سنگ قیمتی همیشه برای من ثروت زیادی را به همراه می آورد

منبع: آرگا

7

1401/9/5

08:57


پدربزرگم همیشه یک انگشتر آبی که بعد ها فهمیدم نام آن فیروزه است را به همراه داشت. علاقه ی قلبی من به پدربزرگم و اون سنگ زندگی من را متحول کرد. بعد ها با ورود به سنگ های قیمتی توانستم شرایط مالی مناسبی داشته باشم. از طرفی سنگ های زینتی متفاوتی که هر زمان به همراه تیپ ظاهری من ست می شد، افراد را علاقه مند به دانستن شرایطی که در آن قرار داشتم کرد.

سنگ فیروزه

یکی از انواع سنگهای گران قیمت و شفابخش سنگ فیروزه مرده اصل می باشد که به صورت عمده ای و فله ای در بازار موجود می باشد از مشخصات بسته بندی آن می توان به وجود آدرس تولید کننده و محل فرآوری آن اشاره نمود.
جالب است بدانید که این سنگ از کانیهای درمان کننده تشکیل شده است که البته تا زمانی کارایی دارند که زنده باشند. در صورتی که به دلایل مختلف این کانیها از بین بروند به آنها فیروزه ی مرده می گویند که با روشهای تخصصی امکان زنده سازی آنها وجود دارد. این روشها شامل استفاده از نمک دریا، شستشو با آب، استفاده از شعله ی شمع وارمر و استفاده از نوعی رزین است که به صورت واکس به سنگ مرده زده می شود.

سنگ قیمتی همیشه برای من ثروت زیادی را به همراه می آورد

سنگ عقیق

این سنگ در کشورهایی همچون یمن، هندوستان، ایران و چین یافت می‌شود. سنگ عقیق معروف به سنگ مقدس است به این جهت که سنگی بسیار پربرکت و سرشار از خواص می‌باشد.
سنگ عقیق در رنگ‌های مختلفی یافت می‌شود، از جمله قرمز (سرخ) ، زرد ، آبی (بنفش) ، نارنجی (پوست پرتقالی) ، سبز ، مشکی (سیاه) ، قهوه‌ای و… . هر کدام زیبایی خاص خود را داشته و بنا به سلیقه‌ی شخصی خود می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

سنگ قیمتی همیشه برای من ثروت زیادی را به همراه می آورد

سنگ روتایل

قیمت خرید سنگ روتایل رگه دار اصل ، با توجه‌ به اینکه از سنگ‌های زینتی محسوب می‌شود، در مراکز تولیدی مختلف، متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید، مشورت کردن با تاجران فعال راه‌حل مناسبی است.
با توجه‌ به بالا بودن تقاضا خرید سنگ‌های زینتی، مدیران شرکت‌های بازرگانی سنگ روتایل به‌ منظور پاسخگویی به تمام مشتریان، اقدام به راه‌اندازی تجارت اینترنتی کرده‌اند. این سنگ برای تقویت انرژی های روانی و … تاثیر فوق العاده ای دارد.

سنگ قیمتی همیشه برای من ثروت زیادی را به همراه می آورد


سنگ روتایل، تشکیل شده از اکسید تیتانیوم معدنی است.
سنگ روتایل که در سنگ‌های آذرین، دگرگونی و رسوبی وجود دارد و همچنین در مواد معدنی به‌صورت سوزنی و بلوری یافت می‌شود، امروزه جزو مهم‌ترین و به‌صرفه‌ترین منابع تأمین‌کننده فلز تیتانیوم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو