این مردان بی‌وفا هستند

این مردان بی‌وفا هستند


منبع: دلتا پیام

85

1401/9/7

17:15


هیچ چیزی به اندازه شک نسبت به وفاداری همسر نمی‌تواند تلخ باشد. یکی از دلایل اصلی طلاق زوجین خیانت است.

این مردان بی‌وفا هستند

هیچ چیزی به اندازه شک نسبت به وفاداری همسر نمی‌تواند تلخ باشد. یکی از دلایل اصلی طلاق زوجین خیانت است. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا

به بیان نشانه های مردان بی وفا می‌پردازیم.

نشانه های مردان بی وفا

خیانت چیزی است که نمی‌توان توجیهی برایش در نظر گرفت. اگر هم منجر به طلاق نشود زخم حاصل از آن در زندگی مشترک خیلی دیر التیام پیدا می‌کند.

اهمیت زیادی به ظاهر خود می‌دهد

اگر سبک زندگی همسر شما عوض شده و بیش از حد به خود رسیدگی می‌کند شاید می‌خواهد در نظر شخص دیگری جذاب به‌نظر برسد. البته ممکن است این فرد شما باشید. اگر بدون هیچ دلیلی همسرتان این کارها را می‌کند می‌تواند پای شخص دیگری در میان باشد.

نشانه های مردان بی وفا

سردی رابطه عاطفی از نشانه های مردان بی وفا

اگر رفتار همسرتان با شما سرد شده و به اندازه قبل به شما اهمیت نمی‌دهد و رفتار خود را اصلاح نمی‌کند در حال خیانت به شماست یا اینکه قصد این کار را دارد. زمانی که مردان در حال خیانت هستند از همسر خود فاصله می‌گیرند چراکه دچار احساس گناه می‌شوند. برای رفع احساس گناه از همسر خود دور می‌شوند. همچنین ممکن است همسرتان از تنها ماندن با شما اجتناب کند و شما را پس بزند. برای اینهک رابطه عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب محبت زیادی به همسر خطرناک است! سر بزنید.

نشانه های مردان بی وفا

در دسترس شما نیستند

مردانی که خیانت می‌کنند کمتر به تماس و پیام‌های شما پاسخ می‌دهند.  ممکن است مردان بهانه‌هایی بیاورند که از نظرتان منطقی نباشد. مثل اینکه در جلسه یا در حال رانندگی باشند یا اینکه گوشی آن‌ها آنتن نداشته باشد. در صورتی‌که همسرتان در محل کار یا در ماموریت، در دسترس نباشد، نشانه بدی است.

پنهان کاری

یکی از نشانه های مردان خیانتکار دروغ گفتن زیاد و پنهان کاری است. اگر می‌بینید شوهرتان روی موبایلش خیلی حساس شده است و آن را از خود دور می‌کند، تماس‌هایی دارد که به همه شان جواب نمی‌دهد، در خانه مدام مشغول گوشی‌اش است و در مورد کارهایی که می‌کند حرف نمی‌زند احتمالا چیزی هست که شما نمی‌دانید.

نشانه های مردان بی وفا

پیشنهاد مطالعه: مطلب بدون مبل خانه خود را چیدمان کنید را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو