ضروری ترین محصولات شخصی برقی کدام هستند؟

منبع: روزیاتو

17

1401/9/7

13:33


ضروری ترین محصولات شخصی برقی کدام هستند؟

ضروری ترین محصولات شخصی برقی کدام هستند؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در خانه همه ما محصولات برقی کوچک و بزرگی وجود دارد. محصولات برقی کوچک که ممکن است حتی به لوازم شخصی ختم شوند. محصولات بزرگ برقی هم شامل لوازم صوتی و آشپزخانه هستند که حتی راه خود را به فضای اتاق خواب نیز باز کرده‌اند. این وسایل اگر در حوزه لوازم شخصی باشند از مسواک‌های برقی تا اتوی مو، ریش تراش، سشوار و فیس واش تا دستگاهای تمیز کننده صورت بانوان یا اپیلیدی‌ها و لیزرهای خانگی را شامل می‌شوند. در این مطلب قرار است دستگاه‌های ریش تراش، اتوی مو و سشوارهای خانگی و حرفه‌ای را که از ضروریات لوازم شخصی برقی در منزل هستند به شما معرفی کنیم.

خرید یک محصول مناسب

همانطور که  تنوع سشوار و اتوی مو بالا است، ریش تراش‌ها نیز انواع مختلفی دارند. اینکه شما چه نوع محصولی را با در نظر گرفتن خواسته و نیاز خود انتخاب کنید، به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. برای مثال گاهی اوقات یک ریش تراش را براساس عملکرد آن تهیه می‌کنیم یا یک سشوار را با توجه به نیازی که قرار است برای ما برآورده کند، خریداری خواهیم کرد. درهرحال فاکتورهایی مانند کیفیت، نحوه عملکرد، قیمت و نتیجه نهایی بعد از استفاده و کارکرد محصول، از جمله عواملی هستند که براساس آن ها یک محصول را انتخاب و خریداری می‌کنیم.

ریش تراش ها

شاید تصور کنید که ریش تراش‌ها در بازار همگی مثل هم هستند، اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که دو مدل ریش تراش در بازار موجود است. ریش تراش توری یا فویلی و ریش تراش دوار یا چرخشی. خرید انواع ماشین ریش تراش کاملا به انتظارات شما از این محصول بستگی دارد. اگر موهای صورت شما ضخیم است و تمایلی به اصلاح روزانه ندارید، ضمن اینکه کارایی و کیفیت محصول برای شما اهمیت زیادی دارد، ما ریش تراش چرخشی را به شما معرفی می‌کنیم.

ریش تراش چرخشی منعطف بوده و به راحتی می‌توان در تمام قسمت‌های صورت از آن استفاده کرد. اما اگر تمایل به اصلاح روزانه دارید و موهای صورت شما چندان ضخیم نیستند، ریش تراش توری یا فویلی برای شما مناسب خواهد بود. ریش تراش‌ها نیز مانند انواع برندهای اتو مو توسط کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما برای تهیه این وسیله شخصی برقی با درنظر گرفتن انتظاراتی که از یک‌ ریش تراش دارید، باید محصول نهایی خود را انتخاب کنید.

ضروری ترین محصولات شخصی برقی کدام هستند؟

اتوی مو و انواع مختلف آن

ضروری ترین محصولات شخصی برقی کدام هستند؟

اتو مو یک دستگاه صاف کننده مو است که در دهه اخیر جز ملزومات بانوان قرار گرفته و انواع مختلفی دارد. اتو موی سرامیکی که حرارت را یکسان توزیع می‌کند و برای موهای نازک مناسب است. اتو موی تیتانیوم که به موها آسیب زده و می‌تواند آن‌ها را بسوزاند و اتو موی تورمالینی که از نوعی سنگ معدن تهیه شده و موها را سریع‌تر صاف میکند. اتو موی حرارتی نیز از آن دسته اتوهایی است که به آن‌ها برس‌های حرارتی نیز می‌گویند. این اتوها در دو نوع برس استوانه‌ای و تخت در بازار موجود هستند. مدل تخت آن را برای صاف کردن مو و مدل استوانه‌ای را برای حالت دادن به موها استفاده می‌کنند.

خرید انواع برند های اتو مو بهتر است با درنظر گرفتن نیاز شما انجام شود. همچنین اتوهای مو در سایزها و اندازه‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. اتوهای مو کوچک که دسته کوتاه و صفحه کوچکی دارند، دقت کار را افزایش می‌دهند و بیشتر برای موهای کوتاه و قسمت جلوی موها مناسب هستند. اتوهای موی بزرگ اما، مناسب موهای بلند بوده و با تسریع عمل اتو کردن مو، آن‌ها را پرحجم‌تر نشان می‌دهند.

سشوارهای کاربردی

شاید تعجب کنید اگر بگوییم که سشوارها نیز دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. سشوار یک وسیله الکتریکی است که برای حالت دادن به موها و خشک کردن آن‌ها بکار می‌رود. این محصول از ۲ قسمت تشکیل شده است، المنت تولید کننده حرارت و یک موتور دمنده. سشوارها از جمله مهمترین وسایل آرایشی به حساب می‌آیند که هم خانم‌ها و هم آقایان به آن‌ها علاقه زیادی دارند. انواع مدل این محصولات زیاد است. سشوارهای برسی غیر چرخشی، سشوارهای برس‌دار چرخشی، سشوارهای خانگی، سشوار پایه‌دار، سشوار حرفه‌ای آرایشگاهی، سشوار دیواری، سشوار نیمه حرفه‌ای، سشوار صنعتی و سشوار مسافرتی از انواع سشوارهای موجود در بازار هستند.

تفاوت اصلی این محصولات در میزان وات و قدرت موتور آن‌ها است. هرچه وات بالاتر باشد، میزان حرارت نیز بیشتر است. البته همانطور که می‌دانید حرارت زیاد به موها آسیب خواهد زد. دومین فاکتور صدای سشوار است. اگر تمایل دارید که یک سشوار بی‌صدا داشته باشید اصلاً سشوارهای قدیمی و ارزان قیمت را انتخاب نکنید. این محصول در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود که بهتر است با درنظر گرفتن عملکرد نهایی و انتظارات شما، خرید سشوار خارجی یا ایرانی انجام شود.

سخن آخر

لوازم برقی شخصی را به شما عزیزان معرفی کردیم. لوازم شخصی برقی و غیر برقی از جمله ملزوماتی هستند که هر فرد باید شخصا آن‌ها را تهیه کند. شاید مهم نباشد اما همیشه سعی کنید که این وسایل شخصی را در اختیار دیگر افراد قرار ندهید و این وسایل را برای شخص خودتان خریداری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو