18 نرم افزار اینستاگرام به همراه لینک دانلود؛ از طراحی پست تا مدیریت اینستاگرام

18 نرم افزار اینستاگرام به همراه لینک دانلود؛ از طراحی پست تا مدیریت اینستاگرام


منبع: پلازا

102

1401/9/4

18:39


18 نرم افزار اینستاگرام به همراه لینک دانلود؛ از طراحی پست تا مدیریت اینستاگرام

برنامه های اینستاگرام، نرم افزار های کمکی و جانبی هستند که می‌توانند ابزارها و امکانات کاربردی تری را برای استفاده در این شبکه اجتماعی در اختیار شما قرار دهند. با استفاده از این برنامه های مربوط به اینستا می‌توانید رنگ و بوی تازه‌ای به پست‌هایتان در این برنامه بدهید و دنبال‌کنندگان بیشتری جذب کنید.

اینستاگرام این روزها برای بازاریاب‌ها، افراد تاثیرگذار و همین طور برندهای مختلف تبدیل به یک معدن طلا شده است و آن‌ها تمایل دارند از این معدن به خوبی استفاده کنند. برنامه های کاربردی برای اینستاگرام وجود دارند که می‌توانند در استفاده از این اپلیکیشن کمک بسیاری به شما بکنند.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های جانبی اینستاگرام

این برنامه های جانبی اینستاگرام قادر به انجام کارهای مختلفی از طراحی پست گرفته تا مدیریت و آنالیز آن‌ها هستند. در این مقاله قصد داریم چندین مورد از برنامه های کاربردی برای اینستاگرام را معرفی کنیم تا بتوانید نهایت بهره را از آن‌ها ببرید.

1. نرم افزار Layout برنامه های جانبی اینستاگرام

برنامه های اینستاگرام / برنامه های کاربردی اینستاگرام

نرم افزار جانبی چیدمان پست اینستاگرام لی‌اوت (Layout) نام دارد و کاربران با این ابزار می‌توانند محتواهای جذاب و منحصر به‌ فردی را برای فید خود تهیه کنند. با این ابزار کاربران می‌توانند چند عکس را با هم ترکیب کرده و یک تصویر نهایی از آن بسازند که نوعی استوری کلی را ایجاد می‌کند.

با این ابزار اینستاگرام اندروید ، شما می‌توانید چندین عکس را در یک Layout ترکیب کنید تا نوعی کلاژ بسازید و یا همان تصویر را بچرخانید و یا به حالت Flip درآورید تا نوعی افکت آینه یا کالیدوسکوپ (زیبابین) را به تصاویر بدهید. این نرم افزار طراحی پست اینستاگرام را می‌توانید از لینک‌های زیر برای اندروید یا iOS دانلود کنید.

دانلود برنامه چیدمان پست اینستاگرام Layout از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

2. نرم افزار Repost برنامه های جانبی اینستاگرام

نرم افزار جانبی برای اینستاگرام / برنامه کمکی اینستاگرام

در صورتی که محتواهای تولید شده توسط کاربران، از جمله راهبردهای محتوامحور اینستاگرامی شما هستند، Repost به عنوان یکی از نرم افزار های جابجایی پست اینستاگرام برای شما مناسب به نظر می‌رسد. کاربران با این ابزار می‌توانند تصاویر کاربران دیگر را با مجوزهای کامل مجددا منتشر کنند. به همین خاطر، ابزار خوبی برای برندهای مختلف محسوب می‌شود.

با استفاده از این نرم افزار مکمل اینستاگرام ، وقتی مشتریان پستی از محصول این برندها منتشر می‌کنند، آنها آن پست را مجددا منتشر می‌کنند. در صورتی که قصد دارید تا محتوای کاربر دیگری را دوباره منتشر کنید، علاوه بر گزینه Repost، می‌توانید او را در پست خود تگ کنید.

دانلود برنامه پست گذاشتن در اینستاگرام از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

3. نرم افزار VSCO برنامه های جانبی اینستاگرام

برنامه های مربوط به اینستا / بهترین برنامه های اینستا

ابزار VSCO یکی از برنامه های مربوط به اینستا است که بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربران از آن برای ویرایش تصاویر استفاده می‌کنند. کاربری آن بسیار ساده است و فیلترها و قابلیت‌های رایگان بسیاری دارد که می‌تواند کیفیت تصاویر گرفته شده شما را افزایش دهد و فیدهای شما را از نظر زیبایی ارتقا بخشد. در این برنامه طراحی پست اینستاگرام ، کاربران علاوه بر ویرایش تصویر و عکس، می‌توانند فایل‌های گیف (GIF) را با استفاده از ابزار زیرمجموعه VSCO تحت عنوان DSCO ساخته و منتشر کنند.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

4. نرم افزار Hootsuite برنامه های جانبی اینستاگرام

برنامه های کاربردی اینستاگرام / برنامه چیدمان پست اینستاگرام

تا همین اواخر، کاربران نمی‌توانستند پست‌های اینستاگرامی خود را از پیش زمانبندی و در یک زمان خاص و مورد نظر خود منتشر کنند تا اینکه برنامه چیدمان پست اینستاگرام Hootsuite عرضه شد و قابلیت‌های زمانبندی را با خدمات خود ارائه کرد. حالا با این نرم افزار، مدیریت اکانت اینستاگرام بسیار ساده‌تر شده است.

با استفاده از این نرم افزار مدیریت اینستاگرام ، می‌توانید محتوای خود شامل تصویر و یا کپشنی خاص را از قبل آماده کرده و سپس با استفاده از چندین تب خاص و در زمان مورد نظر منتشر کنید. همچنین شما می‌توانید بر پست‌های اینستاگرامی، محتواهای زمانبندی‌ شده، هشتگ‌های خاص، موقعیت‌های مکانی و موارد دیگر نظارت کنید. این اپلیکیشن بهترین نرم افزار مدیریت اینستاگرام محسوب می‌شود.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

13 تم خلاقانه اینستاگرام + چیدمان برای طراحی پیج اینستاگرام
دانیال ریاضی21 تیر 1401 13:30

thumbnail

IGTV و هر آنچه که لازم است درباره تلویزیون اینستاگرام ...
رقیه رنجبری11 مرداد 1400 13:30

5. A Design Kit برنامه های کاربردی اینستاگرام

نرم افزار جانبی برای اینستاگرام / نرم افزار جابجایی پست اینستاگرام

یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این مطلب معرفی بهترین برنامه های جانبی اینستاگرام به آن اشاره می‌کنیم، دیزاین کیت است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای اینستاگرام خود را با قراردادن استیکرها، فونت‌ها و آیکون‌های مختلف شخصی‌سازی کرده و آن را از همه لحاظ متمایز کنید.

در این برنامه شما به بیش از 60 فونت مختلف، 200 پیکربندی کلاژ و بیش از 200 المان طراحی مختلف دسترسی خواهید داشت.

دانلود از اپ استور

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

آموزش جامع آرشیو اینستاگرام؛ بایگانی اینستا چیست ...
تیم پلازا24 شهریور 1401 12:30

thumbnail

آموزش نوشتن بیوگرافی اینستاگرام + نمونه های جذاب
بیتا هدایت پور19 خرداد 1401 13:30

6. Snapseed برنامه های کاربردی اینستاگرام

برنامه کمکی اینستاگرام / بهترین نرم افزار مدیریت اینستاگرام

یکی از محبوب‌ترین و بهترین برنامه های مربوط به اینستا، اسنپ‌سید است. این برنامه ویرایش عکس به شما امکان کار روی تصاویر با هردو فرمت JPG و RAW را می‌دهد و به همین خاطر یک ابزار قدرتمند برای عکاسان حرفه‌ای است. گذشته از فیلترهای متنوع، شما در این برنامه به حدود 30 ابزار و ویژگی مختلف دسترسی دارید که به شما اجازه ویرایش تصاویر را می‌دهند.

با این ابزارها می‌توانید تمام جنبه‌های مختلف تصاویر خود را ویرایش کرده و بهترین تصویر ممکن را در اینستاگرام آپلود کنید.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از اپ استور

7. Adobe Lightroom برنامه های کاربردی اینستاگرام

برنامه کمکی اینستاگرام / معرفی بهترین برنامه های جانبی اینستاگرام

برنامه‌های ادوبی سال‌هاست به عنوان بهترین ابزارهای ویرایش تصویر در سطح جهان شناخته شده‌اند و لایت روم نیز از این قاعده مستثنی نیست. برنامه‌ای کمکی، که این روزها یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت اینستاگرام برای صفحات تولیدکنندگان محتوا است و با ابزارهای حرفه‌ای و گسترده خود، امکان ویرایش تصاویر با فرمت خام را برای شما فراهم می‌کند.

در برنامه می‌توانید از فیلترهای مختلف آن استفاده کنید یا از بخش دیسکاور به ادیت‌های سایر کاربران سر بزنید و از آن‌ها الگو برداری کنید. همچنین از آنجایی که بخش آموزش برنامه هم تعاملی است، اگر قبلا از برنامه استفاده نکرده باشید می‌توانید به سرعت به امکانات و قابلیت‌های آن مسلط شوید.

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از اپ استور

8. برنامه Follow Meter برنامه کمکی اینستاگرام

برنامه های مربوط به اینستا / برنامه مدیریت اینستاگرام

Follow Meter یک برنامه آنفالویاب اینستاگرام و ابزار اینستاگرام اندروید است که به شما اطلاعاتی درباره میزان محبوبیت خود در این شبکه اجتماعی می‌دهد. داشبورد شما تعداد آنفالوورها به همراه فالوورهای جدید، کاربرانی که شما آن‌ها را فالو می‌کنید ولی آن‌ها شما را فالو نمی‌کنند و کاربرانی که شما فالو نمی‌کنید ولی شما را فالو می‌کنند را نشان می‌دهد.

برخی از ویژگی‌های این آنفالویاب اینستاگرام به عنوان یکی از برنامه های مربوط به اینستا تنها با خریدهای درون برنامه‌ای آزاد می‌شوند اما طبق نظرات برخی از کاربران، این نرم افزار مکمل اینستاگرام به خوبی خود را با تغییرات API آن وفق می‌دهد.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

9. برنامه Followers & Unfollowers برنامه کمکی اینستاگرام

برنامه های اینستاگرام / اپلیکیشن های اینستاگرام

اگر از کاربران اندروید بوده و به دنبال یک نرم افزار آمار اینستاگرام هستید، قطعا باید نگاهی به Followers & Unfollowers بیندازید. این برنامه اجازه می‌دهد تا کسانی که شما را اخیرا آنفالو کرده‌اند، کسانی که شما را فالو نمی‌کنند، کسانی که بیشترین لایک را برای پست‌های شما کرده‌اند ببینید. از آنجا که این برنامه کسانی که اخیرا شما را آنفالو کرده‌اند را نشان می‌دهد، باید این بخش از برنامه را به صورت مکرر زیر نظر داشته باشید.

برنامه آنفالویاب اینستاگرام Followers & Unfollowers به شما اجازه می‌دهد تا فالوورهای خود را به صورت راحت‌تر نسبت به خود اینستاگرام مدیریت کنید. شما می‌توانید فالوورهای جعلی را با استفاده از فیلترهایی پیدا کرده و همچنین به صورت همزمان، سه اکانت را به این برنامه جانبی اینستاگرام متصل کنید.

دانلود نرم افزار مکمل اینستاگرام Followers & Unfollowers از گوگل پلی

10. اپلیکیشن Canva برنامه های اینستاگرام

برنامه های اینستاگرام / اپلیکیشن های اینستاگرام

اپلیکیشن Canva به عنوان یک نرم افزار جانبی برای اینستاگرام صدهزار الگو، گرافیک و تصویر دارد که به صورت رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این نرم افزار ساخت پست اینستاگرام ، با چندین قالب و تمپلیت برای پست اینستاگرام مواجه می‌شوید. حتی می‌توانید هر گونه تصاویر یا عناصر دیگری را مانند نوشته و غیره هم با تمپلیت‌های این اپلیکیشن اضافه کنید یا فریم تصویر را تغییر دهید. کنوا یک گزینه عالی در میان برنامه های مورد نیاز ادمین اینستاگرام بوده است که در زمینه های بسیاری از آن استفاده میشود. وجود الگو و طرح های اماده میتواند ذهن شما را قبل از هرچیزی بازتر نماید که بدنیست بدانید اکانت های این برنامه امروزه در سایت های جهانی با قیمت بالایی به فروش میرسد.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

11. اپلیکیشن Creative Cloud Express: Design

نرم افزار جانبی برای اینستاگرام / دانلود برنامه پست گذاشتن در اینستاگرام

آدوبی یکی از نام‌های بزرگ در طراحی گرافیک است، بنابراین، جای تعجب نیست که یک نرم افزار جانبی برای اینستاگرام برای ساخت رسانه اجتماعی و گرافیک وب طراحی کرده باشند. این نرم افزار چیدمان پست اینستاگرام دارای 34 هزار تمپلیت و قالب برای ساختن پست است.

در این نرم افزار چیدمان عکس در اینستاگرام ، نوع پستی را که می‌خواهید بسازید از هوم اسکرین انتخاب کرده و سپس از قسمت جستجوی قالب‌ها تمپلیت مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. با این برنامه طراحی پست های اینستاگرام همچنین می‌توانید از آیکن‌ها، ابزارهای طراحی و پس زمینه‌های مختلف استفاده کنید یا به تصاویر خود متن اضافه کنید.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

12. اپلیکیشن Desygner برنامه های اینستاگرام

برنامه های کاربردی اینستاگرام / بهترین برنامه مدیریت اینستاگرام

این اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام به عنوان یکی از برنامه های مربوط به اینستا، از حرفه‌ای‌ترین ویژگی‌های لازم برای طراحی پست برخوردار است. در این اپلیکیشن طراحی پست اینستاگرام می‌توانید از قلم طراحی هم استفاده کنید. برای ساختِ یک قالب می‌توانید تصویر به آن اضافه کنید، شفافیت و رنگ‌ها را تغییر دهید. در این اپلیکیشن طراحی پست اینستاگرام ، همچنین می‌توانید اندازه تصویر را برای پست اینستاگرام تغییر دهید. از دیگر برنامه های مربوط به اینستا میتوان به Desygner اشاره داشت که این برنامه با ارائه بخش های تکمیلی توانسته بسیاری از نیازهای کاربران حرفه ای در خصوص مدیریت شبکه های اجتماعی را پوشش دهد. حال در ادامه میتوانید برنامه Desygner را برای اندروید و ای او اس دریافت کنید. در ادامه لیست نیز به گزینه های خوبی در این خصوص اشاره شده است.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

13. برنامه کمکی اینستاگرام InShot

نرم افزار جانبی برای اینستاگرام / نرم افزار جابجایی پست اینستاگرام

کمتر کسی است که اهل این شبکه اجتماعی باشد و تا به حال نام برنامه کمکی محبوب ادمین های اینستاگرام یعنی اینشات را نشنیده باشد. این برنامه یک برنامه جامع برای ویرایش ویدیو است. شما با آن تقریبا هر بلایی که بخواهید می‌توانید سر ویدیوهایتان بیاورید! همانطور که گفته شد این برنامه یک نرم افزار چیدمان پست اینستاگرام نیز محسوب شده است که بخش های تکمیلی آن میتواند نیازهای شما در خصوص شبکه های اجتماعی را پوشش دهد. البته رابط کاربری ساده و سرعت بالای برنامه دو عنصر اصلی از ویژگی های برنامه بوده که نباید آنها را نادیده گرفت.

از تنظیمات ساده مثل روشنایی و ستوریشن گرفته تا امکان اضافه کردن موسیقی به ویدیو و برش دادن آن. مهمتر اینکه این برنامه دارای ویژگی‌هایی است که بصورت اختصاصی برای اینستاگرام هستند و می‌توانند جلوه تازه‌ای به پست‌های ویدیویی شما بدهند.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

14. برنامه مدیریت اینستاگرام Clean it Up

برنامه کمکی اینستاگرام / برنامه ادمین اینستاگرام

یکی از نرم افزار های جانبی و کاربردی برای مدیریت اینستاگرام، Clean it Up است. اگر ادمین صفحه مربوط به یک کسب و کار هستید، حتما تا به‌حال بارها با حساب‌های فیک و کامنت‌های اسپم که پست‌ها را خراب می‌کنند روبه‌رو شده‌اید. برای حل این مشکل می‌توانید از یکی از اپلیکیشن های جانبی اینستاگرام به‌نام Clean it Up استفاده کنید. کلین ای تی اپ امروزه به یک نرم افزار برای ویرایش اینستاگرام معروف است که وجود ویژگی های متعدد آن میتواند بسیاری از نیازهای شما در زمینه مدیریت شبکه اجتماعی را تحت پوشش قرار دهد. ب دنیست بدانید که شرکت سازنده انتشار این برنامه را تنها برای ای او اس محدود نموده که کاربران اندروید امکان استفاده از آنرا نخواهند داشت.

این نرم افزار جانبی برای اینستاگرام قادر است فهرست دنبال‌کنندگان شما را ظرف چند ثانیه پاک‌سازی کند. برنامه بصورت خودکار اکانت‌های بات یا اکانت‌هایی که فعالیتی نداشتند را شناسایی کرده و آن‌ها را حذف می‌کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که برنامه Clean It Up نسخه اندروید ندارد و فعلا در انحصار iOS است.

دانلود از اپ استور

15. Magisto؛ از بهترین برنامه های کمکی اینستاگرامی

برنامه های مربوط به اینستا / دانلود برنامه پست گذاشتن در اینستاگرام

مجیستو جزو برنامه‌های برتر گوگل‌پلی و اپ استور برای دانلود برنامه های اینستاگرام به‌حساب می‌آید. این برنامه یکی از برنامه های جانبی اینستاگرام است که بیشتر برای ویرایش ویدیو کاربرد دارد. مجیستو با کمک هوش مصنوعی و الگوریتم‌های خود، بصورت خودکار ویدیو شما را آنالیز کرده و قسمت‌هایی که از سایر بخش‌ها جالب‌تر باشد را برای ساخت ویدیوهای کوتاه برش می‌دهد. همچنین به‌شکل خودکار ویدیو را ویرایش کرده، به آن افکت اضافه می‌کند تا بهترین ویدیو ممکن را پست کنید. اپلیکیشن مجیستو یک برنامه ادمین اینستاگرام بوده است که رابط کاربری ساده آن نیاز شما از ابزار و آموزش های دیگر را بی نیاز خواهد ساخت.  در این میان وجود بخش های کاربردی میتواند شمارا در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی همراهی کند که در این خصوص تنظیمات بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ استور

16. Later نرم افزار جابجایی پست اینستاگرام

16. Later نرم افزار جابجایی پست اینستاگرام

Later – Schedule for Instagram برنامه ای قدرتمند و کارآمد در خصوص مدیریت چندین حساب در یک محیط بوده است که در این زمینه میتوانید اکانت های خود در شبکه های مختلف نظیر اینستاگرام و فیس بوک و توئیتر و… را وارد این اپ کنید. فیدخوان اینستاگرام برنامه به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از درگ و دراپ بصری بتوانید مواردی که نیاز دارید را جا به جا کنید. از دیگر ویژگی های Later – Schedule for Instagram میتوان به انتشار مطالب طبق زمانبندی اشاره داشت. ویژگی های این برنامه به نسبت موارد ذکر شده بسیار بیشتر بوده است که بی شک قدرت بالای آن میتواند نیاز شما به ابزار های مختلف را به حداقل رساند.

17. Sprout Social برنامه چیدمان پست اینستاگرام

17. Sprout Social برنامه چیدمان پست اینستاگرام

Sprout Social یک برنامه چند جانبه اجتماعی مبتنی بر پلتفرم بوده است که به کاربران خود این امکان را میدهد تا بتوانند پست هایی که مدنظر دارند را برنامه ریزی کنند.  در این میان میتوانید هشتگ های ترند را مشاهده کنید و روی نظرات مدیریت خوبی داشته باشید. از دیگر نکاتی که در خصوص این برنامه میتوان به آن اشاره داشت زمانبندی مطالب بوده است که طبق نیاز خود میتوانید آنها را زمانبندی کنید. برنامه Sprout Social از یک رابط کاربری ساده برخوردار بوده که این مورد شمارا از آموزش بی نیاز خواهد ساخت.

18. Hootsuite بهترین نرم افزار مدیریت اینستاگرام

18. Hootsuite بهترین نرم افزار مدیریت اینستاگرام

Hootsuite یکی دیگر از محبوب ترین پلتفرم های موجود در زمینه مدیریت رسانه های اجتماعی بوده است که بطور کلی با تمام پلتفرم های محبوب جهانی سازگاری کاملی داشته است. وجود ابزار زمانبندی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید یک یادآور خوب را در اختیار داشته باشید.اپ Hootsuite امروزه برای اندروید و ای او اس عرضه شده است که با یک سرچ ساده میتوانید آنرا دریافت کنید.

 سخن پایانی

به طور خلاصه در این مقاله تعدادی از مهم‌ترین برنامه های مرتبط با اینستاگرام معرفی شدند. این برنامه های اینستاگرام هر کدام از قابلیت‌های بخصوص خود برخوردار هستند که با توجه به نیاز و کاربرد می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر شما هم برنامه های کاربردی اینستاگرام خوبی را در این زمینه می‌شناسید، در پایین صفحه در بخش دیدگاه‌های پلازا معرفی کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو