فیلم خلاصه بازی ژاپن و کاستاریکا فوتبال امروز جام جهانی قطر 2022

منبع: شبونه

19

1401/9/6

15:27


فیلم خلاصه بازی ژاپن و کاستاریکا فوتبال امروز جام جهانی قطر 2022 یکشنبه 6 آذر ماه 1401 همراه با جزئیات بازی تیم ملی کاستاریکا و ژاپن را در ادامه ببینید. تیم ملی ژاپن در مقابل کاستاریکا دومین بازی خود را برگزار کرد تیم ژاپن که موفق شده بود در بازی اول تیم قدرتمند و مدعی …

فیلم خلاصه بازی ژاپن و کاستاریکا فوتبال امروز جام جهانی قطر 2022

فیلم خلاصه بازی ژاپن و کاستاریکا فوتبال امروز جام جهانی قطر 2022 یکشنبه 6 آذر ماه 1401 همراه با جزئیات بازی تیم ملی کاستاریکا و ژاپن را در ادامه ببینید.

تیم ملی ژاپن در مقابل کاستاریکا دومین بازی خود را برگزار کرد تیم ژاپن که موفق شده بود در بازی اول تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی جام جهانی یعنی آلمان را شکست دهد در دومین دیدار خود عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت و تیم کاستاریکا موفق شد یک بر صفر این تیم را شکست بدهد.

فیلم خلاصه بازی ژاپن و کاستاریکا

حالا امیدهای ژاپن برای صعود از مرحله گروهی بسیار کم شده است چراکه در بازی سوم باید به مصاف اسپانیای قدرتمند برود.

تیم ملی ژاپن نتوانست در این مسابقه از پس کاستاریکا fv بیاید و در حالی که حملات کوبنده ای را بر روی دروازه کاستاریکا صورت داده بود اما در یک ضد حمله غافلگیر شدند و گل غافلگیرانه ای را دریافت کرد.

ژاپن به نظر نمی رسد که بتواند از گروه خود صعود کند و بازی آخر خود با اسپانیا را با پیروزی پشت سر بگذارد این در حالی است که آلمان دیگر مدعی قهرمانی در این گروه قرار دارد و در بازی آخر به راحتی می‌تواند تا سر کار را از پیش رو بردارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو