چرا مزدک میرزایی ضد انقلاب شد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست؟

منبع: شبونه

9

1401/9/6

13:02


چرا مزدک میرزایی ضد انقلاب شد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست؟ مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال سالهاست در صداوسیما فعالیت داشت. چرا مزدک میرزایی ضد انقلاب شد مزدک میرزایی گزارشگر شبکه ایران اینترنشنال سالها در کشورمان به عنوان گزارشگر فعالیت داشت او در صدا و سیما مسابقات بسیار مهمی از تیم ملی ایران را گزارش …

چرا مزدک میرزایی ضد انقلاب شد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست؟

چرا مزدک میرزایی ضد انقلاب شد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست؟ مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال سالهاست در صداوسیما فعالیت داشت.

چرا مزدک میرزایی ضد انقلاب شد

مزدک میرزایی گزارشگر شبکه ایران اینترنشنال سالها در کشورمان به عنوان گزارشگر فعالیت داشت او در صدا و سیما مسابقات بسیار مهمی از تیم ملی ایران را گزارش کرده بود اما شاید برای علاقه مندان به فوتبال سوال باشد که چرا مزدک میرزایی به یکباره از ایران مهاجرت کرد و به یکی از عناصر ضد انقلاب تبدیل شد.

مزدک میرزایی در برنامه نود با عادل فردوسی پور همکاری داشت اما بعد از روی کار آمدن علی فروغی به عنوان مدیر شبکه سوم سیما اختلاف سلیقه ای بین او و عادل فردوسی پور به وجود آمد.

چرا مزدک میرزایی ضد انقلاب شد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست؟

ماجرا بر سر یک مسابقه فوتبال در تورنومنت جام ملت های اروپا بود که قرار بود دوشنبه شب پخش شود این در حالی بود که برنامه نود نیز قرار بود در این شب بر روی آنتن برود.

به دستور علی فروغی برنامه نود به ساعت ۱۲ شب موکول شد و این اتفاق با اعتراض عادل فردوسی پور همراه شد و گفت ساعت ۱۲ دیگر کسی بیدار نیست و برنامه تا ساعت ۳ بامداد طول خواهد کشید و اگر ساعت ۲۲ برنامه نود پخش نشود دیگر امشب بر روی آنتن نخواهد رفت.

همچنین ببینید:

این ادعای عادل فردوسی پور به ذائقه علی فروغی خوش نیامد و در نهایت عادل فردوسی پور برنامه را آن شب پخش نکرد و همین باعث شد که برنامه نود از شبکه سوم سیما برای مدتی حذف و در نهایت به صورت دائم تعطیل شود.

چرا مزدک میرزایی ضد انقلاب شد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست؟

بعد از این اتفاق عادل فردوسی پور تصمیم گرفت که مسابقات فوتبال صدا و سیما را هم گزارش نکند.از طرف دیگر مزدک میرزایی به حمایت از همکار قدیمی خود پرداخت و تصمیم گرفت صدا و سیما را ترک کند و به یکباره به شبکه ایران اینترنشنال برود.

این شبکه پیشنهاداتی به عادل فردوسی پور نیز داده بود که برنامه های مختلف این شبکه را برعهده بگیرد اما فردوسی‌پور قبول نکرد حالا مزدک میرزایی در شبکه ایران اینترنشنال علاوه بر مجری به عنوان کارشناس فوتبال نیز فعالیت می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو