گوشی گلکسی A14 فایو جی با Dimensity 700 عرضه می‌شود

گوشی گلکسی A14 فایو جی با Dimensity 700 عرضه می‌شود


منبع: پلازا

41

1401/9/4

20:12


گوشی گلکسی A14 فایو جی با Dimensity 700 عرضه می‌شود

گوشی گلکسی A14 فایو جی محصول جدید شرکت سامسونگ بوده که با برخورداری از فناوری 5G میتواند گزینه خوبی برای خرید یک گوشی میان رده از برند گلکسی باشد. گوشی Samsung Galaxy A14 قرار است با دیمنسیتی 700 عرضه شود که در ادامه اطلاعات بیشتری را در اینباره شرح خواهیم داد. با پلازا همراه باشید.

بی شک عرضه گوشی موبایل سامسونگ A14 سبب حضور آن در لیست بهترین گوشی های 5G سامسونگ خواهد شد که بدنیست بدانید طبق اطلاعات فاش شده قرار است شرکت سامسونگ برنامه جدیدی را برای برند گلکسی درنظر داشته باشد که این مورد سبب بروز ویژگی های جدید خواهد شد. بدنیست بدانید که گوشی سامسونگ A14 5G قرار است در لیست محصولات مقرون به صرفه سامسونگ قرار گیرد که بی شک این مورد مانع از پرچمدار شدن این سری خواهد شد.

فهرست مطالب

گوشی گلکسی A14 فایو جی

گوشی موبایل سامسونگ A14 طبق اطلاعات درج شده در Geekbench قرار است با تراشه Dimensity 700 عرضه شود که در این میان میتوان شاهد یک گوشی قدرتمند ولی مقرون به صرفه بود. این مورد بازگو کننده برنامه ریزی شرکت سامسونگ در این عرصه بوده است که میتوان گفت این شرکت از ساخت محصولات میان رده و مقرون به صرفه درآمد بیشتری را به نسبت محصولات پرچمدار کسب میکند که یکی از گزینه های خوب این حوزه گوشی سامسونگ A14 5G بوده که قرار است به زودی از آن رونمایی شود.

تاریخ عرضه ی گوشی سامسونگ A14 5G / قیمت گوشی سامسونگ A14

تاریخ عرضه ی گوشی سامسونگ a14 5g / قیمت گوشی سامسونگ a14

طبق بررسی های سایت Gadgetsnow در خصوص بررسی گلکسی آ14 انتظار میرود که سامسونگ آمادگی لازم برای عرضه گوشی در دسامبر 2023 را داشته باشد. با این اوصاف پیش بینی میشود که قیمت سامسونگ گلکسی A14 فایو جی چیزی حدود 25872 روپیه هند برای نسخه ای با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد. با این اوصاف میتوان گفت که عرضه و رونمایی این محصول در آینده ای نه چندان دور انجام گیرد که به نسبت منابع و سخت افزار موجود میتوانید هزینه نسبتا خوبی را برای خرید آن بپردازید.

معرفی سامسونگ گلکسی A14 فایو جی

انتظار میرود که سامسونگ ، گوشی گلکسی A14 5G خود را با سیستم عامل اندروید 13 عرضه کند که این مورد ممکن است با بروزرسانی های خوبی همراه باشد. این مورد امروزه در تمامی گوشی های هوشمند سامسونگ دیده میشود که سیستم عامل اجرایی و رابط کاربری یک نسخه از مدل گوشی قدیمی تر بوده و در قالب آپدیت هسته در اختیار کاربر قرار میگیرد. شاید این مورد در اوایل کارایی کاربر با گوشی چندان خوشایند نباشد اما بدنیست بدانید که این مورد سبب بهتر دیده شدن محصولات سامسونگ در تمامی رده ها شده است.

بررسی گوشی A14 سامسونگ از دید باتری

بررسی گوشی a14 سامسونگ از دید باتری

با توجه به پیش بینی قیمت و موارد فوق میتوان انتظار داشت که یک باتری 5000 میلی آمپری از نوع لیتیومی در این گوشی تعبیه شود که به شما این امکان را میدهد تا با خیال آسوده بتوانید از بازی کردن ، گوشی دادن به موسقی ، تماشای فیلم برای مدت زمان طولانی و کارهای مختلف نرم افزاری لذت ببرید و هیچ نگرانی مبنی برخالی شدن سریع باتری نداشته باشید. در این زمینه شارژر فست 35 واتی از دیگر نکاتی بوده که در خصوص معرفی Samsung Galaxy A14 5G میتوان به آن اشاره داشت.

دوربین گوشی سامسونگ A14 5g

در خصوص دوربین Samsung Galaxy A14 5G باید بدانید که سایت های بسیاری به این مورد دامن زده اند اما نمیتوان به آنها اعتماد نمود زیرا همانطور که در ابتدای توضیحات نیز گفته شد تمامی اطلاعات درج شده یک پیش بینی به نسبت گذشته محصولات سامسونگ بوده است. در خصوص دوربین Samsung Galaxy A14 5G شایعه شده که گوشی های هوشمند سامسونگ دارای تنظیمات مربوط به دوربین تکی در بخش دوربین اصل هستند. در این محصول قرار است از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار 5 + 2 + 2 مگاپیکسل استفاده شود تا بتوانید تصاویر را به شکل واقعی تر به ثبت برسانید. در قیمت سلفی نیز میتوان انتظار یک دوربین 8 مگاپیکسلی را داشت که این مورد نیز شامل ویژگی های نرم افزاری خوبی بوده است. با توجه به مشخصات گوشی سامسونگ a14 میتوان گفت که دوربین این محصول یکی از بهترین نکاتی بوده که میتوان به آن اشاره داشت.

صفحه نمایش و طراحی گوشی سامسونگ A14 5G

صفحه نمایش و طراحی گوشی سامسونگ a14 5g

لذت بردن از گوشی Samsung Galaxy A14 5G به لطف صفحه نمایش 6.5 اینچی مقدور خواهد بود. وضوح 1560*720 پیکسل یکی دیگر از نکاتی بوده که میتوان به آن اشاره داشت. جدای از این ، شاید با خود بگویید که وضوح صفحه نمایش چندان بالا نبوده و در نهایت میتوان شاهد یک کیفیت 1080 بود. در پاسخ به این سوال باید بدانید که حق با شماست، البته این مورد را نباید نادیده بگیرید که تمامی این موارد یک پیش بینی بوده است ولی در کل به نسبت قیمتی که برای فروش Samsung Galaxy A14 5G درنظر گرفته شده میتوان گفت که سخت افزار و ویژگی های نسبتا خوبی در این گوشی پیاده سازی شده است.

پرازنده گوشی A14 گلکسی

از دیگر مواردی که در خصوص سخت افزار گوشی a14 گلکسی میتوان به آن اشاره داشت وجود هشت هسته قدرتمند در این گوشی بوده که جزئیات آن به صورت (4×2.35 گیگاهرتز Cortex-A53 و 4×1.8 گیگاهرتز Cortex-A53) خواهد بود. به لطف این پردازنده میتواند چندین برنامه را به صورت همزمان اجرا کنید بدون آنکه مشکل بابت سرعت و یا کندی گوشی داشته باشید. این ویژگی در کنار تراشه Dimensity 700 میتواند کارایی بهتری را در اختیار شما قرار دهد که زین پس قرار است با نسل و سبک جدیدی از گوشی های هوشمند سامسونگ مواجه شوید.

مشخصات گوشی سامسونگ A14

مشخصات گوشی سامسونگ a14

از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ A14 5G میتوان به وجود بخش های نرم افزاری نظیر: هات اسپات موبایل ، اینترنت همراه 5 جی ، بلوتوث ورژن 5.0 ، پشتیبانی از باندل های 2G ،3G ،4G، سنسور های هوشمند، شتاب سنج و… اشاره داشت. موارد ذکر شده تقریبا در تمامی گوشی هایی که امروزه روانه بازار میشوند وجود داشته که نمیتوان آنها را یک حسن برای این گوشی دانست. و در آخر باید بدانید که این گوشی در رنگ بندی های سیاه و سفید و آبی و قرمز عرضه خواهد شد.

با مشاهده عکس گوشی A14 میتوان متوجه زیبایی و کارایی خوب این محصول شد که شرکت سامسونگ به نسبت موارد دیگر قصد استفاده از ویژگی های بیشتری را در این گوشی داشته است. به لطف افشاگری های خوبی که در این زمینه انجام گرفته میتوانید با اطلاعات ضد و نقیض خوبی مواجه شوید. همچپنین اگر در باره این محصول اطلاعات اثبات شده ای دارید میتوانید آن را در بخش نظرات برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

بررسی گوشی گلکسی A14 فایو جی به پایان رسید که در این میان سعی کردیم به تمام موارد مهمی که در خصوص آنها افشاگری شده است اشاره داشته باشیم. حال شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد گوشی موبایل سامسونگ A14 بیان کنید که آیا ارزش خرید را داشته است یا خیر؟ در خصوص بررسی گوشی سامسونگ A14 5G باید بدانید که شرکت سامسونگ به نسبت محصولات دیگر خود تمرکز ویژه ای را روی مدل گلکسی داشته که امروزه این سری از محبوب ترین مدل های شرکت سامسونگ بشمار رفته است. نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد این مقاله بیان کنید همچنین اگر از اطلاعات خوبی برخوردار هستید که به آنها اشاره نشده است میتوانید آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو