عکس های جدید میثاق جمشیدی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید میثاق جمشیدی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

23

1401/9/5

18:51


میثاق جمشیدی بازیگر معروف کشورمان متولد روز دوم ماه پنجم (مرداد ماه) سال ۶۴ در شهر تهران، مسلمان و شیعه است. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

نمکستان : میثاق جمشیدی بازیگر معروف کشورمان متولد روز دوم ماه پنجم (مرداد ماه) سال ۶۴ در شهر تهران، مسلمان و شیعه است. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او دیپلم خود را در رشته ی کارگردانی و لیسانس خود را در رشته ی بازیگری گرفته است.

میثاق جمشیدی

درابتدای ورودش به عرصه ی بازیگری، در تئاتر فعالیت می کرد. او از سال ۷۹ تا ۸۳ در تئاترهای بسیاری حضور یافت که از آن جمله می توان “اینجا همان جاست”،”مسافران خاک” هفت و پنجاه ثانیه” را نام برد . میثاق جمشیدی در آن سالها در جشنواره ی پانتومیم نیز برگزیده شد. “با من بمان” سریالی ست که حمید لبخنده کارگردانی آن را برعهده داشته و اولین تجربه ی بازیگری میثاق جمشیدی در این سریال بوده است. میثاق جمشیدی بعد از حضور در این سریال، تا مدت زیادی در تلویزیون حضور نداشت، تا اینکه مجدد با سریالی به نام کارآگاهان از حمید لبخنده به قاب تلویزیون بازگشت. او سابقه ی همکاری با کارگردانانی مثل رامبد جوان، سیروس مقدم، مسعود آب پرور، ابراهیم حاتمی کیا و برزو نیک نژاد را در کارنامه ی خود دارد.

میثاق جمشیدی

همسر :

در مورد ازدواج این بازیگر خبر موثقی وجود ندارد اما اینطور به نظر می رسد که وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی و عکس های جدید میثاق جمشیدی

آثار برجسته میثاق جمشیدی :

از اثار برجسته ی کارنامه ی هنری میثاق جمشیدی می توان به هوش سیاه ۲، مسافران و روزهای زندگی اشاره کرد. از دیگر آثار وی سگدونی، خون خدا، قرعه، در وجه حامل، خجالت نکش و تعطیلات دوست داشتنی است. خون خدا یکی از بهترین فیلم های اوست و خود او این نقش را بسیار چالش برانگیز دانسته و به اعتقادش این فیلم حرفه ای زیادی برای گفتن داشته است. چرا که در مورد اشخاصی صحبت می کند که در جامعه ی امروز زیاد دیده می شوند، افرادی که صداقت ندارند و در اصطلاح نقاب به چهره دارند. او این فیلم را مردمی می داند و خون خدا را فیلمی تاثیرگذار در جامعه ی امروز ایران می داند.

بیوگرافی و عکس های جدید میثاق جمشیدی

بیوگرافی و عکس های جدید میثاق جمشیدی

بیوگرافی و عکس های جدید میثاق جمشیدی

بیوگرافی و عکس های جدید میثاق جمشیدی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو