فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی | حراج بی نظیر خودرو محبوب ایران خودرو

13

1401/9/7

19:06


فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی | حراج بی نظیر خودرو محبوب ایران خودرو

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

​خودروی تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک در ۳ رنگ عرضه می‌شود.

قیمت تارا دستی نقره‌ای و سبز کله غازی ۲۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و تارا دستی مشکی ۲۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

تارا اتوماتیک نقره‌ای و سبز کله غازی هم ۳۷۹ میلیون تومان و تارا اتوماتیک مشکی ۳۶۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز فردا در دو مدل روی تابلو معاملات می‌رود. قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای ۲۸۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و اتوماتیک سفید ۲۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

زمان تحویل این خودرو‌ها ششم اسفند و پیش پرداخت آن‌ها ۱۰۰ درصد است.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص هایما S۷، هایما S۵، تارا با گیربکس دستی، تارا با گیربکس اتوماتیک و پژو ۲۰۷ را از جاده قرعه کشی خارج کرد و محصولات یاد شده را تنها از مسیر بورس کالا در دسترس متقاضیان قرار خواهد داد.

 پیش تر دو عضو خانواده هایما از مسیر بورس کالا عرضه شده بودند اما خودروهای پرتقاضای ایران خودرو جایی در سبد محصولات عرضه شده در بورس کالا نداشتند. اما هفته گذشته ایران خودرویی ها بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام پژو 207 را با فرمان برقی و گیربکس دستی روی تابلوی بورس کالا عرضه کردند. این اقدام آبی های جاده مخصوص را می توان اولین عرضه یک خودروی پرطرفدار از مسیر بورس کالا دانست. ایران خودرویی ها حال به دنبال این هستند تا دو مدل تارای حاضر در خطوط تولید خود را نیز به بورس کالا ببرند.

با توجه به قوانین حاکم بر بورس کالا ایران خودرو دیگر نمی تواند پنج محصول یاد شده خود را از مسیرهای پیشین از جمله قرعه کشی در اختیار متقاضیان قرار دهد.

فروش فوری ایران خودرو

البته ایران خودرویی ها هایما S7، هایما S5، تارا با گیربکس دستی، تارا با گیربکس اتوماتیک و پژو 207 با گیربکس دستی و فرمان برقی را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده همچنان از مسیر قرعه کشی عرضه می کنند.

عرضه خودرو از مسیر بورس کالا این امکان را در اختیار خودروسازان قرار می دهد تا سیاست قیمت گذاری دستوری را دور زده و قیمت محصولات خود را بر اساس مکانیزمی نزدیک به عرضه و تقاضا در اختیار مشتریان قرار دهند.

پیش بینی می شود ایران خودرویی ها سایر محصولات پرتقاضای خود مانند دنا، رانا، پژو پارس نیز به تدریج به لیست خودروهایی که در بورس کالا عرضه می شوند، اضافه می کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو فردا دوشنبه 400 دستگاه هایما S 7 سفید، 200 دستگاه هایما S 7 مشکی آبنوس سفارشی، 200 دستگاه هایما S 5 سفید، 50 دستگاه هایما S 5 قرمز ونیزی و 50 دستگاه هایما S 5 نقره‌ای تیتانیوم را در تالار بورس کالا عرضه می‌کند.

ایران خودرو قیمتی را که برای هایما S 7 سفید در نظر گرفته 810 میلیون تومان و هایما S 7 مشکی آبنوس سفارشی 833 میلیون و 500 هزار تومان است.

این شرکت همچنین قیمت 705 میلیون و 500 هزار تومان را برای هایما S 5 سفید و 720 میلیون تومان را برای هایما S 5 قرمز ونیزی و نقره‌ای تیتانیوم اعلام کرده است.

عرضه تمامی این خودروها، هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی 18 سال را داشته و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی در کلیه این خودرو‌ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ 43 میلیون و 713 هزار و 100ریال است و 12 درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S 5 و 13 درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S 7 افزوده می‌شود که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. پیش پرداخت هایما 25 درصد و تاریخ تحویل آن 6 اسفند ماه است.

هایما S 7 مشکی آبنوس سفارشی مجهز به جک برقی صندوق عقب و با پوشش نانو سرامیکی است و هایما S 7 نقره‌ای تیتانیوم و S 5 قرمز ونیزی نیز دارای پوشش نانو سرامیکی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو