دغدغه عینک و آرایش چشم با این ترفندها حل خواهد شد!

منبع: گفتنی

16

1401/9/6

13:02


عینک و آرایش چشم: معمولا خانم هایی که عینکی هستند از آرایش چشم های خود نا امید می شوند اما ما در بخش مد و زیبایی به شما خواهیم گفت که با وجود عینک چطور چشمانی زیبا و نافذ برای خود بسازید. آرایش و زیبایی امروز را از دست ندهید. اگر عینكی هستید حتی با …

دغدغه عینک و آرایش چشم با این ترفندها حل خواهد شد!

عینک و آرایش چشم: معمولا خانم هایی که عینکی هستند از آرایش چشم های خود نا امید می شوند اما ما در بخش مد و زیبایی به شما خواهیم گفت که با وجود عینک چطور چشمانی زیبا و نافذ برای خود بسازید. آرایش و زیبایی امروز را از دست ندهید.

اگر عینكی هستید حتی با یك آرایش جزئی چشم شما از پشت عینك بیشتر جلوه می‌دهد. البته اگر زیاد آرایش كنید با خط عینك شما برخورد می‌كند و خیلی زشت و زننده می‌شود.توجه کنید که چگونگی آرایش دقیق چشم شما به شماره چشمتان بستگی دارد.

 

اگر نزدیك بین هستید‌، چشمانتان پشت عینك ریزتر به نظر می‌رسد . كشیدن خط چشم روی پلك های بالایی و پایینی روش بسیار خوبی برای بزرگتر كردن آنهاست.

 

عینک و آرایش چشم

عینک و آرایش چشم

عینک و آرایش چشم:

1. برای پوست های روشن و معمولی از رنگ مسی یا خاكستری روشن و برای پوست های تیره تر از رنگ مشكی یا مشكی پر كلاغی استفاده كنید. مژه های بالایی را فر كنید و روی آن ریمل بكشید تا چشم هایتان حدقه ای به نظر برسد.

2. چشم های دوربین معمولا از پشت عینك بزرگتر به نظر می‌رسد . بنابراین به آرامی سایه كمرنگی روی پلك های خود بكشید ، و روی مژه ها ریمل بكشید .

نکته: چون عینك ابروها را بیشتر نمایان می‌كند سعی كنید آن ها را مرتب نگه دارید. موهای نامنظم آن را بردارید و قسمت های تنك آن را با پودر ابرو كه رنگ آن كمی از رنگ موهای شما روشن تر باشد پر كنید.

مطالب زیبایی بیشتر:

ژل ابروی طبیعی: ابروهاتون اینجوری نمی ریزه!

بهترین ترفندهای لاک ناخن: لاک با دوام در منزل بدون پریدگی و فوق العاده حرفه ای!

داشتن لب های خوشرنگ بدون رژ سنگین: چرا باید تینت لب بزنید؟!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو