25 پیشنهاد فوق العاده برای استایل کاپشن چرم

25 پیشنهاد فوق العاده برای استایل کاپشن چرم


منبع: مدیسه

15

1401/9/7

11:07


از پرکاربردترین و پرطرفدارترین استایل‌هایی که همه افراد می‌توانند تجربه کنند، استایل کاپشن چرم بوده که باید به یکی از

25 پیشنهاد فوق العاده برای استایل کاپشن چرم

از پرکاربردترین و پرطرفدارترین استایل‌هایی که همه افراد می‌توانند تجربه کنند، استایل کاپشن چرم بوده که باید به یکی از آیتم‌های کلیدی در کمد لباس‌های خانم‌ها و آقایان تبدیل شود. شما با خرید یک کت یا کاپشن چرم، به نوعی سرمایه گذاری بلند مدتی را آغاز کرده‌اید و سالیان سال می‌توانید از آن‌ها در استایل‌های مختلفی استفاده کنید. این مدل کاپشن‌ها تقریبا قابلیت ست شدن با همه لباس‌ها را داشته و به شما ظاهری جذاب و شیک خواهند بخشید. ما در ادامه 25 پیشنهاد عالی را گرد هم آورده‌ایم که شما بتوانید به وسیله آن‌ها استایل‌هایی جدید را تجربه کنید، پس با ما همراه باشید.

تاریخچه پیدایش کاپشن چرم

استایل کاپشن چرم در اوایل دهه 1900 در بین هوانوردان و خلبانان آمریکایی رایج شده و به شهرت رسید. سپس در دهه 1950 این لباس‌ها محبوبیت بیش‌تری پیدا کردند، چرا که هنرپیشه‌ها و ستاره‌هایی همچون مارلون براندو و جیمز دین از طرفداران این لباس به شمار می‌رفتند. در دهه 70 و 80 میلادی نیز این کاپشن‌های چرم به عنوان نمادی از راک اند رول تبدیل شدند، چرا که استایل مورد علاقه نوازندگان این سبک موسیقی به شمار می‌رفتند. هم اکنون همه افراد این کاپشن‌های چرم را می‌پوشند و به آن‌ها علاقه‌مند هستند. اما کدام مدل از این کت‌های چرمی را می‌توانید با لباس‌های دیگری ست کنید؟ 25 پیشنهاد بعدی ما را جدی بگیرید.

انواع استایل کاپشن چرم

ما انواع استایل‌هایی را که شما می‌توانید با کاپشن‌های چرم تجربه کنید، بر اساس رنگ، مدل و … گرد هم آورده‌ایم. این نمونه‌ها از بهترین استایل‌های موجود در دنیا بوده و به شما اطمینان می‌دهیم که با استفاده از این پیشنهادها استایل خوبی را تجربه خواهید کرد.

کاپشن چرم با شلوار جین مام استایل

نمونه‌ای از کاپشن چرم به همراه شلوار جین مام استایل

شلوارهای مام استایل به دلیل فاق بلندی که دارند و باریک نشان دادن کمر، محبوبیت زیادی در سال‌های اخیر پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید یک شلوار مام استایل را به همراه کفش‌ پاشنه بلند و تابستانی و حتی کتانی‌های سفید به همراه کاپشن‌های چرمی پوشیده و استایلی شیک داشته باشید.

کاپشن چرم با شلوار جین راسته

نمونه‌ای از کاپشن چرم به همراه کتانی سفید و شلوار راسته

نمونه‌ای از کاپشن چرم به همراه کفش پاشنه بلند و شلوار راسته

نمونه‌ای از کاپشن چرم به همراه بوت و شلوار راسته

در این استایل کاپشن چرم، شلوار جین با برش‌های راسته را می‌توانید با انواع کفش‌ها نظیر کتانی، پاشنه بلند و بوت‌ها استایل کرده و از یقه اسکی‌های سفید یا پلیورهای سفید و مشکی برای زیر کاپشن چرم خود استفاده کنید.

کاپشن چرم با شلوار جین بوی‌فرند

نمونه‌ای از کاپشن چرم به همراه شلوار جین بوی‌فرند

شلوارهای جین بوی‌فرند برخلاف شلوارهای مام استایل که دارای برش خمره‌ای هستند، دارای برش‌هایی صاف بوده و حالت آزاد خود را نیز حفظ کرده‌اند. شما می‌توانید از کاپشن چرم عسلی و کفش پاشنه بلند عسلی به همراه شلوار جین بوی‌فرند استفاده کرده و استایلی جذاب را به نمایش بگذارید.

لیست قیمت انواع کاپشن زنانه

کاپشن چرم با شلوار جین تنگ آبی

نمونه‌ای از کاپشن چرم با شلوار جین تنگ آبی روشن و نیم بوت

تقریبا می‌توان گفت که همه افراد در طول زندگی خود برای یک بار هم که شده، شلوار جین تنگ را در بین لباس‌های خود داشته‌اند. این شلوارهای همه کاره را می‌توانید با کفش‌های پاشنه بلند و نیم بوت‌ها در استایل کاپشن چرم خود به کار برده و به اصطلاح خوش‌تیپ شوید.

استایل کاپشن چرم با شلوار جین تنگ مشکی

نمونه‌ای از کاپشن چرم زرشکی با شلوار جین مشکی

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با شلوار جین مشکی

به گفته برخی از متخصصان مد، شلوارهای جین مشکی ممکن است در آینده‌ای نزدیک از شلوارای جین آبی و سورمه‌ای محبوب‌تر شوند. شما می‌توانید این شلوارها را به همراه کت‌های چرمی مشکی یا زرشکی ست کرده و از کفش‌های پاشنه بلند یا راحتی و بدون پاشنه برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید.

کاپشن چرم با شلوار جین گشاد

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با شلوار جین گشاد

طرفداران استایل‌های کژوال و راحت، این استایل را جدی بگیرند. شلوارهای گشاد جین و کاپشن‌های چرم کوتاه را با بوت‌های نظامی استایل کرده و یک استایل کاپشن چرم کژوال داشته باشید.

کاپشن چرم با شلوارهای پارچه‌ای چهارخانه

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با شلوار پارچه‌ای چهارخانه

همان‌طور که می‌دانید، چهارخانه یکی از طرح‌های پرطرفدار برای انواع لباس‌ها بوده و شما می‌توانید کاپشن‌های چرمی مشکی خود را با شلوارهای چهارخانه سبز، قرمز و … استایل کنید.

کاپشن چرم با پیراهن چهارخانه

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با پیراهن چهارخانه

همانند استایل قبلی در این استایل از پیراهن‌های چهارخانه پارچه‌ای یا پشمی برای پوشیدن در زیر کاپشن چرم استفاده کرده و یک استایل دیدنی خواهیم داشت.

کاپشن چرم با دامن چهارخانه

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با دامن چهارخانه

در این استایل کاپشن چرم همچون دو استایل قبلی ردپایی از طرح چارخانه را مشاهده می‌کنید، با این تفاوت که به جای شلوار از دامن‌های چهارخانه استفاده می‌شود. رنگ چهارخانه قرمز نیز یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها بوده که با رنگ مشکی ترکیب خوبی خواهد داشت.

مطالب دیدنی:  زیباترین مدل ترند کت زمستانی زنانه

کاپشن چرم با دامن چرم

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با دامن چرم بلند

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با دامن چرم کوتاه

کاپشن‌های چرم را می‌توانید با دامن‌های چرم پوشیده و ستی زیبا را به وجود آورید. برای این کار باید کاپشن و دامن‌هایی با یک رنگ برای مثال مشکی را انتخاب کنید.

کاپشن چرم با دامن پارچه‌ای بلند

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با دامن پارچه‌ای بلند

دامن بلند پارچه‌ای یا پشمی را با نیم بوت مشکی و کاپشن‌های چرمی استایل کرده و تیپی مدرن داشته باشید.

کاپشن چرم با شلوار چرمی

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با شلوار چرمی زرشکی

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با شلوار چرمی مشکی

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با شلوار چرمی و بوت

شلوارهای چرم از جذاب‌ترین شلوارها بود که می‌توانند در استایل کاپشن چرم مورد استفاده قرار گرفته و با بوت‌های بلند، نیم بوت و کفش‌های پاشنه بلند ست شده و ترکیبی زیبا به ارمغان آوردند.

کاپشن چرم با شلوار سفید

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با شلوار سفید و کفش پاشنه بلند

ترکیب دو رنگ مشکی و سفید همیشه مورد توجه طراحان استایل بوده و شما نیز می‌توانید با پوشیدن شلوارهای سفید و کاپشن‌های چرمی و ترکیب آن‌ها با کفش‌های پاشنه بلند و بوت، استایلی جذاب داشته باشید.

کاپشن چرم با پیراهن‌ بلند

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی با پیراهن بلند

درست است! این کاپشن‌های چرم همه کاره را حتی می‌توانید با پیراهن‌های بلند نیز پوشیده و یک استایل کاپشن چرم راحتی داشته باشید.

مطالب کاربردی :  لاکچری‌ترین مدل بوت زنانه امسال چیست

استایل چرم مردانه

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی مردانه

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی مردانه با یقه اسکی

نمونه‌ای از کاپشن چرم مشکی مردانه با هودی

تا به این‌جا همه پیشنهادهایی که ارائه شد مربوط به استایل‌های زنانه بود، اما نمونه‌های مختلفی از استایل با کت چرم مردانه نیز وجود داشته که با آیتم‌های دیگری نظیر شلوار جین، شلوار پارچه‌ای، یقه اسکی، هودی و بسیاری از موارد دیگر قابل اجرا خواهند بود.

کلام آخر

استایل کاپشن چرم برای همه افراد از مرد و زن گرفته تا جوان و پیر مناسب بوده و با لباس‌های زیادی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله 25 پیشنهاد عالی که با کاپشن‌های چرم می‌توانید استایل کنید، مورد بررسی قرار گرفت. امیدواریم که این پیشنهادها به شما در انتخاب استایل مناسب کمک کرده باشند.

 

منبع : marieclaire

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو