تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا دوشنبه 7 آذر 1401 به دلیل آلودگی هوا

منبع: شبونه

12

1401/9/6

16:20


تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا صحبت دارد؟ و آیا فردا مدارس تعطیل است؟ اخبار تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا دوشنبه ۷ آذر فردا مدارس تهران و البرز تعطیل نیست و مدارس است البته ممکن از در ساعات پایانی شب شاخص آلودگی هوا بیشتر …

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا دوشنبه 7 آذر 1401 به دلیل آلودگی هوا

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا صحبت دارد؟ و آیا فردا مدارس تعطیل است؟

اخبار تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا دوشنبه ۷ آذر

فردا مدارس تهران و البرز تعطیل نیست و مدارس است البته ممکن از در ساعات پایانی شب شاخص آلودگی هوا بیشتر شود و آموزش و پرورش رای به تعطیل مدارس فردا دهد.

تعطیلی مدارس تهران و البرز از سوالات و ابهاماتی است که برای شهروندان ساکن این دو استان به وجود آمده است و به دلیل آلودگی هوا خانواده ها نگران سلامتی فرزندانشان هستند

در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته به دلیل بالا بودن شاخص آلودگی هوا مدارس تعطیل شد اما همچنان آلودگی هوا در کشورمان جولان می دهد و با تعطیلی مدارس هیچ اتفاق مثبتی برای رفع آلودگی صورت نمی گیرد.

البته وزیر محیط زیست گفته که سه میلیارد دلار بودجه برای آلودگی هوای کشور اختصاص داده شده است اما همه می دانیم که هوای سالم برنامه ریزی بلند مدت نیاز دارد و با صرف هزینه نمی توان آن را کنترل کرد و حتماً باید منابع تولید آلاینده را شناسایی و به خارج از شهر انتقال داد.

در حال چند سال است که با سرد شدن هوا آلاینده ها همچون ابری در آسمان کلانشهرهای کشور دیده می‌شود و سلامتی بسیاری از مردم را به خطر می‌اندازد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو