زیباترین بازیگران زن هندی ؛ معرفی 12 بازیگر زن جذاب اهل هند

زیباترین بازیگران زن هندی ؛ معرفی 12 بازیگر زن جذاب اهل هند


منبع: پلازا

15

1401/9/6

10:13


زیباترین بازیگران زن هندی ؛ معرفی 12 بازیگر زن جذاب اهل هند

کشور هند نیز مانند سایر کشورها معیارهای خاص خود را برای انتخاب جذاب ترین بازیگر زن هندی دارد و بر همان اساس این بازیگران در کشور مطرح می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی زیباترین بازیگران زن هندی بپردازیم.

حتما بارها شنیده‌اید که زیبایی صفتی نسبی و انتخابی سلیقه‌ای است. اگرچه گاهی برخی از افراد بر طبق استاندارد‌های روز زیباتر به نظر می‌آیند، اما باید آگاه بود که سلیقه‌ها با گذشت زمان تفاوت می‌کنند. هیچگاه نمی‌توان گفت که معیارهای زیبایی صد سال پیش با معیارهای امروز یکسان است. از این گذشته با وجود دیدگاه‌های مختلف در جهان هرگز زیبایی شکل یکسانی ندارد. سال‌ها زن‌ها نماد زیبایی محسوب می‌شدند و به همین علت است که وقتی بخواهند از زیبایی در یک کشور حرف بزنند، به سراغ زنان می‌روند.

سینمای بالیوود بازیگران زن زیادی دارد و هرکدام از این زنان ویژگی‌های ظاهری خاصی دارند. در این مقاله از پلازا قصد داریم بدون قرار دادن هرکدام از این بازیگران در مقایسه باهم، به معرفی لیست خوشگل ترین بازیگر زن هندی بپردازیم.

فهرست مطالب

زیباترین بازیگران زن هندی

در ادامه 12 بازیگر زن زیبا و محبوب این کشور را معرفی کرده و عکس خوشگل ترین بازیگر زن هندی را قرار می‌دهیم.

توجه: ملاک این مقاله برای زیبایی، صرفا چهره نیست.

1. آیشواریا رای باچان (Aishwarya Rai Bachchan) ؛ از زیباترین بازیگران زن هندی

بازیگران زن هندی خوشگل

  • سن: 49 سال
  • محل تولد: منگلور، هند
  • آثار معروف: دوداس (Devdas)، انفجار 2 (Dhoom 2)

آیشواریا رای زیباترین بازیگر زن هندی در 1 نوامبر 1973 (10 آبان 1352) به دنیا آمد. او یکی از تاثیرگذارترین و جذاب‌ترین بازیگران هند و دنیاست که چهره‌ای آیکونیک و فوق‌العاده دارد. اگر در هند باشید و بپرسید زیباترین بازیگر این کشور کیست؟ حتما در بیشتر مواقع نام آیشواریا را خواهید شنید. او نخستین بار با دریافت مقام دوم دختر شایسته هند دیده شد و پس از اینکه در سال 1974 اولین دختر شایسته هند شد، پیشنهادهای بازیگری دریافت کرد و سپس با فیلم دوتا (Iruvar) وارد این دنیا شد.

این جذاب ترین بازیگر زن هندی، از لحاظ رفتاری، سبک خاص لباس پوشیدن، ویژگی‌های شخصیتی و مهارت بازیگری ممتاز است. علاوه بر این مورد، او عروس آمیتاب باچان بازیگر بزرگ هندی و عضو خاندان پرقدرت باچان است. اجزای صورت متناسب، چشمان درشت سبز رنگ، موهای سالم و لب‌های پر باعث هماهنگی چهره و زیبایی آیشواریا رای شده‌اند. علاوه بر این رای یک زن فریبنده است که نگاه‌ها را بر خود جذب می‌کند.

2. دیپیکا پادوکونه (Deepika Padukone)

خوشگل ترین بازیگران خانم هندی 2022

  • سن: 36 سال
  • محل تولد: کپنهاگن، دانمارک
  • آثار معروف: باجی‌رائو و مستانه (Bajirao Mastani)، تماشا (Tamasha)

دیپیکا پادوکونه جذاب ترین بازیگر زن هندی در 5 ژانویه 1986 (15 دی 1364) به دنیا آمد و با فیلم آیشواریا (Aishwarya) پا به دنیای بازیگری گذاشت. او یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هند و از چهره‌های تاثیرگذار این کشور محسوب می‌شود. پادوکونه جسور است چه در انتخاب نقش چه در استایل! در واقع او دوست ندارد تا فقط نقش یک دختر ملوس را بازی کند که همه عاشق او می‌شوند. گاه می‌توانید او را در قالب یک مبارز (باجی‌رائو و مستانه) یا یک دختر غرغرو و بداخلاق که از سن ازدواجش گذشته (پیکو) ببینید و لذت ببرید. چشمان عمیق قهوه‌ای و اجزای صورت خطی و شیک، او را به یکی از خوشگل ترین بازیگران خانم هندی 2022 تبدیل می‌کند.

3. انوشکا شارما (Anushka Sharma) ؛ از زیباترین بازیگران زن هندی

زیباترین بازیگران زن هندی ۲۰۲۱

  • سن: 34 سال
  • محل تولد: ایویدا، هند
  • آثار معروف: تا وقتی که زنده‌ام (Jab Tak Hai Jaan)، پی کی (PK)

انوشکا شرما خوشگل ترین بازیگر زن هندی در 1 مه 1988 (7 خرداد 1367) به دنیا آمد. نام او بارها در مجله‌های خارجی به عنوان بازیگر بااستعداد آمده است. شرما یکی از پردرآمدترین بازیگران زن این کشور است و نقش‌های ماندگار زیادی داشته: از آکیرای تا وقتی زنده‌ام گرفته تا جاگو در فیلم پی‌ کی! این هنرمند از بازیگران زن هندی زیبا، چهره نمکین و چشمان درخشانی دارد و در اکثر مواقع لبخندی معصومانه به لب‌ها دارد.

4. کیارا ادوانی (Kiara Advani)

زیباترین دختران بازیگر هندی

  • سن: 31 سال
  • محل تولد: بمبئی، هند
  • آثار معروف: فاگلی (Fugly)، دونی: داستان ناگفته (M.S. Dhoni: The Untold Story)

آلیا ادوانی که او را با نام کیارا ادوانی می‌شناسند، متولد 31 ژوئیه 1991 (9 مرداد 1370) است. این بازیگر با فیلم‌ کمدی فاگلی وارد دنیای بازیگری شد. او مهارت بالایی در بازیگری دارد و شخصیتی کنجکاو و جستجوگر دارد. ادوانی تاکنون برنده جوایز فراوانی شده و به راحتی می‌تواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند و نگاه‌ها را به سمت خود جذب کند. اندام موزون، لبخند دلنشین و چهره ساده او باعث می‌شود که در ذهن ماندگار شود. او جز لیست زیباترین بازیگران زن هندی ۲۰۲۱ نیز بود.

5. پریانکا چوپرا جوناس (Priyanka Chopra Jonas) ؛ از زیباترین بازیگران زن هندی

زیباترین دختران بازیگر هندی

  • سن: 40 سال
  • محل تولد: جمشیدپور، هند
  • آثار معروف: باجی‌رائو و مستانه (Bajirao Mastani)، دان (Don)

پریانکا چوپرا جوناس در 18 ژوئیه 1982 (27 تیر 1361) به دنیا آمد. او در سال 2000 به عنوان دختر شایسته هند انتخاب شد و در لیست جذاب ترین بازیگر زن هندی قرار می‌گیرد. او علاوه بر زیبایی در بین تاثیرگذارترین مردم دنیا و جز قدرتمند‌ترین زنان دنیا قرار گرفته است. چوپرا بازی را با فیلم تامیژان (Thamizhan) شروع کرد و نه تنها در سینمای بالیوود بلکه در هالیوود نیز فعالیت می‌کند. او در پروژه بزرگ هالیوودی ماتریکس (The Matrix Resurrections) نیز حضور داشت. این قشنگ ترین بازیگر زن هندی، همسر نیک جوناس (Nick Jonas) خواننده معروف است. موهای پرپشت، لب‌های پر و قد بلند از ویژگی‌های جذاب چوپرا محسوب می‌شوند.

6. کاجول دیوگن (Kajol Devgan)

بازیگران زن هندی زیبا

  • سن: 48 سال
  • محل تولد: بمبئ، هند
  • آثار معروف: گاهی خوشی، گاهی غم (Kabhi Khushi Kabhie Gham)، اسم من خان است (My Name Is Khan)

کاجول موکرجی یا کاجول دیوگن که او را فقط با نام کاجول می‌شناسیم، در 5 اوت 1974 (14 مرداد 1353) به دنیا آمد. این خوشگل ترین بازیگر زن هندی، بدون شک یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران هندی است که اخلاق بسیار فوق‌العاده‌ای نیز دارد. این بازیگر علیرغم اینکه با بازیگر معروف شاهرخ خان زوج هنری عالی‌ای بود و هست، اما این مسئله باعث حاشیه در زندگی او نشد.

کاجول زنی خون‌گرم، مهربان و پرانرژی است که با شنیدن نام او صدای جیغ و شیرینش در گوش طنین می‌اندازد. فرقی ندارد 20 ساله باشد یا 60 ساله دیدن کاجول در صحنه فیلم همیشه جذاب است. چشمان کشیده و عسلی کاجول و ابروهای پیوسته و دست نخورده‌اش نام او را در بین اسامی خوشگل ترین بازیگران زن هندوستان و تمام دوران‌ها قرار می‌دهد.

7. پریتی زینتا (Preity Zinta) ؛ از زیباترین بازیگران زن هندی

عکس خوشگل ترین بازیگر زن هندی

  • سن: 47 سال
  • محل تولد: شیملا، هند
  • آثار معروف: ویر زارا (Veer-Zaara)، هرگز نگو خداحافظ (Kabhi Alvida Naa Kehna)

خوشگل ترین بازیگر زن هندی، پریتی زینتا در 31 ژانویه 1975 (11 بهمن 1353) به دنیا آمد. او پس از فارغ‌التحصیلی در دانشگاه با فیلم از اعماق دل (Dil Se..) کار خود را شروع کرد و این ایفای نقش او باعث شد که در آن سال برنده بهترین بازیگر زن تازه کار فیلم‌فیر شد. اگرچه این بازیگر در سال‌های اخیر کم کار شده است اما نقش‌آفرینی او در فیلم ویر زارا همیشه در خاطره‌ها می‌ماند. پریتی زینتا جذاب ترین بازیگر زن هندی، نسبت به میانگین افراد هندوستان پوستی روشن و چال گونه زیبایی نیز بر روی صورت خود دارد. اجزای صورت این بازیگر با هماهنگی خاصی کنارهم قرار گرفته‌ و چهره او را خاص کرده‌اند.

8. کاترینا کایف (Katrina Kaif)

عکس خوشگل ترین بازیگر زن هندی

  • سن: 39 سال
  • محل تولد: ویکتوریا، هنگ کنگ
  • آثار معروف: انفجار 3 (Dhoom 3)، داستان عشق شگفت انگیز منحصر به فرد (Ajab Prem Ki Ghazab Kahani)

جذاب ترین بازیگر زن هندی، کاترینا کایف، در 16 ژوئیه 1983 (25 تیر 1362) به دنیا آمد. او ملیتی انگلیسی دارد اما پدر او اهل کشمیر بود. کایف ابتدا از حرفه مدلینگ کار خود را شروع کرد و سپس با فیلم Boom پا به دنیای بازیگری گذاشت‌. او زنی خونگرم و مهربان است که جز گران‌ترین بازیگران هند محسوب می‌شود و در رقص مهارت بالایی دارد. کایف چهره‌ای کاملا شیک و شرقی دارد و سادگی در چهره او کاملا مشهود است. چیزی که کایف را جذاب می‌کند، فریبندگی رفتار و مدل صحبت کردن او است. این هنرمند جز بازیگران هندی جذاب 2021 قرار گرفت.

9. کارینا کاپور خان (Kareena Kapoor Khan) ؛ از زیباترین بازیگران زن هندی

اسامی خوشگل ترین بازیگران زن هندوستان

  • سن: 42 سال
  • محل تولد: بمبئی، هند
  • آثار معروف: سه احمق (3 Idiots)، برادر باجرانگی (Bajrangi Bhaijaan)

کارینا کاپور خان در 21 سپتامبر 1980 (29 شهریور 1359) به دنیا آمد و جز لیست جذاب ترین بازیگر زن هندی محسوب می‌شود. این هنرمند تاکنون جوایز فراوانی را از آن خود کرده و یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هندی محسوب می‌شود. او همسر سیف علی خان (Saif Ali Khan) بازیگر مشهور هندی نیز است و در یک خانواده‌ هنرمند بزرگ شد. کارینا کاپور مهربان، پرانرژی و فعال است، چشمانی سبز رنگ و گونه‌های برجسته دارد. این ویژگی‌ها او را در لیست زیباترین زنان هندوستان قرار می‌دهد.

10. رانی موکرجی (Rani Mukerji) ؛ از زیباترین بازیگران زن هندی

بازیگران هندی جذاب 2021

  • سن: 44 سال
  • محل تولد: بمبئی، هند
  • آثار معروف: معجزه احساس (Kuch Kuch Hota Hai)، تلاش (Talaash)

رانی موکرجی در 21 مارس سال 1978 (1 فروردین 1357) به دنیا آمد. این خوشگل ترین بازیگر زن هندی در دهه 2000 هند جز گران‌ترین هنرمند‌های این کشور محسوب می‌شد. او تاکنون جوایز فراوانی را از آن خود کرده است. رانی در سال 2014 با آدیتا چوپرا (Aditya Chopra) فیلمساز هندی، ازدواج کرد و با کاجول نسبت خویشاوندی دارد. رانی چشم‌ها و صدای خاصی دارد و چیزی که در چهره او بیش از همه چیز خودنمایی می‌کند، وقار و متانت این بازیگر است.

11. کاریشما کاپور (Karisma Kapoor) ؛ از زیباترین بازیگران زن هندی

زیباترین بازیگران زن هندی

  • سن: 48 سال
  • محل تولد: بمبئی، هند
  • آثار معروف: راجا هندوستانی (Raja Hindustani)، دل دیوانه است (Dil To Pagal Hai)

کاریشما کاپور در 25 ژوئیه 1974 (3 مرداد 1353) به دنیا آمد. او خواهر بزرگتر کارینا کاپور است و بازیگری را با فیلم زندانی عشق (Prem Qaidi) شروع کرد. کاپور تاکنون جوایز متعددی برنده شده و علیرغم داشتن مهارت بالا انتخاب‌های گزیده‌تری در بازیگری دارد. شخصیت کاریزماتیک این جذاب ترین بازیگر زن هندی به همراه چهره منحصر بفرد و چشمان آبی و غمگین او، باعث می‌شود که در این لیست قرار بگیرد.

12. شروتی حسن (Shrutti Hassan)

خوشگل ترین بازیگر زن هندی

  • سن: 36 سال
  • محل تولد: چنای، هند
  • آثار معروف: رامایا خواهد آمد (Ramaiya Vastavaiya)، بازگشت جبار (Gabbar is Back)

شروتی حسن متولد 28 ژانویه 1986 (8 بهمن 1364) و از زیباترین دختران بازیگر هندی محسوب می‌شود. او علاوه بر بازیگری، خواننده نیز است و از سال 2009 در سینمای تامیل و تلگو فعالیت می‌کند. این بازیگر از خانواده‌ای هنرمند و از کودکی در میان بازیگران قرار گرفته است. شروتی چشمانی به رنگ قهوه‌ای روشن و اندامی ظریف دارد. انتخاب آرایش‌های محو و اجزای صورت ظریف این بازیگر گیرایی چهره او را بالا می‌برد.

کلام آخر

در این مقاله با معرفی 12 نفر از زیباترین بازیگران زن هندی همراه شما بودیم. باید توجه شود که این فهرست رتبه‌بندی نشده و هیچگونه مقایسه‌ای در بازیگران صورت نگرفته است. اگرچه جای بسیاری از پیشکسوتان زیباروی هندی مانند: مادو بالا (Madhubala)، ریکا (Rekha)، هما مالینی (Hema Malini)، مدوری دیکشیت (Madhuri Dixit) و.. در این لیست خالی است، اما سعی شد از بازیگران جدیدتر و جوان‌تر یاد شود. از اینکه تا آخر مطلب با ما بودید ممنونیم. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو