قابلیت استاتوس صوتی در واتساپ‌ به زودی عرضه می‌شود

منبع: تکراتو

9

1401/9/5

22:02


قابلیت استاتوس صوتی در واتساپ‌ برای نسخه آزمایشی بتا ارائه شد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام صوتی خود را در استاتوس منتشر کنند.

قابلیت استاتوس صوتی در واتساپ‌ به زودی عرضه می‌شود

قابلیت استاتوس صوتی در واتساپ‌ برای نسخه آزمایشی بتا ارائه شد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام صوتی خود را در استاتوس منتشر کنند.

واتساپ در حال عرضه‌ی قابلیت جدید خود در نسحه بتا است. طبق گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت رسمی WABetaInfo قابلیت استاتوس صوتی در واتساپ در به‌روزرسانی جدید نسخه بتای iOS در دسترس است و تصاویری از این قابلیت منتشر شده است. بر اساس این تصاویر کاربران می‌توانند به مدت 30 ثانیه، استاتوس‌های صوتی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین کاربران می‌توانند با فشردن آیکون میکروفون در گوشه سمت راست پایین صفحه از استاتوس‌های صوتی منتشر شده با خبر شود.

بیشتر بخوانید: تمسخر واتساپ توسط تلگرام ؛ جنگ پیامرسان‌ها وارد مرحله جدیدی شد!

قابلیت جذاب استاتوس صوتی در واتساپ‌

در حال حاضر کابران پیامرسان واتساپ می‌توانند به مدت 24 ساعت در قسمت استاتوس، تصاویر و ویدیو به اشتراک بگذارند. البته شایان ذکر است که ویدیوهای منتشر شده در استاتوس با محدودیت زمان همراه خواهند بود و نمی‌توان ویدیوهای طولانی را منتشر کرد. احتمال می‌رود که زمان اشتراک‌گذاری استاتوس صوتی در واتساپ نیز 24 ساعت باشد.

استاتوس صوتی در واتساپ‌

این قابلیت تقلیدی از بخش استوری اینستاگرام است که با هدف افزایش میزان تعامل کاربران ارائه شده است. هنوز برای قضاوت کمی زود است و در آینده شاهد تاثیر مثبت یا منفی قابلیت جدید واتساپ در بهبود روابط بین کاربران خواهیم بود. واتساپ و اینستاگرام هر دو زیرمجموعه‌ای از متا پلتفرمز هستند. پیامرسان واتس‌اپ اخیرا تمام تلاش خود را برای کاهش فاصله با رقبایی مانند تلگرام و آی‌مسیج انجام می‌دهد. این تلاشها در قالب عرضه قابلیت‌های مخلتف دیده می‌شوند.

به نظر می‌رسد واتساپ قصد ندارد جایگاه خود را به عنوان پراستفاده‌ترین پیام‌رسان، از دست بدهد. این پیامرسان علاوه بر ارائه قابلیت استاتوس صوتی، قابلیت‌های دیگری را نیز به زودی عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت استاتوس صوتی در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو