان را به‌ خود جلب کند. تا کنون امتیاز این فیلم در IMDb به 7.3 از 10 رسیده است. در راتن تومیتوز نیز بر اساس مطالبی که در نقد فیلم Bones and All 2022 نوشته شده‌اند، 84 درصد آنها مثبت ارزیابی شده‌اند. در متاکریتیک نیز 43 نقد و میانگین امتیاز 72 از 100 برای آن ثبت شده است. از این 43 نقد، 32 نقد مثبت، 7 نقد و متوسط و 4 نقد منفی هستند. تا اینجا با بازیگران و داستان فیلم بونز اند آل 2022 آشنا شدیم و در ادامه نیز مروری بر نمرات منتقدین به این اثر خواهیم داشت.

The Guardian / پیتر برادشاو: 100

فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022 اثری افراطی و تکان دهنده است: در آرمان گرایی عاشقانه ناخوشایندش ترسناک، زننده و موحش است.

The Playlist / جیک کینگ: 100

برای همه این خون‌ها، دل و روده‌ها، لخته خون‌ها و همه شکم پرستی‌های دل‌دردآور، در فیلم داستانی وجود دارد که سرشار از عاشقانه‌ای خارق‌العاده است.

IndieWire / لیلا لطیف: 91

فیلم Bones and All 2022 اساسا عاشقانه‌ای به زیبایی تحقق یافته، ویرانگر و تراژیک است…

Screen Daily / لی مارشال: 90

در انتها عشق ورزی و میل به خوردن، خواستن و حریصانه بلعیدن به گونه‌ای با هم تلاقی می‌کنند که هم نفرت انگیز و هم فریبنده، هم تامل برانگیز و هم به طور غریبی متاثرکننده هستند.

Slashfilm / مارشال شافر: 80

این داستان عاشقانه نمایشی بلندپروازانه است تا شاهد رهایی و آشکارسازی باشد، اما تبدیل به اسب تروآیی می‌شود که سعی دارد به کاوش در این زمینه بپردازد که مردم چگونه و کجا اعتبار را پیدا می‌کنند.

The Hollywood Reporter / دیوید رونی: 80

گوادانینو یک نوع فیلم ترسناک احساسی ساخته است. و بیشتر از اینکه علاقمند به عاملی شوک برانگیز باشد، انزوای زننده کاراکترهای اصلی جوانش و قایق نجاتی که آنها برای یکدیگر مجسم می‌کنند را به تصویر می‌کشد.

داستان فیلم بونز اند آل 2022

Total Film / جین کراوسر: 80

فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022 نیم نگاهی به فیلم Badlands، فیلم Natural Born Killers، فیلم My Own Private Idaho و حتی The Lost Boys دارد. این فیلم به همان اندازه‌ای که به مسائلی چون تنهایی، ارتباط، هویت فردی و ناتوانی مالی علاقه دارد، به موضوع اجبار و اضطرار نیز می‌پردازد. چه کسی دلش برای افرادی که به قتل می‌رسند تنگ می‌شود، اگر آنها حتی وجود نداشته باشند؟ و کدام نوجوانی وحشت نامحسوس از نیازها و بدنش که خارج از عرف جامعه هستند را حس نکرده است؟

Collider / برایان فورمو: 67

فیلم‌های خون آشامی که اغلب همراه با داستانی عاشقانه هستند، معمولا تحت تاثیر تهدید «اکتشاف» قرار می‌گیرند. غیبت این موضوع در فیلم Bones and All 2022 آن را تبدیل به فیلم زیبایی کرده که خیلی وقف تکرار نکته‌ای تکراری شده است. هیچ «همه‌ای» وجود ندارد، فقط استخوان است.

Vanity Fair / ریچارد لاوسون: 60

فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022 نکات خوب و بد خودش را دارد، اما این فیلم در ضیافت گوادانینو فقط همانند یک خوراک فرعی است و بعد از بیرون آمدن از سینما، همچنان گرسنه‌تان خواهد بود.

BBC / نیکولاس باربر: 60

چیزی که فیلم Bones and All 2022 را جذاب کرده، این است که عاری از مبالغه است. اولین سکانس‌های خونین فیلم نشان می‌دهند که گوادانینو یک کمدی سیاه خشونت آمیز ساخته که خنده‌ها و ترس‌هایش را از ایجاد تضاد میان یک عاشقانه ژانر بلوغ و یک فیلم هیولایی رده X می‌گیرد.

Variety / اوون گلیبرمن: 30

فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022 در حد یک مضمون مانده که به دنبال داستان است. فیلم ما را درگیر خودش نمی‌کند. هنگام تماشای فیلم احتمالا حس می‌کنید که زنده زنده به وسیله ملال خورده خواهید شد.

جوایز و افتخارات فیلم سینمایی استخوان‌ها و همه چیز

هنرپیشه های فیلم استخوان ها و همه چیز

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، اولین اکران سینمایی فیلم سینمایی استخوان‌ها و همه چیز در جشنواره فیلم ونیز صورت گرفت. فیلم سینمایی استخوان‌ها و همه چیز عملکرد موفقی در این جشنواره داشت. استخوان‌ها و همه نامزد دریافت سه جایزه شد و اگرچه شیر طلایی را به فیلم تمام زیبایی و خون‌ریزی (All the Beauty and the Bloodshed) باخت، اما توانست شیر نقره‌ای بهترین کارگردانی و جایزه مارچلو ماسترویانی (برای تیلور راسل) را از این جشنواره دریافت کند. جایزه مارچلو ماسترویانی یکی از جوایز جشنواره ونیز است که به افتخار بازیگر ایتالیایی با همین اسم، نام‌گذاری شده است. این جایزه به بازیگران نوظهور سینما تعلق می‌گیرد.

فیلم سینمایی استخوان‌ها و همه چیز همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین موسیقی متن فیلم بلند از مراسم موسیقی هالیوود در رسانه شد. در مقاله بررسی فیلم استخوان ها و همه چیز باید اشاره کنیم که این فیلم سینمایی ممکن است جوایزی چون گاتهام و جایزه ایندیپندنت اسپیریت را نیز از آن خود کند. نتایج این جوایز به ترتیب در آخر نوامبر 2022 و اوایل مارس 2023 اعلام می‌شود.

کلام آخر

دانلود فیلم bones and all 2022

در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم سینمایی استخوان ها و همه 2022، آخرین فیلم تیموتی شالامی، همراه شما بودیم. این فیلم در ترکیب ژانرهای بلوغ، عاشقانه و ترسناک ساخته شده و طبق نظر منتقدان، به نظر می‌رسد فضای جالب و قابل توجه‌ای داشته باشد. نظر شما درباره دانلود فیلم bones and all 2022 چیست؟ آیا تیزر فیلم استخوان ها و همه را تماشا کردید؟ فکر می‌کنید تماشا و دانلود فیلم استخوان ها و همه برای طرفداران تیموتی شالامی لذت‌بخش خواهد بود؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو