با استایل لباس مجلسی مشکی چه کفشی مناسب است؟

با استایل لباس مجلسی مشکی چه کفشی مناسب است؟


منبع: مدیسه

20

1401/9/6

12:14


برای همه ما پیش آمده است که در زمان رفتن به مهمانی یا عروسی در انتخاب کفشی که متناسب با

با استایل لباس مجلسی مشکی چه کفشی مناسب است؟

برای همه ما پیش آمده است که در زمان رفتن به مهمانی یا عروسی در انتخاب کفشی که متناسب با استایل لباس مجلسی مشکی باشد، سردرگم شویم و نتوانیم کفشی مناسب را انتخاب کنیم. لباس‌های مجلسی مشکی نیز جزو پرطرفدارترین لباس‌های مجلسی بین خانم‌ها محسوب می‌شوند. چرا که بسیاری از افراد اعتقاد دارند که در لباس‌های مشکی کشیده‌تر و لاغرتر به نظر خواهند رسید. بنابراین ما در این مقاله سعی می‌کنیم که راهنمای کاملی را برای انواع کفش‌های رنگی و مشکی با استایل‌های مشکی گرد هم آوریم. شما با خواندن این مقاله با ترندترین استایل‌های مشکی و مجلسی امسال که کارایی بالایی نیز دارند، آشنا خواهید شد، پس با ما همراه باشید.

بهترین کفش‌ها برای پوشیدن با استایل لباس مجلسی مشکی

اگر بخواهید چه برای مهمانی، تولد، عروسی یا چه برای یک قرار ملاقات از استایل لباس مجلسی مشکی استفاده کنید، گزینه‌هایی زیادی برای انتخاب کفش مناسب وجود خواهد داشت. هر یک از آن‌ها در ادامه مورد بحث قرار می‌گیرند.

کفش‌های پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند بند دار مشکی

در هنگام پوشیدن لباس‌های مجلسی، کفش‌ پاشنه بلند همیشه گزینه‌های خوبی بوده و به نوعی اولین انتخابی است که به ذهن اکثر افراد می‌رسد. این گزینه فقط برای افرادی که می‌خواهند زمان زیادی را صرف رقصیدن کنند، ممکن است کمی مشکل ساز باشد. بنابراین با پوشیدن کفش پاشنه بلند بند دار می‌توانید با خیال آسوده‌تری به مجلس عروسی و مهمانی بروید.

بوت‌های تا مچ پا

مدل بوت توری تا مچ مشکی

این بوت‌ها جذابیت لباس شما را نیز چندین برابر خواهند کرد. می‌توانید از یک جفت بوت توری استفاده کنید و استایلی خیره‌کننده داشته باشید.

بوت‌های بلند تا زانو

مدل بوت بلند تا زانو مشکی

این دسته از بوت‌ها برای مهمانی‌هایی که در فصول سرد سال برگزار می‌شوند، گزینه‌‌ای فوق العاده خواهند بود. لباس مجلسی مشکی کوتاه با بوت بلند همیشه شیک و خاص بوده‌اند.

10 پیشنهاد استایل کفش با لباس مجلسی مشکی

حال که با سه نمونه از کفش‌های مناسب برای برای استایل لباس مجلسی مشکی آشنا شدید، باید توجه کنید که در هنگام خرید کفش جدید، اول از همه به راحتی خود اهمیت داده و حتما به کیفیت توجه کنید. حتی کیفیت را باید مقدم بر ظاهر کفش بدانید. خوب حالا زمان آن رسیده است که 10 کفش مناسب با استایل مجلسی مشکی را با یکدیگر مرور کنیم.

لباس مجلسی مشکی با کفش طلایی

مدل لباس مجلسی مشکی با کفش طلایی

کفش‌های طلایی همیشه جزو کفش‌های مجلل و پر زرق و برق محسوب شده و همه افراد علاوه بر این‌که به یک لباس مشکی مجلسی نیاز دارند، باید یک کفش طلایی را نیز در کمد خود داشته باشند. اگر لباس انتخابی شما برای مهمانی مورد نظر، لباس مجلسی مشکی طلایی آستین دار است، پوشیدن کفش‌های طلایی بهترین انتخاب خواهد بود، چرا که ست زیبایی با لباس شما نیز است.

لباس مجلسی مشکی با کفش پاشنه بلند قرمز

مدل لباس مجلسی مشکی با کفش قرمز

مدل لباس مجلسی مشکی بلند با کفش قرمز

لباس‌های مجلسی تمام مشکی با کفش‌های قرمز، شگفت انگیز خواهند بود. کفش قرمز همراه با لباس مجلسی مشکی، شما را در بین سایر افراد مهمانی متمایز خواهد ساخت.

قیمت انواع کفش مجلسی

لباس مجلسی مشکی با کفش سفید

مدل لباس مجلسی مشکی با کفش و کیف سفید

این ترکیب هم مانند سایر استایل‌های قبلی جذاب خواهد بود، اما باید به این نکته توجه کنید که در هنگام پوشیدن کفش‌های سفید، سایر اکسسوری‌هایی که همراه خود دارید، مثل کیف دستی، باید با کفشتان ست باشند و حتما از اکسسوری‌های مختلفی استفاده کنید.

لباس مجلسی مشکی با کفش پوست ماری

مدل لباس مجلسی مشکی با کفش پوست ماری

مدل لباس مجلسی مشکی با کفش پوست ماری

پوشیدن کفش‌هایی با طرح‌های برگرفته از پوست حیوانات، راه حلی عالی برای افزودن جذابیت به لباس‌های مجلسی مشکی و ساده است. یکی از این طرح‌ها، طرح پوست ماری بوده که طرفداران زیادی دارد.

لباس مجلسی مشکی با کفش پلنگی

مدل لباس مجلسی مشکی با کفش پلنگی و کیف قرمز

لباس مجلسی مشکی با کفش‌های پلنگی و کیف قرمز، ترکیبی ایده آل خواهند بود. این کفش‌ها هیچ وقت از مد نمی‌افتند و همیشه طرفداران زیادی دارند.

لباس مجلسی مشکی یقه هفت با کفش نوک تیز

مدل لباس مجلسی مشکی یقه هفت با کفش نوک تیز

اگر انتخاب شما لباس مجلسی مشکی بلند با یقه هفت است، حتما از کفش‌های نوک تیز استفاده کرده و جذابیت استایل خود را چندین برابر کنید.

مطالب مرتبط :  با 20 مدل تاپ مجلسی زنانه ترند این روزها آشنا شوید

لباس مجلسی مشکی با کفش‌های رنگ نود

مدل کفش نود مناسب برای لباس مجلسی مشکی

مدل لباس مجلسی مشکی با کفش نود

کفش‌هایی با رنگ‌های نود سبب می‌شوند که پاهای بلندتر و کشیده‌تری داشته باشید. پس حتما در انتخاب کفش‌های مناسب برای استایل لباس مجلسی مشکی، کفش‌های نود را نیز در نظر بگیرید.

لباس مجلسی مشکی با کفش‌های متالیک

مدل لباس مجلسی گیپور با کفش متالیک

یکی از مناسب‌ترین کفش‌ها برای فصل تابستان و همراهی با لباس مجلسی مشکی گیپور، کفش‌های متالیک خواهند بود. هنگام پوشیدن کفش‌های متالیک، سعی کنید اکسسوری‌هایی را نیز که دارای همان رنگ‌ها هستند، به همراه خود داشته باشید.

لباس مجلسی مشکی با صندل‌های بژ یا برنزی

نمونه‌ای از مدل صندل بژ

در استایل لباس مجلسی مشکی، از صندل‌های بژ یا برنزی غافل نشوید. این رنگ‌ها به رنگ پوست نزدیک بوده و به همین سبب ظاهرتان را یک دست جلوه می‌دهند.

لباس مجلسی مشکی با کفش نقره‌ای

مدل لباس مجلسی مشکی با کفش نقره‌ای

کفش و کیف نقره‌ای و ترکیب آن‌ها با استایل لباس مجلسی مشکی

ممکن است تصور کنید کفش‌های نقره‌ای با لباس‌های مشکی ترکیب خوبی ندارند، اما این‌گونه نیست و این استایل یکی از جذاب‌ترین استایل‌هایتان خواهد شد، کافی است که امتحان کنید. اکسسوری‌های نقره‌ای از قبیل کیف دستی، دستمال گردن، گوشواره و … فراموش نشود.

لیست قیمت انواع لباس مجلسی زنانه

کلام آخر

ما در این مقاله انواع استایل لباس مجلسی مشکی با کفش‌های مختلف را بررسی کردیم. امیدواریم اگر در انتخاب کفش مناسب برای لباس خود دچار تردید بودید، با خواندن این مقاله از سردرگمی رها شده باشید. اگر استایل‌های دیگری مد نظرتان است، خوشحال می‌شویم که در قسمت نظرات آنان را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : styleyouroccasion

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو