شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ S23 اولترا را به خاک و خون کشید!

منبع: تکراتو

12

1401/9/6

17:01


شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ با اسنپدراگون 8 نسل 2 و رم 12 گیگابایتی توانسته از پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی گلکسی S23 اولترا موفق‌تر عمل کند.

شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ S23 اولترا را به خاک و خون کشید!

شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ با اسنپدراگون 8 نسل 2 و رم 12 گیگابایتی توانسته از پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی گلکسی S23 اولترا موفق‌تر عمل کند.

انتظار می‌رود چند هفته دیگر شاهد معرفی سری 13 شیائومی باشیم. با این حال، قبل از هر گونه معرفی رسمی، شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده که برخی از مشخصات کلیدی این گوشی از همین طریق فاش می‌شود. در ادامه نگاهی به این مشخصات خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

برخی مشخصات شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ

گوشی هوشمند پرچمدار آینده این غول فناوری چینی در وب سایت بنچمارک GeekBench مشاهده شده است. برای اطلاعات بیشتر، لازم به ذکر است که انتظار می‌رود سری جدید شیائومی 13 از دو مدل، یعنی مدل استاندارد 13 و مدل بالاتر، 13 پرو تشکیل شود. اکنون، مشخصات نسخه استاندارد در گیک‌بنچ ظاهر شده است که نشان می‌دهد جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 را در اختیار دارد.

شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ

اطلاعات منتشر شده در این پایگاه داده آنلاین همچنین نشان می‌دهد که این پردازنده با حداقل 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. اگرچه می‌توان انتظار داشت انواع حافظه بالاتر و گزینه رم اولیه 8 گیگابایتی نیز وجود داشته باشد. لیست گیک‌بنچ 5 همچنین نشان داد که این گوشی دارای شماره مدل 2211133C بوده و بر روی رابط کاربری MIUI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اجرا خواهد شد.

در بنچمارک‌ها، شیائومی 13 در تست تک هسته‌ای 1497 امتیاز و در تست‌های چند هسته‌ای 5089 امتیاز کسب کرد. ناگفته نماند گلکسی اس ۲۳ اولترا که ظاهرا از نسخه فرکانس بالاتر اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند، در همین آزمون به ترتیب ۴۵۸۰ و ۱۵۰۴ امتیاز کسب کرد.

متأسفانه، این تمام اطلاعاتی بوده که در رابطه با این گوشی هوشمند پیشرفته جدید فاش شده است. پیش از این نیز مقداری از مشخصات در مورد این گوشی درجه یک منتشر شده بود. بر اساس این گزارش‌ها، می‌دانیم که این دستگاه از لنزهای لایکا برای دوربین‌های پشتی خود بهره می‌برد، رابط کاربری سفارشی MIUI 14 را برای اجرای سیستم عامل اندروید 13 به‌کار می‌برد و حتی اخیراً طراحی آن از طریق رندرهای CAD فاش شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره برخی مشخصات شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ و قدرت بیشتر آن نسبت به گلکسی S23 اولترا سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو