13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023

13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023


منبع: تیپ زا

8

1401/9/7

22:35


13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023  13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023 : آیا رنگ صورتی و سایه های مختلف آن را دوست دارید و نمی دانید چه رنگ هایی با لباس های صورتی ست می شوند؟ خوب، اجازه دهید به شما کمک کنیم کمد لباس صورتی […]

13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023

13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023 

13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023 : آیا رنگ صورتی و سایه های مختلف آن را دوست دارید و نمی دانید چه رنگ هایی با لباس های صورتی ست می شوند؟ خوب، اجازه دهید به شما کمک کنیم کمد لباس صورتی خود را تغییر دهید.

امروز 13 رنگ را به شما نشان می دهیم که می توانید آنها را با صورتی ست کنید. تا پایان بحث ما، می توانید برای هر روز هفته صورتی بپوشید!

1. سفید

سفید یک رنگ عالی است. رنگ هایی که امروزه وجود دارد همانطور که انتظار دارید، با صورتی و سایه های مختلف آن به خوبی هماهنگ می شود.

اگر می خواهید آن را با صورتی ست کنید و می خواهید رنگ های دیگری را در ظاهر ست کنید، انتخاب خوبی است.

بسته به اینکه چه رنگی به لباس صورتی و سفید خود داشته باشید ، می توانید به راحتی حال و هوای ظاهر خود را تغییر دهید.

13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023 

2. بژ

رنگ بژ و سایه های آن نیز می تواند با صورتی هماهنگ شود. با سایه های مناسب، می توانید ظاهری نرم به دست آورید.

رنگ بژ می تواند ظاهری باکلاس بدهد این رنگ را با سایه مناسب صورتی ست کنید و می‌توانید از بین این دو رنگ به هر رنگی که می‌خواهید برسید.

13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023 

13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023

3. خاکستری

بسه به اینکه چه چیزی را با هم ست می‌کنید، رنگ خاکستری می‌تواند به پیچیده‌تر یا ظریف‌تر شدن لباس‌های صورتی شما کمک کند.

این یک رنگ عالی برای متعادل کردن ظاهر شما است. می توان گفت خاکستری در ساختن صورتی خوب است، نه خیلی صورتی.

اگر کمد لباس شما با تمام سایه های صورتی پر شده است، خاکستری برای شما معجزه می کند. این به شما این امکان را می دهد که آن را با صورتی های خاموش خود به صورتی های روشن تر شریک کنید.

13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023 

4. مشکی

حالا، اگر رنگ صورتی را دوست دارید اما حال و هوای ملایمی را که به ارمغان می آورد را دوست ندارید، ممکن است بخواهید کمی مشکی به ظاهر اضافه کنید.

لباس‌های صورتی‌تان را با پارچه‌های مشکی ست کنید تا ظاهری شیک، ظریف داشته باشید. بسه به اینکه چه لباس هایی را قرار است کنار هم بچینید، مشکی می تواند به شما کمک کند صورتی را از لطافت آن خلاص کنید.

13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023 

5. قهوه ای

اگر به دنبال ظاهری کلاسیک هستید، ممکن است بخواهید چند تکه قهوه ای در کمد لباس خود داشته باشید.

قسمت سرگرم کننده این است که انواع مختلفی از سبک های روستیک وجود دارد. با رنگ صورتی و قهوه‌ای، می‌توانید رنگ مورد نظر خود را با رنگ کردن سایه‌ها به سمت به دست آورید.

بیشتر بخوانید: ست استایل و اکسسوری جذاب با رنگ صورتی 

6. بنفش

بنفش و صورتی همخوانی خوبی دارند. شما می توانید این دو رنگ را یک سایه به سمت بالا یا پایین رنگ کنید و همچنان با هم مطابقت دارند.

اگر می‌خواهید ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، ممکن است بخواهید چند تکه بنفش را در لباس خود قرار دهید.

بازی با این دو رنگ بسیار جذاب کننده است. اگر چیزی کمی دخترانه‌تر می‌خواهید، ممکن است بخواهید به سراغ لباس روشن‌تر بروید. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید به دنبال چیزی کمی شیک‌تر باشید، ممکن است بخواهید به سراغ لباس ها تیره‌تر بروید.

شما می توانید حال و هوای تازه تر را که این دو رنگ دارند حفظ کنید، چه تصمیم به انتخاب سایه روشن تر یا تیره تر داشته باشید.

13 رنگ برای ست کردن با صورتی | مد 2023 

البته، می توانید با پوشیدن یک تاپ، پایین یا حتی یک اکسسوری بنفش رنگ به ظاهر خود اضافه کنید. با این حال، آیا موهای امبر صورتی تا بنفش تا به حال به ذهن شما خطور کرده است؟

اگر می خواهید به ظاهر صورتی و بنفش هماهنگ باشید، ممکن است بخواهید تکه های صورتی خود را با این مدل مو ست کنید!

7. آبی

ممکن است تعجب کنید اما ممکن است مدت زیادی است که با آبی و صورتی شریک هستید! اگر تا به حال جین را با تاپ های صورتی خود پوشیده اید، این دو رنگ را قبلاً در ظاهر ترکیب کرده اید.

آبی و صورتی مانند تجسم متضادها هستند وقتی صحبت از رنگ ها می شود. ترکیب صورتی و آبی باعث ایجاد حس تعادل می شود.

سال‌هاست که آبی برای پسران و صورتی برای دختران است. در حالی که ما در حال دور شدن از این تصور هستیم، بقایای گذشته هنوز باقی مانده است. شاید به همین دلیل است که صورتی و آبی به خوبی با هم هماهنگ می شوند.

آبی

به راحتی می توانید ظاهر صورتی و آبی خود را به یک لباس زیبا یا جذاب تبدیل کنید. شما فقط باید چند قانون را با سایه ها انجام دهید و شاید برخی تغییرات را در ترکیب و تطبیق لباس ها انجام دهید.

8. سبز

حالا ، ممکن است در مورد رنگ سبز شک داشته باشید، اما یکی از بهترین رنگ ها برای ست با رنگ های صورتی شماست.

سبز ممکن است یک انتخاب رنگ جسورانه باشد، اما ممکن است تعجب کنید، سبز و صورتی با هم بسیار خوب ست میشوند!

صورتی و سبز یکی دیگر از مجموعه‌های رنگی است که بازی کردن با آنها جذاب کننده است. سایه های مختلف این دو رنگ به شما حال و هوای متفاوتی می دهد. شما می توانید به دنبال چیزی روشن تر و جذاب کننده تر باشید، یا می توانید به دنبال چیزی کمی تاریک تر و پیچیده تر بروید.

ترکیب صورتی و سبز ممکن است مورد پسند بسیاری قرار گیرد، اما برای همه مناسب نیست. اگر آن را احساس نمی کنید، پس نیازی به زور کردن آن نیست. ما بسیاری از رنگ های مختلف دیگر داریم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

سبز

9. زرد

برای بسیاری، وقتی در مورد صورتی صحبت می کنیم، رنگ زرد واقعاً به ذهن نمی رسد. باز هم ممکن است شما را شگفت زده کند، اما این دو رنگ به خوبی با هم هماهنگ می شوند.

زرد

11. نارنجی

نارنجی ممکن است جسورانه ترین انتخاب در لیست باشد، اما اگر می خواهید چند رنگ روشن ست کنید، یکی از بهترین انتخاب ها است.

نارنجی

12. قرمز

قرمز نیز مانند مشکی رنگ دیگری است که به لطافت صورتی کمک می کند. حتی می توانید بگویید که “قدرت” را به لباس اضافه می کند.

می توانید تکه های صورتی خود را با بالا، پایین یا اکسسوری قرمز ست کنید. با این حال، یکی از بهترین راه‌ها برای ست کردن رنگ قرمز به ظاهرتان، رژ لب قرمز کلاسیک خوب است. اگر تا به حال ظاهری قرمز و صورتی پیدا کردید، فراموش نکنید که آن را با رژ لب قرمز مورد علاقه خود تمام کنید!

قرمز

13. صورتی

با استایل مناسب، ترکیب صورتی با صورتی کارساز خواهد بود. ممکن است نتوانید هر روز این کار را انجام دهید، اما  برخی مواقع نیاز به یک لباس کاملا صورتی دارند.

هنوز مطمئن نیستید؟ چرخه رنگ مکان بسیار خوبی برای دیدن این است که کدام رنگ ها با هم ست میشود و نمی توانند.

بخش زیادی از این لیست از اصول تئوری رنگ آمده است ، بنابراین اگر هنوز در مورد گزینه های خود مطمئن نیستید یا فقط می خواهید انتخاب های خود را گسترش دهید، مکان بسیار خوبی برای بازگشت به آن است.

صورتی

مشکلات با رنگ صورتی؟

حالا بیایید کمی در مورد برخی از مشکلات و مسائل مربوط به صورتی که امروز داریم صحبت کنیم.

آیا مردان می توانند صورتی بپوشند

همانطور که قبلاً گفتیم، سال هاست که رنگ آبی برای پسران و صورتی برای دختران است. با این حال، زمان تغییر کرده است. حالا هر کس آزاد است هر رنگی که دوست دارد بپوشد! صورتی حتی همیشه یک رنگ دخترانه نبود.

همچنین ممکن است زمان خوبی باشد که به این نکته توجه داشته باشید که صورتی به همان اندازه که برای خانم‌ها رنگ خوبی است برای مردان نیز مناسب است.

اگر هنوز شما را متقاعد نکرده‌ایم، شاید برخی از نمادین‌ترین افراد مشهور مرد این کار را انجام دهند.همچنین با کلیک برروی استایل با پیراهن صورتی مردانه این مقاله را هم بخوانید.

مشکلات با رنگ صورتی؟

چه زمانی می توانم صورتی بپوشم

قوانین زیادی در مد وجود دارد یکی از این قوانین این است که رنگ‌های خاصی وجود دارد که باید در فصول خاصی بپوشید.

خب، بسیاری از نمادهای مد، شکستن برخی قوانین مد را تشویق می کنند. ما معتقدیم این یکی از قوانینی است که باید زیر پا بگذاریم!

در هر زمانی از سال می توانید صورتی بپوشید هر رنگی را در هر فصلی بپوشید. فصل ها مجبور نیستند کمد لباس شما را مشخص کنند.

خلاصه

آیا فکر می کردید چه رنگ هایی با لباس های صورتی ست می شوند؟ خوب، شما احتمالا دیگر ندارید!

همانطور که مشاهده کردید صورتی یک رنگ دوست داشتنی است که با بسیاری از رنگ های دیگر به خوبی ست می شود. چه در حال و هوای برخی رنگ‌های بی‌صدا باشید و چه می‌خواهید صورتی خود را با صدای بلند و افتخارآمیز بپوشید، رنگ‌های زیادی برای ست کردن با لباس صورتی شما وجود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو