استوری برادر مهسا امینی در اینستاگرام همه را شوکه کرد +عکس

منبع: شبونه

12

1401/9/6

13:09


استوری برادر مهسا امینی در اینستاگرام همه را شوکه کرد عکسی که برادر مهسا امینی در اینستاگرامش برای خواهرش گذاشت. استوری برادر مهسا امینی در اینستاگرام برادر مهسا امینی در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشت که مورد توجه کاربران قرار گرفت بعد از برد تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی ولز در حالی که …

استوری برادر مهسا امینی در اینستاگرام همه را شوکه کرد عکسی که برادر مهسا امینی در اینستاگرامش برای خواهرش گذاشت.

استوری برادر مهسا امینی در اینستاگرام همه را شوکه کرد +عکس

استوری برادر مهسا امینی در اینستاگرام

برادر مهسا امینی در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشت که مورد توجه کاربران قرار گرفت بعد از برد تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی ولز در حالی که بسیاری از مردم برای شادی به خیابانها آمده بودند برادر مهسا امینی در اینستاگرام خود عکسی از خود بر سر مزار خواهرش مهسا امینی به اشتراک گذاشت.

استوری برادر مهسا امینی در اینستاگرام همه را شوکه کرد +عکس

برخی از کاربران مدعی بودند این عکس کنایه به شادی مردم در خیابان ها بوده است

مهسا امینی در شهریور ۱۴۰۱ فوت کرد و مرگ او جنجال زیادی را در کشور به وجود آورد که در نهایت به اعتراضات متعدد انجامید و در این اعتراضات تعدادی از هموطنانمان و همچنین نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند.

در حالی که همه درگیری ها و اعتراضات بر سر مرگ مهسا امینی بود اما خانواده او در این اعتراضات هیچگونه واکنشی از خود نشان ندادند و حتی مراسم چهلم مهسا امینی که بسیاری از مردم در قبرستان حضور پیدا کردند اما خانواده او بر سر مزار حاضر نشد و اعلام کرد با اهل سنت مراسم چهلم نداریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو