چرا مدرسه ایرانی در ترکیه؟

8

1401/9/5

15:19


چرا مدرسه ایرانی در ترکیه؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

اگر قصد مهاجرت به یکی از شهر‌های کشور ترکیه را دارید و این مشکل را که فرزندانتان زبان ترکی و با انگلیسی بلد نیستند، دارید بهترین کار، آموزش دیدن فرزندانتان در مدرسه ایرانی در ترکیه است. مدارس ایرانی زیادی در کشور ترکیه وجود دارد که این چالش را برای مهاجرت شما به ترکیه رفع کرده‌اند؛ در این جا قرار است به همین موضوع و رفع چالش‌های تحصیل فرزندانتان برای مهاجرت به کشور ترکیه پرداخته شود.

همه چیز درباره تحصیل در مدرسه ایرانی در ترکیه

ترکیه یکی از کشور‌های مهاجرپذیر است و به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری زیبا، فرهنگ نزدیک به مردم ایران و هزینه زندگی بسیار کمتری که نسبت به کشور‌های دیگر دارد، محبوبیت زیادی در بین ایرانیان برای زندگی و تحصیل پیدا کرده است.

اما همواره یکی از چالش‌هایی که بر سر راه افرادی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند، وجود دارد مشکل تحصیل فرزندانشان و آگاهی کم فرزندان از زبان ترکی و انگلیسی برای تحصیل در کشور ترکیه است. البته مدرسه ایرانی در ترکیه این مشکل را برای افرادی که قصد مهاجرت دارند رفع کرده است.

اگر قصد مهاجرت به کشور ترکیه در سال آینده را دارید و یا می‌خواهید در سال‌های آینده برای مهاجرت خود و خانواده خود اقدام کنید می‌توانید فرزندان خود را در مدارس ایرانی مجازی در ترکیه مانند مدرسه ایرانی ثمین ثبت‌نام کنید.

ثبت‌نام در مدرسه ایرانی در ترکیه به‌صورت مجازی این امکان را به شما می‌دهد که چالش دور بودن مدرسه را در کنار چالش بلد نبودن زبان ترکی و انگلیسی رفع کنید و در زمان تحصیل به صورت آرام، پیوسته و بدون نگرانی به یادگیری زبان بپردازید و در هر زمانی که خواستید مهاجرت کنید.

مدرسه ایرانی در ترکیه که به‌صورت مجازی هم می‌توان در آن‌ها ثبت‌نام کرد مزیت‌های دیگری هم دارد که می‌تواند به مهاجرت شما به همراه خانواده‌تان بسیار کمک کند. در پایین به تعدادی از این مزیت‌ها پرداخته شده است.

 

مزیت‌های تحصیل در مدارس ایرانی

مدرسه ایرانی در ترکیه همان‌طور که گفته شد مزایای بسیاری نسبت به مدارس ایران دارد که می‌توانید با ثبت‌نام در این مدارس ایرانی در کشور ترکیه از این مزایا بهره‌مند شوید و مدرک تحصیل در کشور ترکیه را پس از فارغ‌التحصیلی دریافت کنید.

  • در این مدارس امکان ثبت‌نام و تحصیل از اول دبستان تا زمان دریافت دیپلم و سال آخر دبیرستان را وجود دارد.
  • در هر زمانی که برای ثبت‌نام در مدرسه ایرانی در ترکیه اقدام کنید می‌توانید در زمان دریافت دیپلم، دیپلم معتبر تحصیل در مدرسه ترکیه را دریافت کنید.
  • متد‌ها و شیوه‌های آموزشی مورد استفاده در مدارس ترکیه نسبت به مدارس ایران جدیدتر است؛ به همین دلیل میزان یادگیری و درک مطالب در این مدارس برای کودکان و نوجوانان دانش‌آموز بالاتر است.
  • تحصیل در مدرسه ایرانی در ترکیه مشکل ندانستن زبان ترکی یا انگلیسی را رفع می‌کند و امکان تحصیل به زبان فارسی را برای شما فراهم می‌کند.
  • تحصیل به‌صورت مجازی به دلیل استفاده از ابزار‌های کمکی تحصیلی پیشرفته مانند استفاده از انیمیشن برای درک بهتر مطالب، به همان اندازه تحصیل حضوری، برای کودکان و نوجوانان مفید و کارآمد است.

 

 

لازم به ذکر است که تحصیل مجازی در مدرسه ایرانی در ترکیه مانند مدرسه ایرانی ثمین عیناً مانند تحصیل به‌صورت حضوری عمل می‌کند و مانند تحصیل حضوری به دانش‌آموزان کار در خانه یا تکلیف و آزمون به همراه پشتیبانی کامل دانش‌آموزان در حین تحصیل ارائه می‌دهد.

درصورتی‌که بخواهید به‌صورت مجازی در مدرسه ایرانی ثمین در کشور ترکیه ثبت‌نام کنید می‌توانید از مزیت‌هایی مانند صرف زمان و هزینه کمتر، رفع مشکل طولانی‌ بودن مسیر مدرسه و موارد دیگر نیز در کنار مزیت‌های دیگر تحصیل در ترکیه برخوردار شوید.

مزیت دیگر ثبت‌نام مجازی در مدرسه ایرانی در ترکیه این است که این قابلیت را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند که نه‌تنها دانش‌آموزان ساکن ایران بلکه تمامی دانش‌آموزان ایرانی در سراسر جهان بتوانند در این مدارس ثبت‌نام کنند.

 

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام

همان‌طور که می‌دانید برای ثبت‌نام در هر مدرسه‌ای نیاز به آماده‌کردن تعدادی مدارک و ارائه مدارک به مدرسه موردنظر دارید؛ در مدرسه ایرانی در ترکیه نیز نیاز به ارائه تعدادی مدارک دارید که در پایین برای شما گفته شده است.

  • اصل شناسنامه دانش‌آموز

  • اصل پاسپورت دانش‌آموز

  • اقامت یک‌ساله کشور ترکیه برای دانش‌آموز به مدت زمان یک سال تحصیلی از اول مهر تا پایان شهریور سال بعد

  • شش قطعه عکس جدید دانش‌آموز در ابعاد 3 در 4

  • تکمیل فرم‌های موردنیاز مدرسه ایرانی در ترکیه

  • کارنامه فارغ‌التحصیلی مقطع تحصیلی سال قبل و گواهینامه فارغ‌التحصیلی مقطع تحصیلی قبلی

  • در صورت انتخاب رشته، سوابق انتخاب و تغییر رشته تحصیلی

  • برگ شماره ۱ هدایت تحصیلی (در صورت انتقال از مدرسه دیگر)

  • دفترچه سلامت

جمع‌بندی

یکی از کشور‌هایی که برای مهاجرت و زندگی محبوبیت زیادی در بین ایرانیان پیدا کرده است کشور ترکیه است. کشور ترکیه یکی از کشور‌هایی است روش‌های مهاجرتی آسانی برای ایرانیان دارد؛ اما یکی از چالش‌هایی که در مسیر مهاجرت به کشور ترکیه در افرادی که فرزند دانش‌آموز در خانواده خود دارند وجود دارد، ندانستن زبان ترکیه و انگلیسی آن‌ها است.

مدرسه ایرانی در ترکیه این مشکل را برای این افراد رفع کرده است و خدمات بسیار دیگری نیز برای کودکان و نوجوانان دانش‌آموز فراهم کرده است. یکی از مدارس ایرانی در ترکیه که بسیار دغدغه‌مند برای ایرانیان و آموزش دانش‌آموزان ایرانی عمل کرده است، مدرسه ایرانی ثمین در کشور ترکیه است.

مدرسه ایرانی ثمین این امکان را برای ایرانیان فراهم آورده است که با به‌کارگیری به‌روزترین متد‌های آموزشی بهترین آموزش را به‌صورت حضوری و مجازی برای دانش‌آموزان ایرانی سرتاسر دنیا فراهم شود.

مدرسه ثمین در کشور ترکیه باتوجه‌به به‌کارگیری متد‌های جدید، پشتیبانی کامل آموزشی دانش‌آموزان ایرانی، بررسی نقاط ضعف و قوت کودکان و نوجوانان، ارائه روش‌هایی جهت بهبود آن‌ها و در نهایت گزارش عملکرد و بررسی‌های انجام شده به والدین را نیز می‌تواند برای شما فراهم کند.

 

برچسب ها : مدرسه ایرانی,مدرسه ثمین,ترکیه,مدرسه ایرانی در ترکیه

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو