پودر ماسک زغال فعال چیست؟ [طرز تهیه ماسک]

پودر ماسک زغال فعال چیست؟ [طرز تهیه ماسک]


منبع: نم نمک

21

1401/9/6

21:35


پودر ماسک زغال فعال و پودر زغال فعال برای صورت و پودر زغال فعال برای صورت دیجی کالا و ماسک زغال فعال باروز و طرز تهیه ماسک زغال فعال و خواص پودر ماسک زغال فعال و نحوه استفاده پودر ماسک زغال فعال و دستورالعمل پودر ماسک زغال فعال و طرز تهیه پودر ماسک زغال فعال و پودر ماسک زغال فعال برای پوست خشک و پودر ماسک زغال فعال برای پوست حساس و پودر ماسک زغال فعال برای جوش صورت و پودر ماسک زغال فعال درمان آکنه و پودر ماسک زغال فعال برای پوست چرب در نم نمک.

پودر ماسک زغال فعال چیست؟ [طرز تهیه ماسک]

پودر ماسک زغال فعال چیست؟

پودر ماسک زغال خالص کورینا طبیعی حاوی زغال فعال و خاک رس بنتونیت برای پاکسازی پوست است. زغال چوب فعال به عنوان یک آهنربا عمل می کند و سموم ، کثیفی و روغن را بیرون می کشد. خاک رس بنتونیت مملو از مواد معدنی است که پوست را سم زدایی و شفاف می کند. خاک رس کائولن به آرامی پوست را لایه برداری و نرم می کند.

پودر ماسک زغال فعال چیست؟ [طرز تهیه ماسک]

پودر ماسک زغال فعال چیست؟ [طرز تهیه ماسک]

زغال فعال توانایی منحصر به فردی دارد که با سموم و ناخالصی ها پیوند می خورد ، بنابراین به احتمال زیاد با ورود ذغال به لایه های پوست ، باکتری ها ، سلول های مرده ، روغن و سموم از بین می روند. زغال فعال همچنین به صورت طبیعی با آلودگی های پوست ترکیب می شود و آنها را از بین می برد. مواد را می توانید با عسل و ماست به صورت ماسک در آورید تا موثرتر شوند.

پودر ماسک زغال فعال

ارزش و اهمیت ماسک صورت بر پایه زغال فعال

زغال فعال اخیراً به یکی از عناصر محبوب دنیای زیبایی تبدیل شده است. شما آن را در محصولات مختلف از پاک کننده ها و ژل های شستشوی صورت گرفته تا صابون ها و گوماژ ها پیدا خواهید کرد. از آنجا که اعتقاد بر این است که می تواند باکتری ها و ناخالصی ها را از روی پوست بیرون بیاورد ، ذغال فعال به یک ماده محبوب در ماسک های صورت تبدیل شده است.این که آیا شما به دنبال بهبود چهره خود هستید یا با آکنه مبارزه می کنید ، در اینجا نگاهی می اندازیم.چقدر ذغال فعال می تواند به نفع پوست شما باشد و همچنین سایر کاربردهای عملی این محصول را ذکر می کنیم.

زغال فعال چگونه تهیه می شود؟

زغال فعال ، که کربن فعال نیز نامیده می شود ، یک پودر سیاه است. هنگامی تولید می شود که ذغال معمولی در معرض حرارت زیاد قرار گیرد.این قرار گرفتن در معرض حرارت ، فضاهای داخلی یا سوراخهای کوچکی را در زغال ایجاد می کند و باعث جذب بسیار زیاد و توانایی به دام انداختن مواد شیمیایی و سمی می شود.اگرچه این یک نوع ذغال است ، اما زغال فعال با زغال چوب مورد استفاده در منقل متفاوت است.

برخی از روشهای مورد علاقه ما برای استفاده از زغال فعال در دستور العمل های ماسک صورت خانگی در زیر شرح داده شده است. زغال فعال را می توانید از داروخانه ها به شکل قرص یا کپسول تهیه کنید.

پودر ماسک زغال فعال

1. ماسک ذغالی برای پوست چرب

خاک رس و زغال فعال از مواد عالی ماسک صورت برای جذب روغن اضافی هستند. به علاوه ، افزودن پروبیوتیک و سرکه سیب به جلوگیری از آکنه کمک می کند.

پروبیوتیک ها حاوی موادی هستند که به رشد میکروب های مفید موجود در پوست کمک می کنند و باکتری های مضر را که باعث برجستگی های آکنه دردناک می شوند ، از بین می برند.

مواد لازم مقدار مورد نیاز
خاک رس 1 قاشق غذاخوری
ذغال فعال 1 قاشق غذاخوری
پروبیوتیک 1 کپسول
سرکه سیب خام 2 قاشق غذاخوری
روغن اساسی برای آکنه 1 قطره

ذغال فعال ، خاک رس و پودر پروبیوتیک را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید.

سرکه را اضافه کنید تا خمیر شود. بد نیست در صورت لزوم از مقدار بیشتری استفاده کنید تا ماسک شما یک ترکیب نرم و قابل پخش داشته باشد. در نهایت روغن اساسی را اضافه کرده و هم بزنید.

با انگشتان تمیز ، روی صورت بگذارید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند.

با آب خنک بشویید و مرطوب کننده بزنید.

پودر ماسک زغال فعال

2. ماسک زغال مخصوص رفع جوش سرسیاه

از آنجا که زغال فعال ناخالصی ها و باکتری ها را به سطح پوست می کشد ، اسکراب های ذغال برای اتصال به باقی مانده های روغنی و بقایای موجود در منافذ مسدود شده (جوش های سرسیاه) بسیار مناسب هستند .این ماسک به عنوان پاک کننده صورت نیز عمل می کند که می توانید 2-3 بار در هفته از آن استفاده کنید. اگر می خواهید بعد از استفاده از یک شوینده متفاوت آن را به عنوان ماسک صورت استفاده کنید ، می توانید صابون را از لیست زیر حذف کنید.

مواد لازم برای تهیه ماسک زغال مخصوص جوش سرسیاه مقدار مورد نیاز
صابون مایع بدون بو 2 قاشق غذاخوری
روغن بادام / روغن جوجوبا / روغن هسته زردآلو یا روغن ویتامین E 1 قاشق غذاخوری
آرد برنج قهوه ای یا سفید ریز آسیاب شده 2 قاشق غذاخوری
جوش شیرین 1 قاشق غذاخوری
ذغال فعال 2 قاشق چای خوری

در یک کاسه کوچک ، صابون و روغن را با هم مخلوط کرده و حرارت دهید.

آرد برنج ، جوش شیرین و زغال فعال را اضافه کنید.

ممکن است مخلوط کمی حباب بزند.

هم بزنید تا یکدست و کرم مانند شود. در ظرف بدون هوا(وکیوم شده) در جای خشک و خنک نگهداری شود.

برای استفاده ، ابتدا بر روی صورت خود آب بزنید تا پوست مرطوب شود.

1-2 قاشق چای خوری از اسکراب را به آرامی و با حرکات دایره ای کوچک و با نوک انگشتان به صورت خود بمالید ، مراقب باشید به چشم برخورد نکند. برای استفاده به عنوان ماسک ، بگذارید اسکراب به مدت 10 دقیقه روی صورت بماند تا از مزایای جذب روغن آن بیشتر بهره مند شوید.

با آب ولرم بشویید و صورت را خشک کنید.

3. ماسک زغال تنگ کننده منافذ پوست

ماسک صورت سفیده تخم مرغ مکمل مناسبی برای زغال فعال است .سفیده می تواند باعث سفت شدن پوست (به طور موقت) و جلوگیری از افتادگی پوست شود در حالی که منافذ پوست را نیز سفت می کند در همان زمان زغال آلودگی ها را بیرون می کشد.

مواد لازم ماسک زغال تنگ کننده منافذ پوست صورت مقدار مورد نیاز
سفید تخم مرغ 1 عدد
کپسول ذغال فعال 1 الی 2 عدد
آب لیمو تازه یک چهارم قاشق چایخوری

سفیده را با چنگال بزنید تا پف کند و سپس ذغال و آبلیمو را به آن اضافه کنید. اگر پوست شما در نواحی گونه خشک است خمیر را فقط در ناحیه پیشانی و بینی و چانه خود بمالید.

اگر ماسک خیلی غلیظ باشد می توانید برای سهولت استفاده 1 الی 2 قاشق چای خوری آب به آن اضافه کنید.

بعد از 10 دقیقه ماسک را با آب گرم بشویید.

پودر ماسک زغال فعال

4. ماسک صورت زغال و عسل : تسکین دهنده و ضد قرمزی

این ماسک عسل با ماتچا تسکین دهنده پوست حساس و قرمزی است که التهاب را برطرف می کند ، در حالی که زغال فعال به بیرون کشیدن منبع تحریک و التهاب پوست کمک می کند.

از عسل دهه ها در معالجه زخم ها ، بثورات پوستی و به عنوان مرطوب کننده و کرم نرم کننده استفاده می شود.

ماتچا به دلیل دارا بودن محبوبیت روزافزون در صنعت مراقبت از پوست به عنوان ضد پیری استفاده می شود و خواص آنتی اکسیدانی دارد. گیاه چای که به طور خاص برای تهیه ماچا یا ماچائو در ژاپن رشد داده می شود ، به طور معمول به مدت دو تا چهار هفته با سایبانهایی پوشانده می شود تا میزان کلروفیل آن ها قبل از اینکه برگهای چای جمع آوری شوند ، افزایش یابد. پس از برداشت دستی ، قسمت های شیرین برگ چای بخاردهی و خشک شده و سپس بوسیله آسیابهای سنگی مخصوصی ، پودر شده که ماچا نامیده می شود.

مواد لازم برای ماسک عسل و زغال مقدار مورد نیاز
عسل خام 1 الی 2 قاشق غذاخوری
پودر ماتچا 1 قاشق چایخوری
کپسول ذغال فعال 1 الی 2 عدد

عسل را به یک کاسه کوچک اضافه کنید و پودرهای ماتچا و زغال را هم اضافه کرده و مخلوط کنید. با انگشتان تمیز ، روی صورت خود مالیده و بگذارید 15 دقیقه بماند.

با آب خنک بشویید و مرطوب کننده بزنید.

5. ماسک زغال ضد آکنه با آلوئه ورا

ذغال را با آلوئه ورا ترکیب کنید و به عنوان یک ماسک درمان کننده رطوبت رسان که منافذ پوست را مسدود نمی کند و پوست چرب را بیش از حد چرب نمی کند ، استفاده کنید.

مزایای الوئه ورا برای پوست کاملا روشن است. بهبود ، ترمیم پوست و کاهش التهابات پوستی به طور سریع از مزایای این گیاه کاکتوسی است. بنابراین می توانید از این ماسک برای تسکین خارش ، تحریک یا خشکی پوست نیز استفاده کنید.

مواد لازم برای ماسک زغال و آلوئه ورا مقدار مورد نیاز
زغال فعال به مقدار دلخواه
ژل آلوئه ورا هم اندازه با ژل آلوئه ورا
روغن درخت چای 1 قطره

مواد را با هم در یک کاسه کوچک بریزید و با استفاده از انگشت خود آنها را قبل از استفاده روی پوست با هم مخلوط کنید. در انتها با حرکات دورانی ، به مدت 1 دقیقه روی صورت ماساژ دهید ، سپس اجازه دهید ماسک به مدت 10-15 دقیقه بماند.

سپس بطور کامل با آب گرم بشویید.

پودر ماسک زغال فعال

6. ماسک با دانه های پاک کننده عمیق به همراه رغال فعال

آیا از امتحان کردن ماسک های جدید خسته شده اید؟

دانه های آماده لایه بردار وجود دارند که می توانید با ماسک ها ترکیب کنید و خیلی سریع یک ماسک لایه بردار بسازید. دانه هایی با مواد تشکیل دهنده لایه برداری ملایم مانند خاک رس و جو دوسر ، آماده برای استفاده در هر زمانی که شما به یک لایه برداری عمیق و لایه برداری ملایم نیاز دارید.

برای جلوگیری از پیری زود رس پوست می توانید پودر بادام را نیز اضافه کنید.

مواد لازم برای ماسک دانه دار و زغال فعال مقدار مورد نیاز
فنجان جو دو سر ، آسیاب شده یک چهارم فنجان
خاک رس کائولن یک چهارم فنجان
خاک رس بنتونیت یک چهارم فنجان
زغال فعال 10 کپسول
اسانس اسطوخودوس 7 قطره
اسانس روغن چای 7 قطره

پودرها را ترکیب کرده و روغنهای اساسی را بهم بزنید. در ظرف دربسته نگهداری کنید. برای استفاده ، مقدار کمی (حدود یک قاشق چای خوری) در کف دست خود پخش کنید.

چند قطره آب یا گلاب اضافه کنید تا خمیر مرطوب بدست آید.

به آرامی روی پوست ماساژ دهید ، و با انگشتان خود حلقه های کوچک ایجاد کنید.

دانه ها را به مدت 10-15 دقیقه به منظور تمیز کننده عمیق روی صورت خود بگذارید و بعدآبکشی کنید.

7. ماسک صورت ذغال و ماست

اسید لاکتیک موجود در ماسکهای دارای ماست به آرامی لایه های سلولهای مرده پوست را حل می کند و بدین ترتیب به زغال اجازه می دهد که به لایه های زیرین نفوذ کند و به خوبی عمل کند و چربی های مازاد و آلودگی های جمع شده در منافذ پوست را بیرون بکشد.

مواد لازم برای ماسک ماست و زغال مقدار مورد نیاز
ماست یونانی ساده و بدون طعم ، ترجیحاً ارگانیک و پر چرب چند قاشق غذاخوری
کپسول ذغال فعال 1 الی 2 عدد
عسل خام (اختیاری) 1 الی 2 قاشق چای خوری

ماست ، زغال و عسل را (در صورت استفاده) با هم مخلوط کنید تا زمانی که یک ماده خمیر به دست آورید. سپس با برس یا انگشتان خود آزادانه به صورت و گردن خود بمالید.

ماسک را به مدت 20 دقیقه بگذارید و سپس با آب گرم بشویید. مرطوب کننده بزنید و از پوست روشن و درخشان خود لذت ببرید.

8. یک ماسک خاک رس و ذغال دیگر

فکر کنید خاک رس و زغال چوب مانند جاروبرقی با هم کار می کنند تا منافذ پوست شما پاک شود و تمام آلودگی ها بیرون کشیده شود. افزودن یک مقدار دارچین به شما کمک می کند تا باکتری های مسبب آکنه را از بین برده و در عین حال جریان خون را تحریک کرده و پوست را روشن و براق کنید. اگر پوست شما حساس یا ملتهب است ، دارچین را امتحان نکنید و آن را کنار بگذارید.

اگر پوست شما خشک است ، از آب صرف نظر کنید و روغن بیشتری به آن اضافه کنید.

مواد لازم برای ماسک رس و زغال مقدار مورد نیاز
خاک رس 1 قاشق چایخوری
کپسول ذغال فعال 2 عدد
پودر دارچین ارگانیک یک چهارم قاشق چایخوری
آب 1 قاشق چایخوری
روغن بادام 1 قاشق چایخوری

مواد را با هم ترکیب کرده و هم بزنید تا خمیر شود. با استفاده از قلم مو یا انگشتان خود ، یک لایه ضخیم بر روی صورت قرار دهید ، و از برخورد با دور چشم جلوگیری کنید.

اجازه دهید ماسک به مدت 10-15 دقیقه خشک شود ، سپس با آب گرم بشویید.

سپس از یک آبرسان یا مرطوب کننده استفاده کنید.

پودر ماسک زغال فعال

این رسپی ها توسط دکتر رینا مری آلاو ، ام دی ، یک متخصص پوست که پوست درمانی بزرگسالان و کودکان را انجام می دهد ، مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده است. مثل همیشه ، این توصیه پزشکی شخصی نیست و توصیه می کنیم با پزشک خود مشورت کنید.

مزایای اصلی ماسک ذغال فعال

تعدادی از مزایای ماسک زغال بر اساس شواهد حکایت از موارد زیر دارد :

آلودگی ها را از روی پوست پاک کند

به دلیل توانایی ذغال فعال در جذب باکتری و سموم در بدن ، برخی از متخصصان پوست معتقدند که ماسک صورت زغالی می تواند به بیرون کشیدن ناخالصی از پوست کمک کند.شواهد حکایتی ادعا می کند که با از بین بردن آلودگی های به دام افتاده و باکتری ها از روی پوست ، استفاده از ماسک صورت زغالی منجر به ایجاد چهره ای سالم و شفاف می شود.

بهبود و درمان جوش و آکنه

آکنه در اثر تجمع سلول های پوستی مرده ، چربی و باکتری هایی که به دام می افتند ایجاد می شود. باکتری های ایجادکننده آکنه می توانند جوش ها و سایر ضایعات التهابی را تحریک کرده و منجر به تحریک ، قرمزی و تورم شوند.با این حال ، خواص ضد باکتریایی زغال فعال ممکن است به بالا بردن باکتری ها کمک کند.این ممکن است به کاهش آکنه و بهبود رنگ پوست کمک کند.

گزش حشرات را درمان کنید

گزش و نیش حشرات می تواند باعث خارش و تورم پوست شود. زغال فعال با خنثی سازی سموم موجود در سم حشرات ، به کم شدن خارش و درمان کمک می کند.

آیا استفاده از ماسک ذغالی خطری دارد؟

در حال حاضر تحقیقات بسیار محدودی در مورد خطر استفاده از ماسک صورت ذغالی وجود دارد.به طور کلی ، این ماسک ها ایمن به نظر می رسند ، اگرچه استفاده بیش از حد از آن باعث خشکی پوست ، قرمزی و حساسیت می شود.قبل از استفاده از ماسک ذغالی برای اولین بار ، بهتر است محصول را روی قسمت کوچکی از پوست داخل آرنج خود آزمایش کنید.اگر در عرض چند ساعت احساس خارش یا قرمزی نکردید ، استفاده از آن روی پوست صورت بی خطر است.

پودر ماسک زغال فعال

چگونه ماسک زغالی بزنیم؟

طرز استفاده از ماسک هایی که بر پایه زغال فعال هستند به روش زیر است. هر چند اگر ماسک را از محصولات آرایشی و بهداشتی یک برند تهیه کرده باشید بهتر است مطابق با بروشور یا کاتالوگ محصول مورد استفاده قرار دهید.

  1. قبل از استفاده از ماسک ، پوست خود را تمیز کنید.
  2. ماسک را به صورت یکنواخت روی صورت خود بمالید ، از جمله پیشانی ، گونه ها ، بینی و چانه. ماسک را به آرامی و با استفاده از نوک انگشتان یا یک برس موی نرم روی پوست خود ماساژ دهید. مراقب باشید آن را به چشم خود وارد نکنید.بگذارید ماسک به مدت 15 دقیقه روی پوست شما خشک شود ، سپس با آب گرم آن را بشویید.
  3. صورت خود را به آرامی خشک کنید و سپس از مرطوب کننده صورت استفاده کنید.

هر چند وقت یک بار باید ماسک ذغالی بزنیم؟

مانند سایر ماسک های صورت ، بهتر است یک یا دو بار در هفته ماسک زغالی بزنید.اگر پوست حساسی دارید یا پس از استفاده از ماسک زغال احساس خشکی می کنید ، فقط یک بار در هفته یا هر دو هفته یک بار آن را استفاده کنید.از آنجا که ماسک باید حدود 15 دقیقه روی پوست شما بنشیند ، ممکن است راحت تر باشد که آن را در برنامه مراقبت از پوست در شب قرار دهید.اگر صبح ماسک بزنید می توانید این کار را قبل از دوش گرفتن انجام دهید و سپس ماسک را بشویید.

چه چیزی را باید در ماسک ذغال جستجو کرد؟

می توانید ماسک زغالی خود را در خانه مطابق با دستورالعمل های بالا تهیه کنید ، یا ماسک آماده را در یا از فروشگاه های دارای محصولات زیبایی یا داروخانه محلی خود خریداری کنید. همچنین می توانید ماسک زغالی را به صورت آنلاین خریداری کنید.هنگام خرید ماسک از برند های گیاهی انتخاب کنید که اورجینال باشند.

• اگر پوستی چرب دارید ، به دنبال ماسک زغالی باشید که حاوی خاک رس باشد. این ماده به جذب چربی اضافی کمک می کند. همچنین به پاکسازی منافذ پوست کمک کرده و از بروز آکنه جلوگیری می کند.

• اگر پوست خشک دارید ، ماسک زغالی را با مواد آبرسان مانند اسید هیالورونیک ، روغن زیتون یا روغن جوجوبا انتخاب کنید.

انواع و مارک های مختلف ماسک های زغالی ترکیبات متفاوتی خواهند داشت ، بنابراین قبل از خرید حتما برچسب های محصولات را با دقت بخوانید.اگر پوست حساسی دارید ، از ماسک هایی با رایحه ، رنگ ، پارابن و سایر مواد شیمیایی که ممکن است باعث حساسیت شوند ، خودداری کنید. ماسک زغال ایوروشه یک ماسک با پایه گیاهی و فاقد مواد مضر از جمله پارابن است. این برند برای لایه برداری پوست بدن نیز اسکراب لایه بردار زغال را تولید کرده است.

پودر ماسک زغال فعال

سایر مزایای زغال فعال

زغال چوب فعال فقط به نفع پوست نیست بلکه می تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای سایر مشکلات نیز مورد استفاده قرار گیرد.

از جمله :

• در درمان مسمومیت : زغال فعال می تواند به بدن در جلوگیری از جذب مواد شیمیایی در مسمومیت ها و هنگام مصرف بیش از حد دارو کمک کند.

• کاهش سطح کلسترول : با توجه به توانایی آن در جلوگیری از جذب کلسترول بدن در روده ، تحقیق منبع معتبر نشان داده است که زغال فعال ممکن است به کاهش کلسترول و کلسترول LDL (بد) تا 25 درصد کمک کند.

• کمک به عملکرد کلیه : با کمک به بدن برای دفع سموم ، تحقیقات نشان داده است که زغال فعال به افرادی که بیماری مزمن کلیه دارند کمک می کند.

• بهبود مشکلات دستگاه گوارش : تحقیقات محدود نشان داده است که زغال فعال به تسکین گاز و نفخ کمک می کند.

در سالهای اخیر ، ذغال فعال به عنصری بسیار محبوب در این کشور تبدیل شده است.با وجود تحقیقات محدود از مزایای این محصول مراقبت از پوست ، بسیاری از مردم نتایج مثبت را با استفاده از یک ماسک زغال چوب ، با ایجاد شدن پوست روشن تر و یک چهره سالم تر ، داشته اند. برای بهترین نتیجه ، سعی کنید ماسک زغالی متناسب با نوع پوست خود ، حاوی مواد طبیعی و فاقد مواد شیمیایی بد ، رنگ ، پارابن و رایحه بیابید.یا می توانید ماسک خود را با مواد طبیعی تهیه کنید.اگر پوست بسیار حساسی دارید یا سولات خاصی در مورد ایمنی ذغال فعال دارید ، قبل از استفاده از ماسک زغال با پزشک یا متخصص پوست صحبت کنید.

 

ماسک زغال برای پوست خشک مناسب است؟

بله ماسک زغال در ترکیب با روغن های ضروری می تواند به پاکسازی و همجنین تغذیه پوست خشک بپردازد. بعد از آبکشی ماسک بهتر است از آبرسان یا کرم مرطوب کننده همیشگی خود استفاده کنید.

طرز استفاده ماسک زغال به چه صورت است؟

انواع مختلفی ماسک زغال وجود دارد. معمولا با استفاده از انگشت به پوست مالیده و به مدت 10 الی 15 دقیقه صبر می کنیم و در نهایت آبکشی می شود.

ماسک زغال فعال برای جوش و جای جوش موثر است؟

ماسک زغال فعال در پاکسازی پوست از جربی مازاد و تخلیه کمدون هایی که منجر به جوش می شوند عملکرد بسیار خوبی دارد. برای تاثیر بیشتر در کمرنگ کردن جای جوش باقی مانده از آکنه ها بهتر است همراه با دانه های اسکراب اسفاده شود.

ماسک زغال خانگی را چطور درست کنم؟

در این مقاله 8 روش تهیه ماسک خانگی با زغال فعال را که توسط پزشک پوست تایید شده است با جزییات توضیح دادیم و روش مصرف و نحوه آبکشی هر کدام را توضیح دادیم.

بهترین مارک ماسک زغال کدام برند است؟

برای ماسک زغال بهتر است از برندهای گیاهی استفاده کنید. مارک ایوروشه ماسک گیاهی زغال فعال را تهیه و روانه بازار کرده است که ساخت فرانسه و عاری از پارابن و مواد مضر است.

فرق ماسک زغال و ماسک سیاه چیست؟

ماسکی که درون آن زغال فعال استفاده شده است اغلب به رنگ مشکی و تیره است. به همین دلیل به آن ماسک سیاه یا بلک ماسک هم گفته می شود. البته ماسک زغال فعال در ترکیب با خاک رس می تواند زنگ سبز و … هم داشته باشد.

کربن فعال (زغال فعال) را از کجا بخرم؟

کربن فعال که همان زغال فعال است به فرم قرص و کپسول در داروخانه ها.و فروشگاه های آنلاین به فروش می رسد که از آن می توان در تهیه ماسک های خانگی استفاده کرد.

ماسک زغال فعال به انگلیسی چطور نوشته می شود؟

ماسک های زغال فعال (اکتیو) به انگلیسی Charcoal Face Masks نوشته می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو