فیلم تست مقعدی کرونا در چین به زور در خیابان با شیوع جدید کرونا

منبع: شبونه

17

1401/9/6

21:59


فیلم تست مقعدی کرونا در چین به زور در خیابان با شیوع جدید کرونا که ترسناک به نظر میرسد گویا باز هم گونه ای جدید از کرونا در چین شیوع پیدا کرده است. فیلم تست مقعدی کرونا در چین کمیسیون ملی بهداشت چین روز شنبه اعلام کرد چین در 25 نوامبر 35183 مورد جدید ابتلا …

فیلم تست مقعدی کرونا در چین به زور در خیابان با شیوع جدید کرونا

فیلم تست مقعدی کرونا در چین به زور در خیابان با شیوع جدید کرونا که ترسناک به نظر میرسد گویا باز هم گونه ای جدید از کرونا در چین شیوع پیدا کرده است.

فیلم تست مقعدی کرونا در چین

کمیسیون ملی بهداشت چین روز شنبه اعلام کرد چین در 25 نوامبر 35183 مورد جدید ابتلا به کووید-19 را گزارش کرده است که از این تعداد 3474 مورد با علامت و 31709 مورد بدون علامت بودند و برای سومین روز متوالی به بالاترین حد خود رسیده است.

کلان شهرها همچنان به مبارزه برای مهار شیوع بیماری ادامه می دهند و چونگ کینگ و گوانگژو بیشترین موارد جدید را ثبت کرده اند.

چونگ کینگ، یک شهر جنوب غربی با 32 میلیون نفر جمعیت، 7721 مورد جدید محلی را برای روز جمعه گزارش کرد که جهشی تقریباً 20 درصدی نسبت به روز گذشته داشت.

همچنین ببینید:

گوانگژو، شهری مرفه با نزدیک به 19 میلیون نفر در جنوب چین، 7419 مورد جدید محلی را برای روز جمعه گزارش کرد که اندکی نسبت به 7524 مورد در روز گذشته کاهش یافته است.

بر اساس آمار منتشر شده توسط مقامات بهداشتی محلی در روز شنبه، موارد جدید محلی برای روز جمعه در پایتخت پکن با 58 درصد افزایش به 2595 نفر رسید.

تقریباً در تمام استان های چین شیوع کووید وجود دارد و استان های هبی، سیچوان، شانشی و چینگهای هر کدام بیش از هزار مورد جدید را در روز جمعه ثبت کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو