خرید قهوه ساز

خرید قهوه ساز


منبع: تاپ ناز

13

1401/9/4

17:11


خرید قهوه ساز

خیلی از مردم به نوشین قهوه وابسته هستن و اغلب اون‌ها نمی‌تونن بدون خوردن یه فنجان قهوه کار کنن. برای این افراد، قهوه باعث افزایش انرژی و دور شدن خستگی ناشی از کار می‌شه و نوشیدن یه فنجان قهوه این افراد رو برای شروع یه روز عالی آماده می‌کنه. اگر شما از این دسته افراد محسوب می‌شوید و به قهوه علاقه شدیدی دارید، ممکنه خیلی وقت باشه که به فکر خرید قهوه ساز هستید. اما با توجه به تعداد قهوه‌سازهای موجود در بازار، آیا می‌دونید کدوم مدل رو بخرید؟ آیا حتی از عواملی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید آگاه هستین؟ تو این مقاله به شما درباره خرید قهوه ساز کمک می‌کنیم، پس همراه ما باشید.

چرا قهوه‌سازها مهم هستند؟

نوشیدن یک فنجان قهوه داغ در یک روز سرد زمستانی یا در یک روز پر مشغله می‌تواند روز هر فردی را بسازند. همچنین خواص بی‌نظیری که قهوه دارد، می‌تواند سلامتی شما را تضمین کند. انتخاب یک قهوه ساز با قیمت مناسب و کیفیت بالا بهترین گزینه برای ساخت یک روز دل انگیز و لذت بردن از یک فنجان قهوه تازه است.

در جهانی زندگی می‌کنیم که قهوه و چای دو نوشیدنی پرطرفدار و محبوب محسوب می‌شوند. از این رو خرید قهوه ساز یکی از نیازهای ضروری در زندگی مدرن ما انسان هاست. در ادامه قرار است نکاتی را به شما بیاموزیم که در زمان انتخاب یک قهوه ساز باید به آن‌ها توجه کنید. پس اگر شما هم اهل نوشیدن قهوه هستید و به دنبال یک قهوه ساز مناسب با توجه به نیازها و بودجه‌ای که پس انداز کرده‌اید می‌گردید، این نوید را به شما می‌دهیم که در انتهای این مقاله یک سوپرایز ویژه در اختیارتان خواهد بود پس با ما همراه شوید.

زمان خرید قهوه ساز به چه نکاتی توجه کنیم؟

گفتیم که از مردم به قهوه وابسته هستن. اغلب اونها نمی‌تونن بدون خوردن یه فنجان قهوه کار کنن. برای آن‌ها، قهوه منجر به افزایش انرژی روزانشون می‌شه و این افراد رو برای یه روز کاری پر مشغله آماده می‌کنه. قهوه‌سازهای مختلفی در بازار موجوده که به روش مشابهی کار می‌کنن و اغلب قهوه را به راحت‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن درست می‌کنن. برای اینکه بتونین بهترین دستگاه قهوه ساز را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید، ابتدا موارد زیر رو در نظر بگیرین و فراموش نکنین که با خرید قهوه ساز دلونگی بهترینِ بازارو به خونتون آوردین!

  • نوع قهوه و قهوه‌ساز

اولین و مهمترین نکته‌ای که باید به اون توجه کنین این که  به چه قهوه‌ای بیشتر علاقه دارین و اون قهوه به چه شکلی آماده میشه. مثلاً اگر طرفدار قهوه‌های دمی هستید باید از دستگاه‌هایی مثل سایفون، ایرو پرس، کمکس و… استفاده کنین. ولی اگه به اسپرسو یا قهوه‌های ترکیب شده با شیر علاقه‌مند هستین، باید دستگاه اسپرسو ساز بخرین. مثلاً با خرید قهوه‌ ساز دلونگی میتونین قهوه سریع و آماده با کیفیت خوب درست کنین. به همین دلیل تنها دستگاهی که هم میشه با اون قهوه درست کرد و هم میشه شیر رو فوم دار کرد، دستگاه‌های اسپرسو ساز هستند.

  • تعداد فنجان قهوه

یکی از موارد مهمی که در زمان خرید قهوه‌ساز باید به اون توجه کنین، تعداد فنجان قهوه‌هایی هست که روزانه مصرف میکنین. در قهوه سازهای برقی این مورد اهمیت زیادی داره، البته تو قهوه‌ سازهای دستی هم باید به مخزن دستگاه توجه بشه که اغلب تعداد فنجان قهوه بر روی خود دستگاه درج شده تا با خیال راحت خرید کنین.

  • قابل حمل بودن قهوه ساز

بعضی از دستگاه‌ها به دلیل وزن کم ابعاد کوچکی که دارند خیلی راحت حمل می‌شن. قابل هم بودن دستگاه این توانایی رو به فرد می‌ده تا زمانی که به گردش، تفریح و سفر می‌ره از دستگاه استفاده کنه. یا اگر دوست دارید در محل کار از قهوه ساز مخصوص شخصی خودتون استفاده کنین باید به این فاکتور خیلی توجه کنین.

یکی از بهترین دستگاه های قابل حمل مینی پرسوها هستن. با خرید این دستگاه‌ها هم قهوه اسپرسو دارین و هم یه قهوه ساز با طول عمر بسیار زیاد!

  • امکانات و جنس قهوه ساز

هر قهوه سازی امکانات مخصوص به خودش رو داره که این امکانات تو دستگاه‌های برقی خیلی بیشتره! سیستم قطع کن خودکار، اتوماتیک بودن یا نبودن قهوه ساز، تنظیم زمان عصاره‌گیری، کیفیت عصاره‌گیری قهوه، توان موتور، مدت زمان نگهداری قهوه، لوازم همراه و… از ویژگی‌های مهمی هستند که باید در نظر گرفته بشن.

مورد دیگه‌ای که حتماً باید به اون توجه کنین ظاهر و جنس بدنه قهوه ساز است. از اونجایی که دستگاه‌های خیلی زیادی در بازار وجود دارد و این خرید قهوه ساز رو کارسختی کرده پس می‌شه قهوه سازی با هر جنس بدنه پیدا کرد. از سرامیک گرفته تا شیشه، فلز، پلاستیک، استیل و… درنتیجه بدنه و طرح دستگاهی رو انتخاب کنین که جنس بدنه و ظاهرش با نوع کاربری شما هماهنگی کامل داشته باشه.

  • قیمت قهوه ساز

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنین، مقدار هزینه‌ای هستش که قراره برای خرید قهوه ساز دلونگی یا هر مارک دیگه‌ای پرداخت کنین. همه مواردی که در بالا گفته شد می‌تونه روی قیمت دستگاه تاثیر بزاره و باعث کم یا زیاد شدن قیمت دستگاه قهوه ساز بشه. بنابراین با مشخص کردن فاکتورهای مورد نظرتون، باید بسنجید که قراره چقدر هزینه کنیم و بر اساس مبلغ مورد نظرتون، این محصول رو خریداری کنین.

بهترین راه برای مقایسه و دیدن انواع قهوه سازها مراجعه به سایت دستگاه قهوه ساز مورد نظرتون هست. چرا که از همونجا و بعد از مقایسه و بررسی میتونین خیلی راحت و مطمئن خرید کنین.

  • نوع پرتا فیلترها

سطح کیفی هر دستگاه با نوع پرتافیلتر مشخص میشه. پرتافیلتر از یک بدنه استیل و یه دسته پلاستیکی تشکیل شده که میزان وزن آن بر روی استقامت دستگاه تاثیر خیلی زیادی داره. دو نوع سبد پرتافیلتر موجوده که یکی به صورت فشرده هست و پودر را باید در ظرف فشار دهید و نوع دیگه غیر فشرده است. از شناخته‌شده‌ترین اسپرسو ساز های خانگی، پرتافیلتر با سبد فشرده هستش. به همین خاطر بعضی از برندها هم طراحی های گوناگونی برای ظرف در نظر گرفتند که علت آن هم کاملا مشخصه! دلیلش اینکه توی تمام حالت‌ها بشه قهوه با کیفیت تهیه کرد. یعنی ظروف به صورتی طراحی و تولید شده که می‌شه درون اون هم کپسول قهوه، هم پودر و هم پد را قرار داد.

  • قدرت الکتریکی و بخار دستگاه

قطعاً در کیفیت و بهبود قهوه تولیدی، قدرت موتور به کار گیری شده در دستگاه‌های برقی اسپرسو ساز اثر گذار هستش. به این دلیل که اگر قدرت الکتریکی موتور خوب باشه، می‌تونه دمای آب را به خوبی بالا ببره و گرمای مناسب را برای تهیه قهوه به وجود بیاره. اما بخار دستگاه، قطعاً در طعم قهوه اثرگذاره و برای تهیه کف شیر و کاپوچینو باید دستگاهی رو انتخاب کنین که بخار اون بالا باشه. بنابراین قدرت بالا با توجه به نوع مصرف خانگی یا استفاده در ادارات و کافه‌ها نکته مهمی در خرید اسپرسو ساز محسوب می‌شه.

  • قابلیت برنامه پذیری

اسپرسوسازهایی که در بازار وجود دارن در دو نوع دستی و غیر دستی موجود هستن که با توجه به نیازی که داریم، می‌توانیم از آن‌ها خریداری کنیم. اگر جزو افرادی محسوب می‌شوین که میل نوشیدن قهوه در شما بسیار زیاد است و در یک خانواده پرجمعیت زندگی می‌کنین یا رفت آمد مهمان در خانه‌تان بسیار است، میتونین از نوع برنامه‌پذیر قهوه ساز استفاده کنین. در این نوع با استفاده از پنل‌های لمسی و اینترنت WiFi میتونین قهوه ساز را روشن کنین و برای دم کردن یک قهوه عالی از طریق گوشی به دستگاه فرمان بدهید. تنها نکته‌ای که باید در نظر بگیرین این هست که استفاده از این امکانات، قطعاً روی قیمت محصول افزایش بسزایی خواهد گذاشت.

معرفی انواع برندهای محبوب برای خرید قهوه ساز

خرید قهوه ساز

حالا که در بالا بصورت کامل به ویژگی‌های مهم برای خرید قهوه ساز پرداختیم، در زیر فهرستی کامل از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارن رو به شما مهرفی می‌کنیم که عبارتند از:

  • قهوه ساز ساز نوا
  • قهوه ساز دلونگی
  • اسپرسو ساز بوش
  • اسپرسو ساز سیج
  • اسپرسو ساز سنکور
  • قهوه ساز ساز مباشی
  • قهوه ساز ساز فیلیپس
  • قهوه ساز ناسا الکتریک
  • اسپرسو ساز گاستشروبک
  • و …

پرفروش‌ترین قهوه‌ساز بازار را بشناسید!

اگه به دنبال یک دستگاه اسپرسو ساز پرفروش و محبوب هستید که علاوه بر کیفیت خوب برای اساره‌گیری، میزان خروجی قهوه و تنظیمات دما را در اختیار شما بگذارد بهتر است مدل اسپرسوساز EC685  را به عنوان یکی از گزینه‌های موجود مد نظر قرار دهید.

  • دلونگیEC685

پس از انتشار مدل EC680 که تنها یک نازل بخار ساده داشت، دلونگی تصمیم گرفت تا مدل جدید EC685 را به بازار روانه کند که بخش نازل آن با بخار آپشن Hotmilk و capuccinno همراه بود و باعث می‌شد خروجی بخار از نازل، قابل تنظیم باشد.

تفاوت این دو مدل دربخش پک باریستاست که اضافه شدن تمپر و پیچر کمپانی دلونگی در داخل کارتون مدلEC785 باعث شده تا دستگاه و تجهیزات آن وجه تمایزی جدی داشته باشد. برای اولین بار که می‌خواهید از دستگاه استفاده کنین باید حواستان باشد که اسپرسو ساز را هواگیری کنین. برای این کار باید مخزن و آب را تا خط ماکسیم Max پر از آب کنین و سپس دکمه Power را بزنید و کمی صبر کنین تا چراغ تک کاپ و دو کاپ به حالت چشمک زن در آید و بعد ثابت شود.

در این مرحله باید شیر نازل بخار که به رنگ استیل در سمت راست  اسپرسوساز EC685 قرار دارد را به سمت پایین بچرخانید و کمی صبر کنید تا مقداری آب جوش از نازل خارج شود و زمانی که این اتفاق افتاد و مقدار خروجی آب جوش یکنواخت شد، می‌توانید شیر ناز را ببندید. در مرحله بعدی بدون اینکه دسته پرتافیلتر را روی دستگاه ببندید باید ابتدا دکمه کاپ را بزنین تا قدری آب جوش از بخش شاور دستگاه بیرون بیاید و به صورت خودکار قطع شود.

خب عملیات هواگیری به این آسانی طی شد و بعد از این می‌توانین از قهوه خود لذت ببرید. برای خرید پر فروش ترین قهوه ساز می‌توانید همین حالا اقدام کنید! پس تا دیر نشده سفارش بده و لذت نوشیدن یه قهوه داغ و دلچسب رو از خودت دریغ نکن!

نتیجه‌گیری

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما صمیمانه قدردانی می‌کنیم و امیدواریم نکاتی که درباره خرید قهوه ساز گفته شد برایتان مفید بوده باشد. بنابراین اگر به دنبال یک انتخاب صحیح هستید ابتدا نیاز خود را در نظر بگیرید و سپس با بودجه‌ای که برای خرید آن کنار گذاشته‌اید، می‌توانید از پیشنهاد ویژه ما به عنوان یک قهوه ساز خانگی با امکانات بی نظیر استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو