20 ایده جذاب برای استایل بوت قهوه‌ای و مشکی

20 ایده جذاب برای استایل بوت قهوه‌ای و مشکی


منبع: مدیسه

641

1401/9/7

07:23


با آغاز فصل پاییز و سرد شدن هوا، همه افراد کم کم به سوی خریدن لباس‌های گرم ترغیب شده و

20 ایده جذاب برای استایل بوت قهوه‌ای و مشکی

با آغاز فصل پاییز و سرد شدن هوا، همه افراد کم کم به سوی خریدن لباس‌های گرم ترغیب شده و استایل بوت نیز یکی از پرطرفدارترین استایل‌ها بین آن‌ها به خصوص خانم‌ها خواهد بود. شما با پوشیدن بوت علاوه بر این که از پاهایتان در برابر سرما محافظت می‌کنید، استایلی شیک و قدرتمند را نیز خواهید داشت. بوت‌ها بسیار پرکاربرد بوده و تقریبا می‌توانند با هر نوع لباسی و در هر موقعیتی مورد استفاده قرار گیرند.

بعضی از بوت‌ها معمولا تا چندین سال مورد استفاده قرار می‌گیرند و به اصطلاح هیچ وقت از مد نمی‌افتند. اگر به دنبال پیدا کردن استایل‌هایی برای پاییز و زمستان امسال هستید و می‌خواهید بدانید که چگونه در استایل خود از مانتو و بوت استفاده کنید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مقاله 20 پیشنهاد شگفت انگیز را گرد هم آورده‌ایم.

نکاتی برای پوشیدن بوت

برای داشتن یک استایل بوت عالی، باید هر بوت را متناسب با موقعیت انتخاب کنید. برای مثال در موقعیت‌هایی مثل جشن‌ها یا عروسی‌ها نمی‌توانید از بوت‌های مدل نظامی استفاده کنید. در موقعیت‌های رسمی نیز نمی‌توانید شلوارهای مجلسی را با بوت‌های تا بالای زانو بپوشید.

برای استایل‌های کژوال و غیررسمی از بوت‌هایی متناسب با همین استایل نظیر بوت‌های مدل Work استفاده کنید. برای نکته آخر، همیشه به تمیزی بوت‌های خود اهمیت داده و به ظاهر مرتب آن‌ها توجه کنید. حال به بررسی 20 پیشنهاد مانتو شیک با بوت‌های جذاب و همه کاره خواهیم پرداخت.

استایل بوت با شلوار جین تنگ و مانتو

نمونه‌ای از استایل با نیم بوت سیاه و مانتوی مشکی

یک نمونه استایل با نیم بوت سیاه و مانتوی سفید

اولین استایل پیشنهادی ما همین استایل ساده و در عین حال زیباست. شما می‌توانید یک نیم بوت سیاه را به همراه شلوار جین تنگ آبی روشن و مانتویی مشکی یا سفید ست کرده و استایلی تماشایی داشته باشید.

بوت با شلوار جین مشکی و مانتو مشکی بلند

نمونه‌ای استایل با بوت قهوه‌ای

در این استایل، شما با استفاده از یک بوت قهوه‌ای زنانه و شلوار جین مشکی که پرطرفدار نیز است، جذابیت مانتوی مشکی بلند خود را چندین برابر خواهید کرد.

بوت با شلوار جین تنگ و مانتو سورمه‌ای

نمونه‌ای از استایل با نیم بوت

شلوارهای تنگ جین که رنگ‌های تیره‌ای دارند به همراه نیم بوت‌ها و مانتوهای سورمه‌ای می‌توانند در کنار یکدیگر استایلی جذاب را خلق کنند.

بوت با شلوار جین مام استایل و مانتوی چرم

نمونه‌ای از استایل با بوت پوست ماری

بوت‌هایی با طرح‌های پوست حیوانات در بین مردم همیشه محبوب بوده‌اند و شما می‌توانید با پوشیدن بوت پوست ماری و شلوار مام استایل جین به همراه مانتوی چرم، یک بوت استایل کژوال را تجربه کنید.

جدیدترین انواع بوت و نیم بوت زنانه

بوت پاشنه بلند و نوک تیز با شلوار جین روشن راسته

یک نمونه استایل با بوت پاشنه و نوک تیز بلند سیاه

بوت سیاه زنانه پاشنه بلند و نوک تیز باعث می‌شود که شما کشیده‌تر دیده شوید و برای تکمیل کردن این استایل می‌توانید از مانتوی مشکی بلند و شلوارهای جین راسته استفاده کنید.

بوت بالای زانو مشکی با مانتوی طوسی

یک نمونه از استایل با بوت‌های بالای زانو

بوت‌های بلند جیر از شیک‌ترین بوت‌ها بوده که می‌توانند با شلوارهای جین آبی روشن و مانتوی طوسی، بوت استایل جذابی را به وجود آوردند.

بوت قهوه‌ای بلند با مانتوی قهوه‌ای

یک نمونه استایل با مانتوی کتی قهوه‌ای و بوت قهوه‌ای

یک نمونه استایل با مانتوی بلند قهوه‌ای و بوت قهوه‌ای

یک نمونه استایل با مانتوی بلند قهوه‌ای و بوت قهوه‌ای جیر

می‌توانید یک مانتوی قهوه‌ای کتی یا حتی مانتوی قهوه‌ای بلند را به همراه بوت قهوه‌ای بلند و چرمی یا جیر استایل کرده و از شلوار تنگ مشکی  یا دامن مشکی در این استایل استفاده کنید.

بوت با شلوار راسته سفید و مانتوی قهوه‌ای

یک نمونه استایل با شلوار راسته سفید و بوت مشکی

ممکن است گمان کنید که شلوارهای سفید باید در کمدتان خاک بخورند، اما اصلا این طور نیست و شما می‌توانید با پوشیدن شلوار راسته سفید و بوت مشکی پاشنه دار به همراه مانتوی قهوه‌ای، یک بوت استایل زیبا داشته باشید.

استایل سر تا پا مشکی

یک نمونه استایل سر تا پا مشکی با نیم بوت

نمونه دیگری از استایل سر تا پا مشکی با بوت تا زانو

مطالب مرتبط :  لاکچری‌ترین مدل بوت زنانه امسال چیست

رنگ مشکی طرفداران زیادی داشته و افراد زیادی باور دارند که با این رنگ لباس، لاغرتر به نظر می‌رسند، شما می‌توانید با پوشیدن بوت یا نیم بوت مشکی، شلوار مشکی و مانتوی مشکی یک استایل سر تا پا مشکی را تجربه کنید.

بوت با دامن و مانتوی بلند

یک نمونه استایل با دامن چهارخانه بلند

در این استایل ، با ترکیب مانتوی بلند کرم و دامن چهارخانه قهوه‌ای بلند به همراه یک بوت مشکی دخترانه، استایلی شیرین و دخترانه خواهید داشت که با پوشیدن یقه اسکی برای فصل پاییز فوق العاده خواهد بود.

بوت با دامن کوتاه و مانتو جلو بسته

یک نمونه استایل با دامن کوتاه

برای این استایل باید از بوت‌های مشکی بلند استفاده کرده و برای تکمیل استایلتان نیز از مانتوی جلو بسته و دامن کوتاه با رنگ‌های نظیر کرم یا سفید استفاده کنید.

استایل بوت با مانتوی کتی طوسی و شلوار جین

یک نمونه استایل با مانتوی کتی طوسی و نیم بوت

یک نمونه استایل با مانتوی کتی طوسی و بوت بلند و تا زانو

مانتو کتی طوسی را می‌توانید با شلوار جین و نیم بوت مشکی یا بوت بلند تا زانو پوشیده و یک بوت استایل شیک داشته باشید.

لیست قیمت انواع مانتو شیک

بوت با مانتوی شتری و شلوار چرم

یک نمونه استایل با مانتوی شتری و شلوار چرم

یکی از عواملی که می‌تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند، شلوار چرم بوده که به همراه بوت مشکی زنانه و مانتوی شتری پیشنهادی عالی محسوب می‌شود.

بوت با پیراهن بلند و مانتو

یک نمونه استایل با پیراهن بلند و مانتو

شما می‌توانید به جای پوشیدن شلوار در استایل بوت، در زیر مانتو از پیراهن‌های بلند استفاده کرده و استایلی مدرن و زیبا داشته باشید.

بوت با مانتو و شلوار پارچه‌ای

یک نمونه استایل با مانتو و شلوار پارچه‌ای

با اینکه بیش‌تر افراد اعتقاد دارند که بوت برای فصل‌های سرد سال مناسب است، اما شما می‌توانید با پوشیدن کت و شلوار پارچه‌ای و بوت‌های چلسی، استایلی خنک و بهاره نیز داشته باشید.

کلام آخر

بله! در این مقاله 20 پیشنهاد شگفت انگیز برای استایل بوت آورده شد. امیدواریم که این موارد در انتخاب استایلی ایده آل به شما کرده و پس از این بتوانید استایل‌های مختلفی را به همراه بوت و مانتوهای خود تجربه کنید. اگر پیشنهادات دیگری دارید، خوشحال می‌شویم که آنان را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع : whowhatwear

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو