گوشی آنر 80 SE؛ بررسی مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه گوشی آنر ۸۰ اس ای

منبع: پلازا

27

1401/9/4

17:09


گوشی آنر 80 SE؛ بررسی مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه گوشی آنر ۸۰ اس ای

گوشی آنر 80 SE ارزان‌ترین عضو خانواده گوشی‌های آنر ۸۰ است. مدل اس ای (Honor 80 SE) با مشخصات رده‌پایین‌تر از دو مدل دیگر، گوشی اقتصادی جدید آنر به‌حساب می‌آید. در ادامه با بررسی گوشی آنر 80 SE، همراه پلازا باشید.

آنر به‌تازگی از سری جدید گوشی‌های خود، یعنی سری آنر 80 رونمایی کرده است. آنر 80 و آنر 80 پرو، گوشی‌های میان‌رده و قاتل پرچم‌دار این برند هستند و با پردازنده‌های کوالکام در کنار دوربین 160 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند. اما این سری یک گزینه ارزان و اقتصادی به‌نام گوشی آنر ۸۰ اس ای نیز دارد.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی آنر 80 اس ای در یک نگاه

  • نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رفرش‌ریت 120 هرتز و رزولوشن 1080p
  • اندروید 12 با رابط کاربری Magic UI 7
  • مدیاتک دیمنسیتی 900
  • 12/8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین‌های 2 + 5 + 64 مگاپیکسلی
  • باتری 4600 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات
  • قیمت از 330 یورو

معرفی گوشی آنر 80 SE

این گوشی با وجود این که مدل اقتصادی سری آنر 80 است اما از لحاظ ظاهری دست کمی از مدل‌های گران‌تر خود ندارد؛ با این حال مشخصات آن نسبت به دو مدل دیگر در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

دوربین گوشی Honor 80 SE

همانطور که گفته شد، آنر برخلاف دو مدل دیگر این خانواده، در این گوشی از دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی استفاده نکرده است. آن‌ها در عوض از یک دوربین 64 مگاپیکسلی در کنار لنز 5 مگاپیکلسی فوق‌عریض و همچنین سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی بهره برده‌اند. دوربین سلفی گوشی نیز درست مانند آنر 80، یک دوربین 32 مگاپیکسلی است.

گوشی Honor 80 se

البته بسیاری از قابلیت‌های نرم‌افزاری دوربین آنر 80 و آنر 80 پرو در این گوشی وجود ندارد. مثلا موتور پردازش تصویر جدید آن گوشی‌ها و همچنین حالت‌هایی مثل حالت ولاگ که در آن گوشی‌ها در کنار ابزارهای پیشرفته برای فیلمبرداری در دسترس هستند.

طراحی گوشی Honor 80 SE

از لحاظ ظاهری، گوشی آنر ۸۰ اس ای متفاوت از 2 مدل دیگر است؛ با این حال همچنان در این گوشی هم از نمایشگر خمیده در کنار طراحی که شبیه به گوشی‌های رده‌بالا است، استفاده شده است. برخلاف دو مدل دیگر، در این گوشی دوربین‌ها در یک جزیره مربعی شکل در بالای سمت چپ پنل پشتی میزبانی شدند.

دوربین اصلی و فوق‌عریض، هردو دارای حفره جداگانه‌ای هستند و در کنار آن‌ها نیز سنسور عمق‌سنج و فلاش قرار گرفته است. در پنل جلویی شما به یک نمایشگر خمیده دسترسی خواهید داشت. ویژگی که شاید بیشتر از همه در مورد این گوشی به‌چشم بیاید.

مشخصات گوشی Honor 80 SE

سخت افزار گوشی آنر ۸۰ اس ای جایی است که تفاوت‌ها میان این گوشی و دو برادر آن بیشتر نمایان می‌شود. در قسمت نمایشگر، آنر از یک پنل 6.67 اینچی اولد با رزولوشن 1080p و رفرش‌ریت 120 هرتز استفاده کرده است. انتظار می‌رود این پنل یکی از نقاط قوت کلیدی گوشی باشد.

پرازنده ی گوشی Honor 80 SE اما برخلاف دو مدل دیگر، ساخت کوالکام نیست. آنر برای این گوشی تصمیم گرفته از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 900 استفاده کند. این در حالی است که آن‌ها می‌توانستند از دیمنسیتی 920 یا پردازنده میان‌رده و جدیدتر مدیاتک یعنی دیمنسیتی 1080 استفاده کنند ولی درست مشخص نیست چرا به‌سراغ این پردازنده رفتند. در هر صورت عملکرد گوشی به احتمال خیلی زیاد با توجه به قیمت، قابل قبول خواهد بود.

گوشی آنر ۸۰ اس ای

در بخش رم خوشبختانه آنر چیزی کم نگذاشته است. این گوشی در 2 نسخه با رم 8 یا 12 گیگابایت عرضه می‌شود. اما در بخش حافظه کاربران تنها به حافظه 256 گیگابایتی دسترسی خواهند داشت.

آنر همچنین از یک باتری 4600 میلی‌آمپری برای این گوشی استفاده کرده است. با توجه به پشتیبانی از شارژ سیمی 66 وات، می‌توانید ظرف مدت کوتاهی باتری را کاملا شارژ کنید. از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت زیرنمایشگر، پشتیبانی از 5G و وای‌فای 5 در کنار بلوتوث نسخه 5.1 اشاره کرد.

قیمت و تاریخ عرضه ی گوشی Honor 80 SE

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو