دانلود برنامه افزایش کیفیت عکس – Photolemur 3

دانلود برنامه افزایش کیفیت عکس – Photolemur 3


منبع: پی سی دی

536

1401/9/7

20:31


Photolemur 3 نسخه جدید برنامه افزایش کیفیت عکس و بهینه سازی شفافیت در عکس می باشد ، این نرم افزار جزئیات را در قسمت های کم نور ، پر نور و نواحی نور میانه تشخیص داده و تصحیح می کند. همچنین می تواند فوکوس را روی تصاویر مات ایجاد کند و کیفیت آنها را افزایش دهد.

عکس‌های عالی به‌طور خودکار اولین تقویت‌کننده عکس کاملاً خودکار در جهان که همه تصاویر شما را به‌طور خودکار با کمک هوش مصنوعی عالی می‌کند. چه کسی می گوید برای کامل کردن تصاویر خود به زمان آزاد و نرم افزار گران زیادی نیاز دارید؟ Photolemur تمام کارهای سنگین را انجام می دهد، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف ماجراجویی های ارزشمند عکس کنید!

تمام فناوری جدید فیس فینیش به طور خودکار پوست را صاف می کند، عیوب را از بین می برد، چشم ها را بهبود می بخشد و دندان ها را سفید می کند. ظریف اما دراماتیک است. دوستان و خانواده شما هرگز بهتر به نظر نمی رسیدند! مغز هوش مصنوعی Photolemur به طور خودکار با تجزیه و تحلیل میلیون‌ها جزئیات و انجام تنظیمات پیچیده، تصاویر شما را از خوب به عالی تبدیل می‌کند. تجربه ویرایش عکس ندارید؟ مشکلی نیست

همه تصاویر خود را بکشید و رها کنید و با یک کلیک آنها را تقویت کنید. انتخاب شده توسط هوش مصنوعی، سبک های Photolemur به شما امکان می دهد تصاویر خود را به راحتی شخصی سازی کنید. فیس فینیش کاملا جدید Photolemur 3 به طور خودکار پوست را صاف می کند، عیوب را از بین می برد، چشم ها را بهبود می بخشد و دندان ها را سفید می کند. ظریف اما دراماتیک است. دوستان و خانواده شما هرگز بهتر به نظر نمی رسیدند!

مغز هوش مصنوعی برنامه افزایش کیفیت عکس به طور خودکار با تجزیه و تحلیل میلیون ها جزئیات و انجام تنظیمات پیچیده، تصاویر شما را از خوب به عالی تبدیل می کند. تجربه ویرایش عکس ندارید؟ مشکلی نیست انتخاب شده توسط هوش مصنوعی، سبک ها به شما امکان می دهد تصاویر خود را به راحتی شخصی سازی کنید. از بچه ها و حیوانات خانگی گرفته تا مناظر و سفر، ما از تصاویر فراموش نشدنی الهام گرفته شده توسط مردم با Photolemur! ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم شما چه چیزی ایجاد خواهید کرد!

عکس های شما به سطح بعدی منهای بدون هیچ زحمتی
عکس های خود را بهبود بخشید و آنها را سریع و آسان به سطح بعدی ببرید. دیگر نه منتظر بمانید تا زمانی را بیابید، نه ساعت‌ها وقت صرف کنید تا ظاهری مناسب داشته باشید، نه دیگر برای ویرایش یک عکس در یک زمان. با Photolemur و قابلیت‌های پردازش دسته‌ای آن، فقط یک کلیک برای دستیابی به آن ظاهر عالی در تمام عکس‌هایتان فاصله دارید

دانلود

نیم بها

دانلود برنامه افزایش کیفیت عکس – Photolemur 3 Creative Edition

نسخهحجمسرور پی سی دی
64Bit437MBDOWNLOAD

رمز فایل : www.p30day.com

حداقل سیستم مورد نیاز برنامه افزایش کیفیت عکس – Photolemur 3 :

– Microsoft Windows 7, 8,10 (64-bit)
– Open GL 3.3 or later compatible Graphics Cards
– Intel® Core i3 or AMD Athlon® 64 processor; 2 GHz or faster processor
– 4 GB of RAM (8 GB recommended)
– 1024 x 768 display (1280×800 recommended)
– 4 GB of available hard-disk space, SSD for best performance
– DirectX 10-capable video adapter

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو