احتمال ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری Strange World، انیمیشن جدید دیزنی

منبع: زومجی

159

1401/9/8

00:00


احتمال ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری Strange World، انیمیشن جدید دیزنی

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین انیمیشن دیزنی احتمالا با ضرر بزرگی مواجه خواهد شد. انیمیشن Strange World در اولین هفته اکرانش در هفته روز شکرگزاری عملکرد بسیار ضعیف و ناامید کننده‌ای را داشته است. ورایتی گزارش داد که این انیمیشن ۱۱.۹ میلیون دلار در سه روز آخر هفته و در مجموع ۵ روز ۱۸.۶ میلیون دلار فروش کرده است. پیش از این پیش‌بینی می‌شد که انیمیشن Strange World در ۵ روز اول اکرانش حدود ۴۰ میلیون دلار فروش کند.

فروش سه روز آخر هفته این انیمیشن یکی از ضعیف‌ترین افتتاحیه‌ فیلم‌های دیزنی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا است که در یک مقایسه، فیلم West Side Story با افتتاحیه ۱۰.۵ میلیون دلار افتتاحیه ضعیف‌تری را تجربه کرده است. انیمیشن Encanto سال گذشته اکران شد و در سه روز آخر هفته توانست ۲۷.۲ میلیون دلار و در مجموع ۵ روز ۴۰ میلیون دلار فروش کند. حالا ورایتی می‌گوید که انیمیشن Strange World احتمالا با ضرری بیش از ۱۰۰ میلیون دلار مواجه خواهد شد.

خانواده کلاید سوار یک موتور در دنیای ناشناخته در انیمیشن Strange World

منابع می‌گویند که این انیمیشن حداقل نیاز به فروش ۳۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی داشته است تا بتواند بودجه ساخت ۱۸۰ میلیون دلاری و همچنین هزینه تبلیغات خود را جبران کند. صد البته انیمیشن Strange World از دیزنی پلاس و همچنین در بازار خانگی عرضه خواهد شد، اما ورایتی می‌گوید که انیمیشن جدید دیزنی کار سختی را برای رسیدن به سوددهی دارد. دیزنی هنوز تاریخی برای پخش انیمیشن Strange World روی دیزنی پلاس اعلام نکرده است.

جیک جیلنهال، دنیس کواید، جابوکی یانگ وایت، گابریل یونیون، لوسی لیو و آلن تودیک، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Strange World حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. دن هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6، دستیار کارگردان انیمیشن Moana و کارگردان انیمیشن Raya and the Last Dragon، وظیفه کارگردانی انیمیشن Strange World را بر عهده دارد. همچنین کویی نگوین، نویسنده انیمیشن رایا و آخرین اژدها وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن جدید دیزنی را بر عهده داشته است.

این انیمیشن اورجینال اکشن و ماجراجویی با الهام از مجلات پالپ یا زرد و داستان‌های مشهور نیمه اول قرن بیستم در دست ساخت است. در انیمیشن Strange World قرار است به اعماق یک سرزمین ناشناخته و خطرناک سفر کنیم که موجودات خارق‌العاده در انتظار خانواده افسانه‌ای کلید هستند. خانواده‌ای از کاوشگران که اختلاف بین آن‌ها تهدیدی برای نابودی آخرین و مهم‌ترین مأموریت آن‌ها است.


نظرات


تصویری


ویدئو