کدام دستگاه لیزر برای رفع لکه ها مناسبتر است؟

منبع: روزیاتو

13

1401/9/7

15:33


کدام دستگاه لیزر برای رفع لکه ها مناسبتر است؟

کدام دستگاه لیزر برای رفع لکه ها مناسبتر است؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا می‌دانستید که لیزرها در دهه‌های اخیر به‎عنوان بهترین روش ضد پیری شناخته شده‌اند؟ استفاده از لیزر برای از بین بردن لک و جای جوش و زخم، هیچ‌گونه عوارض خطرناک یا دائمی ندارد. با این روش بدون نیاز به جراحی می‌توانید از سلامت و زیبایی پوست صورت و بدنتان محافظت کنید. در این مقاله بهترین دستگاه لیزر برای رفع لک را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین با نحوه عملکرد و کاربردهای مختلف هر‌کدام از این دستگاه‌ها آشنا می‌شویم. برای داشتن پوستی سالم و شاداب، فقط ۳ دقیقه از وقت خود را به مطالعه این مقاله اختصاص دهید.

لیزر کیوسوئیچ؛ یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر برای رفع لک

یکی از بهترین راه‌های درمان لکه‌های صورت و سایر نقاط بدن استفاده از دستگاه لیزر کیوسوییچ است. با کمک این دستگاه می‌توانید انواع لکه‌های پوستی مثل کک و مک، لک زخم، آکنه، لک بارداری و تاتو را از بین ببرید. هنگام استفاده از روش کیوسوییچ، امواج تابیده شده روی پوست، توسط رنگدانه‌ها جذب می‌شود. همین عمل موجب کاهش لکه‌ها یا از بین رفتن آن‌ها خواهد شد.

در واقع دستگاه لیزر کیوسوییچ برای رفع لکه‌ها به این صورت عمل می‌کند که ابتدا امواج نوری بسیار قوی به پوست تابیده می‌شوند. در‌نتیجه‌ی این تابش، دانه‌های رنگی پوست متلاشی خواهند شد. این دانه‌های رنگی زیر پوست، به‌صورت طبیعی از بدن خارج شده و رنگ پوست به‌تدریج شبیه سایر نواحی خواهد شد. تعداد جلسات درمانی با لیزر کیوسوییچ به نظر پزشک معالج، میزان لکه‌ها و شدت آن‌ها بستگی دارد.

به‌طورکلی از لیزر کیوسوییچ می‌توانید برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای و کبود، حذف کامل تاتو و خالکوبی، لکه‌های مادرزادی در بدن و صورت و حذف خال و کک و مک استفاده کنید. استفاده از این دستگاه عوارض خاصی ندارد و فقط ممکن است، ناحیه تحت درمان برای مدت کوتاهی قرمز شود.

لیزر CO2 فرکشنال؛ خداحافظی همیشگی با لکه‌های پوستی

یکی از روش‌های غیر‌جراحی مناسب برای رفع لکه‌ها و جوان‌سازی پوست، استفاده از لیزر CO2 فرکشنال است. در درمان لکه‌ها با لیزر فراکشنال هر دو لایه اپیدرم و درم پوست تحت تاثیر قرار می‌گیرند. همچنین این دستگاه لیزر، علاوه‌بر لکه‌ها سایر نقص‌های پوستی را نیز درمان می‌کند. اشعه لیزر CO2 فرکشنال به‌صورت موضعی روی نقاط هدف وارد می‌شود و به سایر نواحی دسترسی نخواهد داشت. همین موضوع باعث می‌شود که آسیب ناشی از پرتوهای لیزر به قسمت‌های سالم پوست وارد نشود.

در واقع در روش CO2 فرکشنال، تابش اشعه لیزر روی نواحی تحت درمان، باعث تخریب لایه‌های پوستی می‌شود. این اشعه به لایه‌هایی زیرین پوست نفوذ کرده و سلول‌های مرده‌ای که باعث ایجاد لک شده‌اند را از بین می‌برد. قبل از شرکت در جلسه درمانی با لیزر CO2 فرکشنال بهتر است ناحیه تحت درمان را در معرض اشعه‌های فرابنفش و نور خورشید قرار ندهید. کلینیک‌های تخصصی پوست و مو، با کسب اطلاع از قیمت دستگاه لیزر co2 فرکشنال و تهیه آن، خدمات ویژه‌ای را می‌توانند برای درمان تیرگی پوست در ناحیه مچ پا، صورت، آرنج و زانو به مراجعه‌کنندگان خود عرضه کنند.

کدام دستگاه لیزر برای رفع لکه ها مناسبتر است؟

لیزر آی پی ال؛ تکنولوژی بدون عوارض برای رفع لکه‌های پوستی

در لیست بهترین دستگاه‌ لیزر برای رفع لک، باید به یک تکنولوژی جدید و نام دستگاه لیزر آی پی ال اشاره کنیم. نام این دستگاه از عبارت Intense Pulse Light گرفته شده و به‌معنای سیستم‌های نوری شدید پالسی است. آی پی ال یک تکنولوژی نوین در دنیای مراقبت‌های پوستی محسوب می‌شود. نحوه عملکرد آی پی ال به این صورت است که فلش‌های لامپ زنون یک نور پیوسته و چند طول موجی ایجاد می‌کنند. این نور با تابش روی پوست بر ساختارهای مختلف آن تاثیرات گوناگون و مثبتی می‌گذارد. یک ویژگی منحصربه‌فرد این تکنولوژی این است که بر لایه اول پوست (اپیدرم) تاثیری نمی‌گذارد. در حقیقت سیستم نوری متراکم پالسی با نفوذ به لایه دوم پوست (درم) و با نفوذ به عمق، کار بازسازی و رفع لکه‌ها را انجام می‌دهد.

از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه می‌توان به جوان‌سازی پوست، رفع لکه‌های ناشی از آفتاب سوختگی، درمان منافذ باز پوست، رفع کک و مک، رفع قرمزی‌های پراکنده پوست، درمان چین و چروک و از بین بردن مو‌های زائد اشاره کرد.

کدام دستگاه لیزر برای رفع لکه ها مناسبتر است؟

آفا؛ عرضه‌کننده بهترین دستگاه‌های لیزر برای رفع لکه‌های پوست

در این مقاله با بهترین دستگاه لیزر برای رفع لک آشنا شدیم. لیزرها یکی از محبوب‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای از بین بردن لکه‌های مختلفی همچون آکنه، کک و مک، ملاسما، جای زخم و جوش و لکه‌های مادرزادی هستند. عاملی که باعث شده استفاده از لیزر برای رفع لکه موردتوجه افراد بسیاری قرار بگیرد، عوارض کم این روش است. لیزرها باعث کاهش اثر لکه‌ها یا حذف کامل آن‌ها می‌شوند.

آفتاب فروزان آریا یکی از شناخته‌شده‌ترین نمایندگی‌های فروش دستگاه‌ لیزر در ایران است. این مجموعه با سابقه‌ای طولانی‌مدت در این حوزه، به‌روزترین دستگاه‌ها را به کلینیک‌های زیبایی عرضه خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین دستگاه‌های لیزر می‌توانید به سایت afateb.com مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ تماس  بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو