خطای عجیب تصویر چیست؟ امیدواریم زود پیدا کنید!!

منبع: گفتنی

11

1401/9/6

12:01


خطای عجیب تصویر: برای چالش امروز، کاربران می گویند که سطح پیچیدگی از حد مجاز فراتر رفته و حتی با ذره بین نمی توان راه حل را پیدا کرد. فقط خردمندترین افراد موفق به حل آن می شوند. وب سایت گفتنی هر روز انواع تست هوش تصویری، معمای تصویری و تست بینایی را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد و شما می …

خطای عجیب تصویر: برای چالش امروز، کاربران می گویند که سطح پیچیدگی از حد مجاز فراتر رفته و حتی با ذره بین نمی توان راه حل را پیدا کرد. فقط خردمندترین افراد موفق به حل آن می شوند.

وب سایت گفتنی هر روز انواع تست هوش تصویری، معمای تصویری و تست بینایی را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد و شما می توانید با دیدن آن ها خودتان را محک بزنید.

 

خطای عجیب تصویر چیست؟ امیدواریم زود پیدا کنید!!

 

خطای عجیب تصویر

.

.

.

خطای عجیب تصویر: 

آیا توانستید حل کنید؟ اگر نه نگران نباشید ما پاسخ را در انتهای صفحه قرار داده ایم

.

.

.

پاسخ خطای عجیب تصویر

پاسخ خطای عجیب تصویر

معماها در دوران همه گیری

در طول همه گیری، اینترنت کارکرد مدرسه، اداره، پارک و کارگاه آموزشی را انجام داد. شبکه های اجتماعی نه تنها منبع سرگرمی بودند، بلکه محتوای سرگرم کننده و اوقات فراغت نیز فعال باقی ماندند.

نمرات خوب آزمون به میزان زمانی که برای حل چالش ها سرمایه گذاری می کنید بستگی دارد. افرادی هستند که به طور طبیعی از ناشناخته ها لذت می برند، از انجام کارهای جدید لذت می برند، و عاشق غلبه بر موانع هستند. برای همه کسانی که این موهبت را ندارند، بهترین جایگزین این است که سعی کنند کارهایی را انجام دهند که کمی خارج از محدوده آسایش آنها باشد و عادت به کار کردن تحت فشار و همیشه آزمایش کردن خود را ایجاد کند.

تست ها و سرگرمی و کسب مهارت

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می‌گذارد:

 

تست های جالب دیگر:

آزمون هوش کبریت: یک چوب را حرکت دهید تا برابری 9=11+5 تصحیح شود

در معمای خانواده یک اشتباه فاحش وجود دارد! نابغه ها بگن!

اگه زبل و قهاری تو این تست کفش ایمن را شناسایی کن!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو