اگه زبل و قهاری تو این تست کفش ایمن را شناسایی کن!

منبع: گفتنی

13

1401/9/4

23:58


تست کفش ایمن: این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید. اگه …

اگه زبل و قهاری تو این تست کفش ایمن را شناسایی کن!

تست کفش ایمن: این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

اگه زبل و قهاری تو این تست کفش ایمن را شناسایی کن!

 

تست کفش ایمن

.

 

.

تست کفش ایمن:

اگر توانستید با دلیل جواب را حدس بزنید تبریک می گوییم، اگر نه پاسخ را در انتها ببینید

.

.

تست کفش ایمن:

اگر هنوز چیزی پیدا نکردید و زمان به پایان رسیده است، از شما دعوت می کنیم تا دوباره مکث کنید و ناامید نشوید. جواب ساده است!

.

.

تست کفش ایمن:

فقط اجازه دهید چشمانتان به صورت تحلیلی، بدون تنبلی یا اعتیادهای بصری در تصویر بچرخند. خود را متعهد کنید و به زودی به پاسخ صحیح خواهید رسید.

.

.

جواب تست کفش ایمن

جواب تست کفش ایمن

تست کفش ایمن: عنکبوت بیوه سیاه استرالیایی مرگبار و کشنده است. میخ نیز تا اعماق پاشنه پا نفوذ می کند و آسیب جدی می تواند به آن وارد کند و حتی با نابود کردن عصب پا باعث آسیب و مشکل در راه رفتن شود. اما زنبور عسل در صورتی که فرد حساسیت جدی به آن نداشته باشد نمی تواند باعث مرگ یا آسیب جدی در فرد شود.

تست هوش و و معما و نقش شگفت انگیز آن در توسعه مهارت ها!

اگر می‌خواهیم در زندگی خوب عمل کنیم و از بهترین فرصت‌ها استفاده کنیم، باید مهارت‌های مشاهده خوب را توسعه دهیم. وقتی بتوانیم موقعیت‌ها را سریع و کارآمد بخوانیم، می‌توانیم انتخاب‌های بهتری داشته باشیم که ما را در مسیری امن قرار می‌دهد و شانس موفقیت در ابتکاراتمان را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

راه‌های زیادی برای تبدیل شدن به افراد تحلیل‌گر و فهیم‌تر وجود دارد، از ساده‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین تا با پایه‌ترین راه‌ها، که به نکات متخصصانی که با این موضوع کار می‌کنند متکی هستند.

وب سایت گفتنی را از دست ندهید!

یکی از موارد مورد علاقه عموم، بدون شک، تست های سرگرمی است. این چالش‌ها که به‌راحتی در وب سایت گفتنی یافت می‌شوند شامل مشاهده دقیق یک تصویر در جستجوی اطلاعات خاص، خواه یک خطا، یک عنصر اضافی یا چیزی پنهان است.

 

تست های جالب دیگر:

یه مورد غیر عادی در تولد اشکان ضبط شده، اون چیه؟

آزمون زن بی کلک تو این تصویر کیه؟ اگه کلک تو کارت نیس بگو!

تست هوش توطئه گر کیه؟ فقط افراد تیز قضیه رو زود می گیرن!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو