آزمون زن بی کلک تو این تصویر کیه؟ اگه کلک تو کارت نیس بگو!

منبع: گفتنی

14

1401/9/4

17:10


آزمون زن بی کلک:  این معما کاربران را کلک زد! برای فهمیدن این تست هوش سرگرمی، علاوه بر نبوغ و خلاقیت،باید از سطحی نگری و ظاهربینی روزمره فاصله بگیرید! هیچ چیز دقیقا همان طور نیست که به نظر می رسد و تست های سرگرمی هم می خواهند همین را به ما یادآوری کنند.   مجله گفتنی هر روزه انواع تست …

آزمون زن بی کلک:  این معما کاربران را کلک زد! برای فهمیدن این تست هوش سرگرمی، علاوه بر نبوغ و خلاقیت،باید از سطحی نگری و ظاهربینی روزمره فاصله بگیرید!

هیچ چیز دقیقا همان طور نیست که به نظر می رسد و تست های سرگرمی هم می خواهند همین را به ما یادآوری کنند.

 

مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

این تست رو حتما ببین: یه مورد غیر عادی در تولد اشکان ضبط شده، اون چیه؟

آزمون زن بی کلک تو این تصویر کیه؟ اگه کلک تو کارت نیس بگو!

آزمون زن بی کلک

.

.

یادتان نرود که تقلب نکنید و برای دیدن پاسخ آزمون زن بی کلک پایین نروید. افرادی که شمه کارآگاهی دارند و جزئیات را به خوبی به یاد می سپارند می توانند در کمترین زمان ممکن آزمون زن بی کلک را با موفقیت حل کنند. سرگرمی امروز را از دست ندهید.

.

.

حقیقت و دروغ گاهی مرز باریکی با یکدیگر دارند. اما لزوما منظور این نیست که نمی شود هرگز آن چه واقعیت دارد فهمید. برعکس گاهی حقیقت درست جلوی چشم ماست؛ فقط کافیست چشمانمان را به روی واقعیت نبندیم!

.

خیلی جالبه: بهترین ترفندهای لاک ناخن: لاک با دوام در منزل بدون پریدگی و فوق العاده حرفه ای!

.

آزمون زن بی کلک:

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

.

.

پاسخ آزمون زن بی کلک

حتما بخوانید: مردان چطوری عاشق می شوند؟

پاسخ آزمون زن بی کلک

زن سمت چپ کلاه گیس گذاشته و چهار انگشت دارد. زن سمت چپ هم دیگ در حال جوش را بدون اینکه بسوزد در دستش نگه داشته؛ بنابراین تنها زن سمت راست بی کلک است.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می‌گذارد.

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

اهمیت سوالات هوش تصویری

آزمون زن بی کلک: افراد فهیم که هر نوع موقعیتی را سریع مطالعه می کنند، در زندگی موفق هستند. آن ها در حوزه شخصی و حرفه ای به دلیل روش منحصر به فرد خود در تجزیه و تحلیل آن چه در اطرافشان اتفاق می افتد، مهارت دارند.

حتی آن هایی که در وادار کردن مردم به خواسته‌هایشان استاد هستند، وقتی با این افراد روبرو می‌شوند متعجب و مغلوب می شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از ما با این توانایی متولد شده‌ایم، زیرا رازها را به‌طور طبیعی کشف می‌کنیم، در حالی که دیگران با تلاش و درگیر شدن در فعالیت‌هایی که رشد خوب مغز را ارتقا می‌دهند، به این توانایی دست می‌یابند.

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید.

تست های جالب دیگر:

تست هوش ریاضی که اینترنت را به آتش کشیده! باهوش ها آتش را خاموش کنید

آزمون شناخت دیوانه ترین فرد کدومه؟فقط دو درصد مردم فهمیدن!

آزمون هوش خیانت: کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو