آزمون خانواده ثروتمندتر رو شناسایی کن بدون اینکه متعجب بشی!

منبع: گفتنی

13

1401/9/7

06:04


آزمون خانواده ثروتمندتر: طبق معمول، چالشی را در مجله گفتنی به ارمغان آوردیم که در وب پررونق است و کاربران اینترنت را به چالش می کشد تا نشان دهند که کارآگاهان بزرگی هستند و به آنها ماموریت می دهد که در کمترین زمان ممکن انجام شود. آیا برای این آزمون خانواده ثروتمندتر آماده هستید؟ شما می توانید انواع …

آزمون خانواده ثروتمندتر: طبق معمول، چالشی را در مجله گفتنی به ارمغان آوردیم که در وب پررونق است و کاربران اینترنت را به چالش می کشد تا نشان دهند که کارآگاهان بزرگی هستند و به آنها ماموریت می دهد که در کمترین زمان ممکن انجام شود.

آیا برای این آزمون خانواده ثروتمندتر آماده هستید؟ شما می توانید انواع تست های شخصیت، تست هوش و تست بینایی و مطالب سرگرم کننده ما را در دسته بندی سرگرمی ببینید.

 

آزمون خانواده ثروتمندتر رو شناسایی کن بدون اینکه متعجب بشی!

 

آزمون خانواده ثروتمندتر

.

.

.

آزمون خانواده ثروتمندتر:

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

.

.

جواب آزمون خانواده ثروتمندتر

زوج سمت راست تیپ کلاسیک و شیک زده اند و مرد موهای مرتبی دارد که نشان می دهد به آرایشگاه می رود و به آن رسیدگی می کند. همچنین دسته گلی که برای همسرش خریده گران است. به نظر می رسد آن ها شغلی رسمی و دولتی دارند به خصوص اینکه مرد در بیرون کراوات زده. اما افرادی معمولی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند کراوات نمی زنند. زوج سمت راست تفریح ارزانی دارند(بستی خوردن) و لباسشان راحتی و ساده است و مرد هم خسته و بی انگیزه به نظر میرسد. شاید او شغل خوبی ندارد و ساعت کاری اش بالاست(؟)

جواب آزمون خانواده ثروتمندتر

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می‌گذارد:

معماها در دوران همه گیری

در طول همه گیری، اینترنت کارکرد مدرسه، اداره، پارک و کارگاه آموزشی را انجام داد. شبکه های اجتماعی نه تنها منبع سرگرمی بودند، بلکه محتوای سرگرم کننده و اوقات فراغت نیز فعال باقی ماندند.

نمرات خوب آزمون به میزان زمانی که برای حل چالش ها سرمایه گذاری می کنید بستگی دارد. افرادی هستند که به طور طبیعی از ناشناخته ها لذت می برند، از انجام کارهای جدید لذت می برند، و عاشق غلبه بر موانع هستند. برای همه کسانی که این موهبت را ندارند، بهترین جایگزین این است که سعی کنند کارهایی را انجام دهند که کمی خارج از محدوده آسایش آنها باشد و عادت به کار کردن تحت فشار و همیشه آزمایش کردن خود را ایجاد کند.

 

تست های جالب دیگر:

آزمون علت نجات: نابغه ها بگویید چه اتفاق عجیبی افتاده؟!

خطای عجیب تصویر چیست؟ امیدواریم زود پیدا کنید!!

آزمون بی گناه: یکی از مظنون ها قطعا دزد نقاشی نیست؟ چرا؟

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو