اگه خیلی آدم خفنی هستی بگو تنها انسان این جمع کیه؟!!

منبع: گفتنی

14

1401/9/4

17:10


تنها انسان این جمع کیه:  آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید. این تست سرگرمی گفتنی یا  تنها انسان این جمع کیه برای کسانی است که فکر می کنند …

اگه خیلی آدم خفنی هستی بگو تنها انسان این جمع کیه؟!!

تنها انسان این جمع کیه:  آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید.

این تست سرگرمی گفتنی یا  تنها انسان این جمع کیه برای کسانی است که فکر می کنند مهارت بینایی بالایی دارند و کمتر دچار خطای دید هستند. اما خوب گاهی توجه ناکافی ذهن ما را فریب می دهد!

 

این تست مرز حقیقت و دروغ را جا به جا می کند. امروزه زیاد می شنوید که می گویند آدم به چشمان خودش هم نباید اعتماد کند! اما بهتر است بدانید ما اغلب اوقات با همین چشمانمان هم می توانیم حقیقت را تشخیص دهیم. فقط کافی ست دقت خود را بالا ببریم و مهارت منطقی و استدلال خود را پرورش دهیم.

 

اینم عالیه: بهترین ترفندهای لاک ناخن: لاک با دوام در منزل بدون پریدگی و فوق العاده حرفه ای!

اگر خیلی خفنی و نبوغ مثال زدنی در حل معماها داری، اینجا بهتر است شانست را امتحان کنی. فقط یک نفر در این جمع انسان است. کدام؟!

اگه خیلی آدم خفنی هستنی بگو تنها انسان این جمع کیه؟!! کدامیک خون آشام نیست؟؟

 تنها انسان این جمع کیه

.

تنها انسان این جمع کیه:

قبل از این که پشیمان شوید و جواب را ببینید دوباره به تصویر بالا نگاه کنید. در این نوع از چالش ها شما بایستی هیچ نشانه ای را از نظر خود در نگه ندارید. 

.

.

.

تنها انسان این جمع کیه:

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

.

جواب تنها انسان این جمع کیه

این مطلب رو از دست ندهید و حتما بخوانید: مردان چطوری عاشق می شوند؟

جواب تنها انسان این جمع کیه

مرد سمت راست خون آشام نیست و انسان است؛ چون سایه دارد.

تست هوش می تواند سرگرمی مفیدی باشد

اغلب، ما از انجام کارهایی که برای ما شادی و سرگرمی به ارمغان می آورد، دست می کشیم، زیرا فکر می کنیم ممکن است هزینه یا زمان زیادی برای ما داشته باشد، اما همیشه اینطور نیست. در حال حاضر، با امکانی که اینترنت می‌تواند فراهم کند، به‌ویژه برای کسانی که می‌دانند از کجا محتوای خوب پیدا کنند، امکان دسترسی به دریایی از اطلاعات و محتوای درجه یک وجود دارد.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می‌گذارد:

 

تست های جالب دیگر:

تست هوش ریاضی که اینترنت را به آتش کشیده! باهوش ها آتش را خاموش کنید

آزمون شناخت دیوانه ترین فرد کدومه؟فقط دو درصد مردم فهمیدن!

آزمون هوش خیانت: کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

آزمون شناخت قاتل نقاش کیه؟ فقط کارآگاه ها می تونن بگن!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو