دانلود All Video Downloader برای کامپیوتر

دانلود All Video Downloader برای کامپیوتر


منبع: پی سی دی

549

1401/9/7

18:50


All Video Downloader یک برنامه بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه دانلود ویدیوهای آنلاین می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید ویدیوهای سایت یوتیوب را دانلود کرده و سپس آنها را به فرمتهای دیگر تبدیل کنید. این برنامه با سرعت بسیار بالای خود قادر است تا ویدیوهای سایت یوتیوب و بیش از 200 سایت اشتراک گذاری ویدیو را دانلود کند و آنها را به فرمت های رایج تصویری تبدیل کند و یا آنها را برای اجرا در دستگاه های دیگر بهینه سازی کند.

همچنین دانلود یوتیوب برای اندروید 5 با استفاده از این برنامه می توانید بصورت دسته ای چندین فایل را از یوتیوب دانلود کنید. این برنامه قادر است تا ویدیوها دانلود شده را به فرمت های avi, mp4 تبدیل کند و یا آنها را برای اجرا در iphone, ipod, ipad بهینه سازی کند. البته یکی از قابلیت های مهم این برنامه دانلود و تبدیل ویدیوهای HD می باشد.

دانلود فیلم از صدها سایت اشتراک گذاری ویدیو

All Video Downloader Pro می‌تواند ویدیوها را از YouTube، Facebook، Dailymotion و صدها سایت اشتراک‌گذاری ویدیو دیگر دانلود کند. پس از دانلود، حتی اگر به اینترنت دسترسی ندارید، می‌توانید آن‌ها را بدون مشکل در رایانه شخصی یا دستگاه‌های تلفن همراه خود پخش کنید.

سرعت دانلود تا 5 برابر

All Video Downloader Pro دارای یک موتور شتاب دهنده دانلود چند رشته ای است که می تواند سرعت دانلود شما را تا 500 درصد سریعتر افزایش دهد.

ویدیوهای 4K، 2K، HD 1080p، HD 720p و 3D را دانلود کنید

All Video Downloader Pro به شما امکان می دهد فیلم ها را با وضوح های مختلف از جمله 4K/2160p، 2K/1440p، HD 1080p، HD 720p، 480p، 360p و 240p دانلود کنید. می‌توانید ویدیوهای 1080p HD را دانلود کنید تا از گرافیک با کیفیت در تلویزیون خود لذت ببرید، همچنین می‌توانید ویدیوهای 240p را برای صرفه‌جویی در فضا در دستگاه‌های تلفن همراه خود دانلود کنید.

دانلودر یوتیوب برای MP3

All Video Downloader Pro به شما این امکان را می دهد که فقط جریان صوتی را مستقیماً از YouTube دانلود کنید و آن را به صورت MP3 ذخیره کنید، بدون اینکه کل فایل ویدیویی را دانلود کنید.

کل لیست پخش را در یک زمان از YouTube دانلود کنید

All Video Downloader Pro شما را قادر می سازد کل لیست پخش YouTube را تنها با چند کلیک دانلود کنید. همه ویدیوهای موجود در لیست پخش را می توان به طور خودکار در یک زمان دانلود کرد.

دانلود چندین ویدیو در یک زمان

All Video Downloader Pro از دانلودهای همزمان پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد بیش از یک ویدیو را همزمان دانلود کنید.

توقف و از سرگیری دانلودها

می‌توانید دانلودهای خود را در هر زمانی متوقف کنید. All Video Downloader Pro می تواند دانلود خراب را از جایی که قطع شده است از سر بگیرد. لازم نیست دوباره از اول شروع کنید.

پیش نمایش ویدیوی ناقص در حین دانلود

هنگام دانلود، می‌توانید روی دکمه پیش‌نمایش کلیک کنید تا ویدیوی ناقص پخش شود و مطمئن شوید که محتوایی که دانلود می‌کنید واقعاً ویدیوی انتخابی شما است.

فیلم های دانلود شده را به هر فرمتی تبدیل کنید

All Video Downloader Pro می تواند به طور خودکار فیلم های دانلود شده را به فرمتی که شما انتخاب می کنید تبدیل کند. از MP4، FLV، WMV، MOV، ASF، AVI، DV، M4V، MKV، MPG، OGV، SWF، TS، VOB، WEBM، DVD، VCD، SVCD و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

ویدیوهای دانلود شده را برای هر دستگاهی بهینه کنید

All Video Downloader Pro می تواند به طور خودکار ویدیوهای دانلود شده را برای دستگاه های تلفن همراه شما بهینه کند، بنابراین می توانید آنها را در iPhone، iPad، تلفن اندروید، تبلت اندروید، Xbox، Windows phone، PSP/PS4/PS3، Samsung Galaxy و غیره تماشا کنید.

تبدیل ویدیو به MP3

All Video Downloader Pro قادر است جریان های صوتی را از ویدیوها استخراج کرده و آنها را به صورت MP3، WAV، WMA، AC3، AAC، OGG، M4A، FLAC، MP2 یا هر فرمت صوتی دیگری ذخیره کند.

مبدل تصویر و صدا

All Video Downloader Pro یک مبدل ویدیویی و صوتی قدرتمند نیز هست. این به شما امکان می دهد هر فایل ویدیویی/صوتی موجود در دیسک خود را به فرمت مورد نظر خود تبدیل کنید تا در پخش کننده رسانه یا دستگاه های تلفن همراه شما قابل پخش باشد.

از پیش تنظیم های فرمت ویدیویی/صوتی آماده

All Video Downloader Pro تنظیمات آماده برای همه فرمت های ویدیویی و صوتی محبوب را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید تنظیمات فرمت ویدیو/صوتی را سفارشی کنید.

دانلودها را برنامه ریزی کنید

All Video Downloader Pro می‌تواند به‌طور خودکار دانلودها را در زمان مشخصی شروع کند و پس از اتمام کار، رایانه شما را خاموش کند. دیگر لازم نیست منتظر بمانید تا لیست طولانی ویدیوهای خود دانلود شوند.

از کشیدن و رها کردن پشتیبانی کنید

برای شروع دانلود، می‌توانید به سادگی پیوند/URL ویدیو را از مرورگر وب خود به قسمت Drop Box All Video Downloader Pro بکشید و رها کنید. شما حتی نیازی به کپی و چسباندن لینک/URL ویدیو به صورت دستی ندارید.

پخش کننده همه ویدیوها

All Video Downloader Pro شامل یک پخش کننده رسانه ساده و آسان برای پخش All Video Player است که برای پخش MP4، WebM، FLV، MP3، AAC و هر فرمت دیگر فایل های ویدیویی/صوتی که Windows Media Player قادر به پخش آن نیست، می باشد

دانلود

نیم بها

دانلود نسخه جدید All Video Downloader

نسخهحجمسرور پی سی دی
v7.15.1849MBDOWNLOAD
 

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر
 
راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. محتویات پوشه Crack را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو